slawny7 Napisano 19 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2023 Jakiś czas temu przygarnąłem terenówkę z wydmuchaną uszczelką. Dokonałem naprawy i ku przerażeniu odkryłem, że silnik bierze olej jak smok. Zaobserwowałem, że zostawiam za sobą dym tylko kiedy puszczam gaz na długim dojeździe lub z górki. Czyżby uszczelniacze w głowicy? Trochę poszperałem, ale zazwyczaj winna temu była turbina - 1.8 takowej nie posiada. Z góry dziękuję za sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szyman Napisano 21 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2023 Zmierz kompresję z próba olejową. Będziesz wiedział góra czy dół. Jak robię upg to razem z uszczelniaczami a jeśli silnik bierze olej to i robię dół. Z tym że silniki rovera są specyficzne bo mają mokre tuleje cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.