Morgan Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 Witam szanowna Brac. Mam pytanie wiem ze juz to bylo duzo razy ale nic tam nie znalazlem konkretngo co by mnie interesowalo. A mianowicie przechodze do sedna sprawy chce zapodac sobie platimexy 60/40 jednakze na zime bede musial wrocic do seryjnego zawiasu i wlasnie w zwiazku z tym pytanie (bo z tego co slyszalem to na seryjnych amorkach samochod moze usiac do -40) co trzeba przerobic i jak sie to ma do serii zawias. Z gory mowie ze gwinty nie wchodza w gre no i oczywiscie odrazu dziekuje za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesio_Dj Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > Witam szanowna Brac. > Mam pytanie wiem ze juz to bylo duzo razy ale nic tam nie znalazlem > konkretngo co by mnie interesowalo. > A mianowicie przechodze do sedna sprawy chce zapodac sobie platimexy > 60/40 jednakze na zime bede musial wrocic do seryjnego zawiasu i > wlasnie w zwiazku z tym pytanie (bo z tego co slyszalem to na > seryjnych amorkach samochod moze usiac do -40) co trzeba > przerobic i jak sie to ma do serii zawias. Z gory mowie ze > gwinty nie wchodza w gre no i oczywiscie odrazu dziekuje za > podpowiedz hmmm...jakos tak zamotales ze nie wiem o co Ci chodzi...najlepiej to skoluj sobie dwa zestawiki tj amorek, spring i cale mocowania pod -60 i to samo pod -40 to na przod jesli chodzi o tyl to problemu nie maa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > hmmm...jakos tak zamotales ze nie wiem o co Ci chodzi...najlepiej to > skoluj sobie dwa zestawiki tj amorek, spring i cale mocowania > pod -60 i to samo pod -40 to na przod jesli chodzi o tyl to > problemu nie maa Ze z tylu problemu nie ma to wiem tylko chodzi mi o ten nieszczesny przod bo rozmawialem z takim jednym typkiem co niby sie zna i mowil mi ze da rade na jednym amorku zrobic zawias serie i -60 tylko trzeba o 20 skrocic amorek czy to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesio_Dj Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > Ze z tylu problemu nie ma to wiem tylko chodzi mi o ten nieszczesny > przod bo rozmawialem z takim jednym typkiem co niby sie zna i > mowil mi ze da rade na jednym amorku zrobic zawias serie i -60 > tylko trzeba o 20 skrocic amorek czy to prawda? a nie lepiej zrobic sobie dwa komplety?? wsumie to kaski duzo wiecej niee wydasz a potem zima duzo szybciej sie to zmienia no i niee trzeba sie ze sciagaczem meczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Apachos Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > a nie lepiej zrobic sobie dwa komplety?? wsumie to kaski duzo wiecej > niee wydasz a potem zima duzo szybciej sie to zmienia no i niee > trzeba sie ze sciagaczem meczyc dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
furious Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > Ze z tylu problemu nie ma to wiem tylko chodzi mi o ten nieszczesny > przod bo rozmawialem z takim jednym typkiem co niby sie zna i > mowil mi ze da rade na jednym amorku zrobic zawias serie i -60 > tylko trzeba o 20 skrocic amorek czy to prawda? bez problemu platimex 60/40 podchodzi na seryjny amor ja mam tak u siebie - ale ile pojezdzisz zanim amory wyleja tego nikt nie wie -- koledzy dobrze ci radza zrobic amorki pod przod i wtedy cale MCpersony przewalasz i jest ok szybka robotka a pierdzielic sie ze sciagaczami co sezon to nie ma sensu Quote: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > a nie lepiej zrobic sobie dwa komplety?? wsumie to kaski duzo wiecej > niee wydasz a potem zima duzo szybciej sie to zmienia no i niee > trzeba sie ze sciagaczem meczyc I chyba tak tez zrobie tylko jakie amorki pod to podlozyc i jakie beda tego koszta chodzi mi o nowe pod serje przod i tyl oraz pod obnizenie do przodu? Bo nie wiem ile kaski na to przygotowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesio_Dj Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > I chyba tak tez zrobie tylko jakie amorki pod to podlozyc i jakie > beda tego koszta chodzi mi o nowe pod serje przod i tyl oraz pod > obnizenie do przodu? Bo nie wiem ile kaski na to przygotowac hmm...powiem Ci tak ja pod springi -60 mam amorki skracane 0 4cm i utwardzone..koszt takiej imprezki to 4-pak piwa za amorki i 120 zl dla "Dziadka z Imielina"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 9 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > hmm...powiem Ci tak ja pod springi -60 mam amorki skracane 0 4cm i > utwardzone..koszt takiej imprezki to 4-pak piwa za amorki i 120 > zl dla "Dziadka z Imielina"... Wlasnie tak myslalem nad dziadkiem bo i tak mam padniete amorkiz przodu takze bylyby do regeneracji no i oczywiscie odrazu bym je przygotowal pod te platimexy ale co z serja zawiasem jakie do tego kupic amorki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesio_Dj Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > Wlasnie tak myslalem nad dziadkiem bo i tak mam padniete amorkiz > przodu takze bylyby do regeneracji no i oczywiscie odrazu bym je > przygotowal pod te platimexy ale co z serja zawiasem jakie do > tego kupic amorki hmm...to odrazu daj do Dziadka tylnie amorki to tez utwardzi chyba za tyl dalem 30 zl za sztuke...a na przod....to ja sie niee znam ale najlepiej daj to co fabryka dala.