Skocz do zawartości

[Seicento 1.1 SPI] Jak podłączyć Impulsator (przeróbka z linki)


EdeK_

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Jestem posiadaczem Seicento S 1.1 SPI, dokupiłem dla niego wiązkę (bodajże od sportinga) wnętrza jak i tą łączącą wnętrze z silnikiem (pół wiązki jest wewnątrz pod deską, a drugie pół pod maską). Wiązka wedle sprzedającego "wspiera" klimę, elektryczne szyby, poduszki, wspomaganie itd itd.

Owszem, sama wiązka to wspiera, jedynie same kostki zostały się przy wspieranych częściach, ale już mniejsza z tym 😂.

Dokupiłem do niego również wspomaganie w zestawie z kolumną, sterownikiem, maglem i fragmentem wiązki (połączenie motorka ze sterownikiem + sam Impulsator z kawałkiem kabla).

Niestety nie posiadam do zestawu samej wiązki silnika przez co mam lekkie problemy z podłączeniem impulsatora. Poniżej zamieszcze zdjęcia i wszystkie informacje jakie już nabyłem (wraz z pytaniami)

 

1) Wyczytałem, że w liczniku jaki posiadam kabelek od impulsatora wchodzi na 1 pinie górnej 4 pinowej kostki

received_198095806526319.jpeg.64cd12e79fb9c9ff2e4bf89498886abc.jpeg

 

2) Sprawdziłem gdzie podąża, a jego trop zaprowadził mnie na białą kostkę fabrycznie umieszczoną obok lewej nogi kierowcy

 

received_1045516693500316.jpeg.9590a2b08d6a9bcc7d6ea39040afa407.jpeg

 

3) Z niej podąża dalej do większej kostki pod maską, która łączy się z właściwą wiązką silnika, ale jako że posiadam tylko jej fabryczną wersję pod mój model seja, tak też brakuje mi w niej części środkowych pinów

received_622834126565131.jpeg.dd21e3d8e8998f4242b951a5cbba3af9.jpeg

received_914328482981775.jpeg.0e001c5a1669cddd3b8b635af8f1ec60.jpeg

 

4) Wkręciłem Impulsator jaki dostałem wraz ze wspomaganiem, wychodzą z niego 3 kable, jeśli się nie mylę to boczne są plusem i minusem, a sygnałowym jest środkowy

received_163674893344457.jpeg.4a694bd1ccab9a41e9bad058754aec6d.jpeg

 

5) Do zestawu też dostałem mniejszy kabelek do tego impulsatora, ale przez brak pasującej wiązki silnika totalnie nie wiem co mam z nim zrobić, jak to spiąć, skąd i kiedy i ile dać napięcia na które piny. Jedynie wiem która strona ma wejść we wtyczkę Impulsatora

received_1286477915559209.jpeg.373fecf58afbcbfc69c60b374e7def26.jpeg

 

Moje pytania to:

- jak mam podłączyć plus i minus do impulsatora, który kolor to który biegun?

- skąd mam wziąć napięcie do zasilenia impulsatora, czy zadowoli się po prostu stałym napięciem z akumulatora, czy musi być zasilany tylko po przekręceniu kluczyka w stacyjce?

- czy zarówno wspomaganie jak i zegary będą zadowolone gdy puszczę go tylko na pin od połączenia z licznikiem? Czy muszę ciągnąć też i osobny kabel dla wspomagania?

- czemu ten mały kabelek z ostatniego zdjęcia ma tyle wyjść, do czego był oryginalnie podpinany i co z nim zrobić? Użyć, przerobić, dorobić do niego wtyczki i podłączyć jak być powinno fabrycznie czy może w ogóle pominąć i puścić swoje kable?

 

 

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam jeśli gdzieś popełniłem błąd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.