szary Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 Pacjent to seicento 1.1 spi, byla montowana góra od 1.2 75. Po montażu problem pojawił sie taki ze na postoju - na wolnych obrotach swiatła oraz oświetlenie deski jakby pulsuje - tzn rozjasnia sie i ciemnieje jakby w takt pracy silnika. Po dodaniu gazu i w czasie jazdy jest ok. Po przytnknieciu do aku miernika w czasie pracy pokazuje 15V, przy włączonych światłach 14.8 V. Jeśli podczas postoju włączy sie jakies źródło prądu - wiatrak chłodnicy lub dmuchawa - pulsowanie świateł ustaje. Alternator nie byl wogole ruszany, masy OK. Poradzcie co to moze byc bo juz nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > Pacjent to seicento 1.1 spi, byla montowana góra od 1.2 75. Po > montażu problem pojawił sie taki ze na postoju - na wolnych > obrotach swiatła oraz oświetlenie deski jakby pulsuje - tzn > rozjasnia sie i ciemnieje jakby w takt pracy silnika. Po dodaniu > gazu i w czasie jazdy jest ok. Po przytnknieciu do aku miernika > w czasie pracy pokazuje 15V, przy włączonych światłach 14.8 V. > Jeśli podczas postoju włączy sie jakies źródło prądu - wiatrak > chłodnicy lub dmuchawa - pulsowanie świateł ustaje. > Alternator nie byl wogole ruszany, masy OK. > Poradzcie co to moze byc bo juz nie wiem moze padac regulator napięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 6 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > moze padac regulator napięcia Też go podejrzewam. Ale co padł sobie z dnia na dzien. Wczesniej bylo ok. Ponoć niedawno był wymieniany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > Pacjent to seicento 1.1 spi, byla montowana góra od 1.2 75. Po > montażu problem pojawił sie taki ze na postoju - na wolnych > obrotach swiatła oraz oświetlenie deski jakby pulsuje - tzn > rozjasnia sie i ciemnieje jakby w takt pracy silnika. Po dodaniu > gazu i w czasie jazdy jest ok. Po przytnknieciu do aku miernika > w czasie pracy pokazuje 15V, przy włączonych światłach 14.8 V. > Jeśli podczas postoju włączy sie jakies źródło prądu - wiatrak > chłodnicy lub dmuchawa - pulsowanie świateł ustaje. > Alternator nie byl wogole ruszany, masy OK. > Poradzcie co to moze byc bo juz nie wiem troche masz zaduże to napięcie przy wyłączonych odbiornikach. Z tego co pamiętam powinno być 14.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Felix_Wolomin Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 > Też go podejrzewam. Ale co padł sobie z dnia na dzien. Wczesniej bylo > ok. Ponoć niedawno był wymieniany. mogl pasc.... Kiedys w Polonezie jak mi padl to wszystkie wlaczone zarowki popalily sie i zeby zbic napięcie wracalem z wlaczonym ogrzewaniem szyby, dmuchawa na maxa..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tom102_SC Napisano 6 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2006 Zacznij rano na spokojnie od sprawdzenia połaczeń masowych altka i aku z budą - bo moze daleko szukamy,a ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.