Skocz do zawartości

Mocowanie tylnich amorkow


BigMaxX

Rekomendowane odpowiedzi

witam zeby.GIF

podczas odkrecania jednego z mocowan okazalo sie ze nakretka sie kreci,

a one niby maja byc przyspawane... calos wyglada tak:

1009949iq7.th.jpg

i teraz czy mozna tak z tym jezdzic, ze normalnie to zesmy skrecili?

czy moze lepiej to jakos chycic spawem? bo dostep do spawarki zeby walnoc dwa spawy na szybko to jest ale dopiero w poniedzialek zeby.GIF

i druga sprawa zeby.GIF

w przednich amorkach, czy ma jakies znaczenie z ktorej strony wlozy sie srobe a z ktorej nakretke?

bo tam nie jest nic przyspawane i niewiem czy nakretki powinny byc od strony przodu auta czy tylu auta?

w razie jakby sie jakas odkrecila to lepiej jakby chyba nakretka byla z tylu bo poleci pod auto?

Z gory dzieki i Pozdrowka vibra.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> podczas odkrecania jednego z mocowan okazalo sie ze nakretka sie

> kreci,

> a one niby maja byc przyspawane... calos wyglada tak:

> i teraz czy mozna tak z tym jezdzic, ze normalnie to zesmy skrecili?

> czy moze lepiej to jakos chycic spawem? bo dostep do spawarki zeby

> walnoc dwa spawy na szybko to jest ale dopiero w poniedzialek

ja bym to jednak chyba pospawal

> i druga sprawa

> w przednich amorkach, czy ma jakies znaczenie z ktorej strony wlozy

> sie srobe a z ktorej nakretke?

> bo tam nie jest nic przyspawane i niewiem czy nakretki powinny byc od

> strony przodu auta czy tylu auta?

> w razie jakby sie jakas odkrecila to lepiej jakby chyba nakretka byla

> z tylu bo poleci pod auto?

> Z gory dzieki i Pozdrowka

nie wiem jak ma byc, ja mam chyba nakretkami do tylu, nie ma to znaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Albo na siłe próbowałeś odkręcić ta nakrętke albo trafiłeś na słaby

> zgrzew.

> U mnie w robocie się te nakrętki zgrzewa

hmm... no nakretki nie odkrecalismy na pewno bo juz wczesniej u siebie robilem, zreszta czytalem forum, nawet jak to jeden kacikowicz odkrecil nakretki 270751858-jezyk.gif

ale po prostu wygladalo to tak... ze prawy amorek, normalnie bez problemu, a lewy

kluczem hydraulicznym nic frown.gif

no to dawaj go zwyklym nasadowym i dlugie ramie no i idzie...

i jeden obort ale maks ciezko, drugi obrot i znowu szlo maks ciezko...

zrobilo jeb... idzie latwo 270751858-jezyk.gif patrzymy zadowoleni ze puscilo i sie odkreci teraz juz latwo...

no i puscilo... ale nie to co trzeba 270751858-jezyk.gif

troszke WD-40, ze 3 razy i w koncu poszlo to jakos latwiej... zeby.GIF

no tak czy siak, chyba jednak to wezmiemy chycimy jakos spawami i niech sie trzyma... bo nie bardzo wiem jak takie cos zgrzac, a do tego nie mam tez sprzetu 270751858-jezyk.gif

ale dzieki za rady zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> witam

> podczas odkrecania jednego z mocowan okazalo sie ze nakretka sie

> kreci,

> a one niby maja byc przyspawane... calos wyglada tak:

> i teraz czy mozna tak z tym jezdzic, ze normalnie to zesmy skrecili?

> czy moze lepiej to jakos chycic spawem? bo dostep do spawarki zeby

> walnoc dwa spawy na szybko to jest ale dopiero w poniedzialek

> i druga sprawa

> w przednich amorkach, czy ma jakies znaczenie z ktorej strony wlozy

> sie srobe a z ktorej nakretke?

> bo tam nie jest nic przyspawane i niewiem czy nakretki powinny byc od

> strony przodu auta czy tylu auta?

> w razie jakby sie jakas odkrecila to lepiej jakby chyba nakretka byla

> z tylu bo poleci pod auto?

> Z gory dzieki i Pozdrowka

ja kluczem ukrecilem ten solidny spaw 270751858-jezyk.gif

mozesz smialo jezdzic smile.gif wazne zebys dobrze to skrecil i nic sie nie stanie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.