seamus Napisano 25 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Witajcie Przymierzam sie do wymiany samochodu. Mój wybór padł na volvo v50. Warto dopłacać za wersję po lifcie? Czy 1.6 d 115 KM jest warty zainteresowania? Jak w jego przypadku i całego auta z usterkowością? Zależy mi na niskich kosztach eksploatacji i serwisu. Wykorzystanie na dojazdy codziennie 100 km z czego 80% trasa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 25 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 @seamus Witaj jasne ze po lifcie co do 1,6 d to straszna słabizna szukaj 2,0d 136KM Autko bardzo ekonomiczne na trasach i w mieście ale nie lubi kiepskiej ropy ! 1,6D i 2,0D to są silniki PSA HDI przekonstruowane troszkę przez volvo . Duzo części pasuje z forda ,cała zawiecha jest z focusa . Tak ze szukaj coś po lifcie i niewyeksploatowanego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seamus Napisano 25 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 @MarCo dzieki za szybką odpowiedź. Zdaje sobie sprawę że 115 KM w takiej ciężkiej budzie to trochę mało, ale obecnie jeżdżę stilem 1.4 95 KM więc i tak będzie lepiej. Jechałem takim i mnie wystarczy. Dziwnie dla mnie pracowala skrzynia 6b. Jedynka długa a dwójka krótka i poszarpywała. To jakas awaria czy typowe? Jak w przypadku tego auta i silnika z kosztami serwisowania? Jakieś typowe awarie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 25 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 (edytowane) Nie porównuj hatchbacka z kombi Skrzynia powinna chodzić gładko ,tak jak pisałem sporo części z forda i mazdy pasuje Nic typowego ,jak dbasz tak masz ! https://forum.autokacik.pl/index.php?/topic/431006-volvo-v50-20d/ Edytowane 25 Lipca 2019 przez MarCo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seamus Napisano 25 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 W egzemplarzu którym jechałem na dwójce było czuć taką czkawkę. Nie wiem czy to wina innej charakterystyki dilnika i skrzyni niz w moim obecnym stilo, czy jakas zapowiedz usterki. Czy jest tutaj użytkownik 1.6 d z 6 biegową skrzynią? Jak wygląda obsluga dpfu w takim aucie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 25 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Godzinę temu, seamus napisał: W egzemplarzu którym jechałem na dwójce było czuć taką czkawkę. Nie wiem czy to wina innej charakterystyki dilnika i skrzyni niz w moim obecnym stilo, czy jakas zapowiedz usterki. Czy jest tutaj użytkownik 1.6 d z 6 biegową skrzynią? Jak wygląda obsluga dpfu w takim aucie? Z tego co wiem to volvo stosuje suche dpf-y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seamus Napisano 25 Lipca 2019 Autor Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 Zasugerowałem się postem w którym kolega opisywał dolewanie płynu w serwisie. Opisywał nowsze hdi 115 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 25 Lipca 2019 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2019 1 godzinę temu, seamus napisał: Zasugerowałem się postem w którym kolega opisywał dolewanie płynu w serwisie. Opisywał nowsze hdi 115 KM Miałem 4 volva i w żadnym nic z dpf-em nie robiłem ,totalna bezobsługa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.