Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

mp3 do opla

Featured Replies

Napisano

Przeczytałem FAQ i inne ostrzeżenia Wisiora, z grubsza przejzałem archiwum. Muszę zadać jednak to pytanie, jestem laikiem i potrzebuję podpowiedzi.Miałem wczesniej Peugeota 106, w środeczku grał mi Blaupunkcik z Mp3, furkę opyliłem z wszystkim. Kupiłem Astre G i mam w srodku fabrycznego radiomagnetofona, dźwieki całkim spoko, ale planuję włożyć coś co ma Mp3 i jednocześnie można zgrac z wyświetlaczem, który jest w samochodzie umieszczony niezaleznie od radia. Może w jakiś sposób posiedliscie wiedzę na temat: czy są oryginalne "oplowskie" sprzęciory z Mp3 (ja nie znalazłem informacji na ten temat) lub czy są a jeżeli są to które, sprzęty(marka, może model) które można spiąć z wyswietlaczem z samochodu.Dzięki niewiem.gif

Napisano

> Przeczytałem FAQ i inne ostrzeżenia Wisiora, z grubsza przejzałem

> archiwum. Muszę zadać jednak to pytanie, jestem laikiem i

> potrzebuję podpowiedzi.Miałem wczesniej Peugeota 106, w

> środeczku grał mi Blaupunkcik z Mp3, furkę opyliłem z wszystkim.

> Kupiłem Astre G i mam w srodku fabrycznego radiomagnetofona,

> dźwieki całkim spoko, ale planuję włożyć coś co ma Mp3 i

> jednocześnie można zgrac z wyświetlaczem, który jest w

> samochodzie umieszczony niezaleznie od radia. Może w jakiś

> sposób posiedliscie wiedzę na temat: czy są oryginalne

> "oplowskie" sprzęciory z Mp3 (ja nie znalazłem informacji na ten

> temat) lub czy są a jeżeli są to które, sprzęty(marka, może