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 na lato amorki skrocone od dziadka, na zime seria, 2 komplety, ja mam kompletne 2 zawiasy i nie musze babrac sie ze sciagaczami itp, po prostu calosc przekladam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > Ze z tylu problemu nie ma to wiem tylko chodzi mi o ten nieszczesny > przod bo rozmawialem z takim jednym typkiem co niby sie zna i > mowil mi ze da rade na jednym amorku zrobic zawias serie i -60 > tylko trzeba o 20 skrocic amorek czy to prawda? mysle ze w takich konfiguracjach amorki dlugo nie wytrzymaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > a nie lepiej zrobic sobie dwa komplety?? wsumie to kaski duzo wiecej > niee wydasz a potem zima duzo szybciej sie to zmienia no i niee > trzeba sie ze sciagaczem meczyc popieram, ja tak robie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > I chyba tak tez zrobie tylko jakie amorki pod to podlozyc i jakie > beda tego koszta chodzi mi o nowe pod serje przod i tyl oraz pod > obnizenie do przodu? Bo nie wiem ile kaski na to przygotowac amorki u dziadka 60/szt jesli sie nie zmienilo seria-ja dalem 150zl za delphi do SC (twardsze niz do CC) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 9 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2006 > hmm...to odrazu daj do Dziadka tylnie amorki to tez utwardzi chyba za > tyl dalem 30 zl za sztuke...a na przod....to ja sie niee znam > ale najlepiej daj to co fabryka dala.... 30zl???????? tak tanio? bo mnie dziadek kiedys mowil 50 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > 30zl???????? tak tanio? bo mnie dziadek kiedys mowil 50 widocznie byla promicja BTW jak sie skraca amory? wystarszy skrocic i przegwintowac tloczysko, czy trza jeszcze ciac amor, spawac i lac nowy olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 10 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > widocznie byla promicja > BTW jak sie skraca amory? wystarszy skrocic i przegwintowac > tloczysko, czy trza jeszcze ciac amor, spawac i lac nowy olej? u mnie bylo ciachane i gwintowane tloczysko, pozniej ciachana obudowa no i pewnie olej tez zmieniony, bo amorki byly regenerowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > amorki u dziadka 60/szt jesli sie nie zmienilo > seria-ja dalem 150zl za delphi do SC (twardsze niz do CC) a te amorki z Sc podchodza bez zadnych przerobek do CC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Napisano 10 Lipca 2006 > popieram, ja tak robie przemyslalem cala sprawe i tez tak bede robil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 A tak z ciekawości... ktoś się orientuje jakim olejem zalewają takie amory w celu utwardzenia ?Czy to jakis specjalny olej do amortyzatorów, czy zwykły (np przekładniowy) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raving Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > u mnie bylo ciachane i gwintowane tloczysko, pozniej ciachana obudowa > no i pewnie olej tez zmieniony, bo amorki byly regenerowane Masz namiary na tego dziadka ? Może być na priv. Aha czy tylko przody skracać czy tyły też przy -60\40 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > a te amorki z Sc podchodza bez zadnych przerobek do CC ? oczywiscie, sa takie same, tylko troche twardsze, ja kupowalem ze wzgledu na to ze mam 1.1 a te do CC byly dedykowane do 0.7 i 0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > A tak z ciekawości... ktoś się orientuje jakim olejem zalewają takie > amory w celu utwardzenia ?Czy to jakis specjalny olej do > amortyzatorów, czy zwykły (np przekładniowy) ? jak ktos mnie pouczal tu na forum (KrzychuSC ) to amorkow nie utwardza sie teraz poprzez zmiane oleju tylko poprzez jakies tam zaworki, pewnie zmniejsza sie przeplyw zeby byl twardszy amor, ale ostatnia czesc to moje przypuszczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > Masz namiary na tego dziadka ? Może być na priv. Aha czy tylko przody > skracać czy tyły też przy -60\40 ? (0-32) 225-60-38, to jest w Imielinie! ja na swoim zawiasie smigam na tyle na serii amorach i daja rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raving Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > (0-32) 225-60-38, to jest w Imielinie! > ja na swoim zawiasie smigam na tyle na serii amorach i daja rade Podziękowac za konkretną odpowiedz. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiler_gz Napisano 11 Lipca 2006 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2006 > jak ktos mnie pouczal tu na forum (KrzychuSC ) to amorkow nie > utwardza sie teraz poprzez zmiane oleju tylko poprzez jakies tam > zaworki, pewnie zmniejsza sie przeplyw zeby byl twardszy amor, > ale ostatnia czesc to moje przypuszczenia Kiedyś widziałem taki manual do fiata 125p, w którym utwardzennie polegało na rozebraniu amora i zmianie kolejności ułożenia dwóch z wielu istniejących tam zaworków/uszczelek/podkładek, więc pewnie jest tak jak mówisz choć kumpel kombinował w polo coś z olejem, ale nie wiem co mu z tego wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.