Skocz do zawartości

Wymiana rozrządu w silniku EcoBoost; 1,0 l; 100 KM; 170 Nm.


MARS

Rekomendowane odpowiedzi

Rozrząd wymieniony w niezależnym warsztacie poleconym przez znajomego. Dziesiąty rok eksploatacji; przebieg: 66 kkm. Wymieniono: oba paski (w tym ten pracujący w oleju); pompę płynu chłodzącego; napinacz; uszczelki; płyn chłodzący; olej 5W20 i jego filtr oraz pasek alternatora. Koszt: równo 2500 zł ( w ASO koszt 4500 zł). Pasek pracujący w oleju był w dobrym stanie - nie było zagrożenia pęknięcia i nie łuszczył się. Pasek alternatora miał już delikatne spękania. Napinacz lekko hałasował. 

Edytowane przez MARS
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.