Skocz do zawartości

... co to za część ...


slipknot

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich ... mam pytanie ... jestem laikiem w sprawie silników wiec może wydać sie to pytanie banalne ... dziś moją uwage zwróciła pewna rzecz (część) którą ostatnio zauważyłem że wystaje poniżej przedniego zderzaka poprzednio nie było jej widać ... szukałem jakiejś foty ale nie zalazłem wiec postaram sie opisać ... stojąc przed samochodem, po prawej stronie zaraz obok hmm częśći podobnej do "głośniczka" znajduje się taka hmm no właśnie co to jest ?? prostokątne i kilka przewodów od niego biegnie .... zauważyłem że jedno ramie obejmy na której jest przykręcona do samochodu pękło ... (gdyby ktoś się domyślał co to za część albo mógł rzucić jakieś foty to bym potwierdziła czy to to ... ) dzieki z góry (auto to ccs 1,1 97r)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja bym stawiał na pochłaniacz oparów paliwa jeśli oczywiście

> głośniczek to klakson

Na 99% klakson ... tylko zastanawiam sie co to za część ... musze jutro podbić do mechniora i spytać jak to zespawać ... czy trzeba sciągać czy się obędzie .... ale skoro pochłaniacz oparów paliwa hmm ... żeby jakiegoś pożaru nie wywołać ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 99% klakson ... tylko zastanawiam sie co to za część ... musze

> jutro podbić do mechniora i spytać jak to zespawać ... czy

> trzeba sciągać czy się obędzie .... ale skoro pochłaniacz oparów

> paliwa hmm ... żeby jakiegoś pożaru nie wywołać ...

tego sie nie spawa tylko wygina spowrotem na swoje miejsce, bo to na blaszce siedzi a jest to pochłaniacz par paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach