gleen Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 Czy ktoś już myślał o tym jak można rozwiązać problem płynnej regulacji pracy wycieraczek bo to stopniowanie w pandzie jest do . Jakby nie mogli dodać pokrętła albo płynnej regulacji wajchą co mają nawet polonezy. Jak się jedzie w czasie mżawki to cholery można dostać od ciągłego ich włączania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Czy ktoś już myślał o tym jak można rozwiązać problem płynnej > regulacji pracy wycieraczek bo to stopniowanie w pandzie jest do > . Jakby nie mogli dodać pokrętła albo płynnej regulacji wajchą > co mają nawet polonezy. Jak się jedzie w czasie mżawki to > cholery można dostać od ciągłego ich włączania jedynie co mogę poradzić to ... ........ nie jeździć w deszczu!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dogidel Napisano 22 Marca 2005 Udostępnij Napisano 22 Marca 2005 > Czy ktoś już myślał o tym jak można rozwiązać problem płynnej > regulacji pracy wycieraczek bo to stopniowanie w pandzie jest do > . Jakby nie mogli dodać pokrętła albo płynnej regulacji wajchą > co mają nawet polonezy. Jak się jedzie w czasie mżawki to > cholery można dostać od ciągłego ich włączania dobry objaw brak płynnej regulacji wycieraczek to problem Panda znaczy się git auto. A tak na poważnie, wszystko sie da. Myślę, że ten "problem: już był rozwiązywany w innych autach. Może na innych forach trzeba poszukać? Powodzenia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rekja Napisano 19 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2006 Równiż od jakiegoś czasu próbuję ten mantkament rozwiązać. Przeglądam różne schematy i rozwiązania w innych pojazdach. Zauważyłem również, że panda ma już lekko rozbydowany komputer pokładowy. A mianowicie, przy włączonych wycieraczkach i włączeniu biegu wstecznego włancza się tylna wycieraczka. Przy trybie wolnej pracy i zatrzymaniu się wycieraczka zaczyna pracować cyklicznie. Przy odpowiednim naciśnięciu dźwigni wybieraczek w górę odpowiednio machni raz lub raz szybko i później raz wolno. Reasumując, należy przeanalizować komputer i sprawdzić czy cykliczność wycieraczek jest realizowana przez mikroprocesor czy tylko jakiś układ czasowy i do tego rezystor i kondesator. Jeśli tak to należy wyprowadzić odpowiedni potencjometr na zewnątrz i po kłopocie. Rozwiązanie nr 2 zastosowanie programowalnego przelaźnika (VW, Skoda itd.) do tego odpowiednio powyprowadzać przewody i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 19 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2006 > Czy ktoś już myślał o tym jak można rozwiązać problem płynnej > regulacji pracy wycieraczek bo to stopniowanie w pandzie jest do > . Jakby nie mogli dodać pokrętła albo płynnej regulacji wajchą > co mają nawet polonezy. Jak się jedzie w czasie mżawki to > cholery można dostać od ciągłego ich włączania Ciekaw jestem czy da sie zrobic bo szczerze mówiac to czasówek brakuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia Napisano 19 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2006 > Czy ktoś już myślał o tym jak można rozwiązać problem płynnej > regulacji pracy wycieraczek bo to stopniowanie w pandzie jest do > . Jakby nie mogli dodać pokrętła albo płynnej regulacji wajchą > co mają nawet polonezy. Jak się jedzie w czasie mżawki to > cholery można dostać od ciągłego ich włączania czepiasz sie. trzeba bylo sprawdzic jak to jest w fiacie zanim kupiles Pande... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia Napisano 19 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2006 > Rozwiązanie nr 2 zastosowanie programowalnego przelaźnika (VW, Skoda > itd.) do tego odpowiednio powyprowadzać przewody i po problemie. posluze sie cytatem z reklamy: 'takie rzeczy prosze pana to tylko w erze' ale to jest FIAT. Fiat ma swoje rozwiazania. Grupa VW ma swoje. To co tutaj piszecie to sa fikcyjne problemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vito79 Napisano 19 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2006 > posluze sie cytatem z reklamy: > 'takie rzeczy prosze pana to tylko w erze' > ale to jest FIAT. Fiat ma swoje rozwiazania. Grupa VW ma swoje. > To co tutaj piszecie to sa fikcyjne problemy... Moze niefikcyjne ale napewno bedzie ciezko zrobic a moze nawet niestety nic z tego nie wyjdzie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wisnia Napisano 20 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2006 > Moze niefikcyjne ale napewno bedzie ciezko zrobic a moze nawet > niestety nic z tego nie wyjdzie! Vito problemem jest to jak Ci sie psuje zawieszenie po 20 tys km bo wlozyli tandetne podzepoly. System rozwiazań danej firmy nie jest problemem zadnym. To kwestia tego na co czlowiek zwracal uwage przy zakupie. Bo jak mu sie takie rozwiazanie nie podoba to mozna bylo kupic auto takiej marki gdzie rozwiazania tak blahego problemu jest dla kupujacego akceptowalne. Problem w tym ze panda to tanie niskobudzetowe auto. Nie kupilismy najnowszego nissana z kamerą cofania ani drogiego forda z ogrzewaniem przedniej szyby a mimo wszytsko nasze auto i tak potrafi calkiem sporo jak to co soboa prezentuje. Wiec sposob regulacji wycieraczek to fikcyjny problem. Maja tyle ' biegow' i taka plynnosc dzialania ze ja nie rozumiem o co chodzi. Rozpisalam sie bo ostatnio zauwazylam ze jak ktos nie ma problemu to sobie go stwarza a potem ludzie mowia ze Panda to zlom... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sdss Napisano 20 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2006 > Vito problemem jest to jak Ci sie psuje zawieszenie po 20 tys km bo > wlozyli tandetne podzepoly. System rozwiazań danej firmy nie > jest problemem zadnym. To kwestia tego na co czlowiek zwracal > uwage przy zakupie. Bo jak mu sie takie rozwiazanie nie podoba > to mozna bylo kupic auto takiej marki gdzie rozwiazania tak > blahego problemu jest dla kupujacego akceptowalne. > Problem w tym ze panda to tanie niskobudzetowe auto. Nie kupilismy > najnowszego nissana z kamerą cofania ani drogiego forda z > ogrzewaniem przedniej szyby a mimo wszytsko nasze auto i tak > potrafi calkiem sporo jak to co soboa prezentuje. Wiec sposob > regulacji wycieraczek to fikcyjny problem. Maja tyle ' biegow' i > taka plynnosc dzialania ze ja nie rozumiem o co chodzi. > Rozpisalam sie bo ostatnio zauwazylam ze jak ktos nie ma problemu to > sobie go stwarza a potem ludzie mowia ze Panda to zlom... słuszenie, a ja dodam że nie tylko Fiat Panda ma tak rozwiązane biegi wycieraczek.....W Reno Trafic tez tak miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gleen Napisano 22 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2006 > słuszenie, a ja dodam że nie tylko Fiat Panda ma tak rozwiązane > biegi wycieraczek.....W Reno Trafic tez tak miałem Przepraszam ale miałem PF 126p i tam z lewej strony deski rozdzielczej było małe pokręteł ko i regulacja była płynna w Polonezach czas pracy wycieraczek reguluje się ciągnąc kiedy początek i koniec pracy a to są auta moim zdaniem z najniższej półki bo co może być gorzej wyposażonego od malucha - a jedna te auta to miały !!! Moim zdaniem to nie jest kwestia ceny tylko braku przemyślanych nic nie kosztujących rozwiązań ot co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rekja Napisano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 Cóż zazwyczaj się nie odzywam jak nic nie ma do powiedzenia i radzę tak robić innym. Niestety złamię tą zasadę aby zwrócić na ten problem niektórym uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rekja Napisano 12 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2006 > posluze sie cytatem z reklamy: > 'takie rzeczy prosze pana to tylko w erze' > ale to jest FIAT. Fiat ma swoje rozwiazania. Grupa VW ma swoje. No cóż nie będę dyskutował z "mądrzejszymi". Powiem tylko krótko, w fiacie SC rozwiązałem właśnie ten problem z zastosowaniem układu NE555 i wszystko pięknie działało. W Pandzie również to zrobię jak tylko minie gwarancja. Tyle z mojej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.