Skocz do zawartości

problem ze śrubami zabezpieczającymi - pls help


Rekomendowane odpowiedzi

Klucz do śrub zabezpieczających zjechany w środku - kręci sie.

Śruba w feldze alu.

Czy znacie jakis zaklad w Wa-wie lub okolicach ktory wie co w takiej sytuacji robic ?

Pozdro.

A tak na marginesie - nie kupujcie śrub zabezpieczajacycy w Fiacie - fiatowskie klucze sa strasznie miekkie, co powoduje ze sie w srodku wycieraja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klucz do śrub zabezpieczających zjechany w środku - kręci sie.

> Śruba w feldze alu.

> Czy znacie jakis zaklad w Wa-wie lub okolicach ktory wie co w takiej

> sytuacji robic ?

> Pozdro.

Powinienes dostac w komplecie numer kluczyka do srubek zabezpieczajacych. Z tym numerkiem udaj sie tam gdzie kupiles i powinni sprowadzic taki wlasnie kluczyk do tych srub.

> A tak na marginesie - nie kupujcie śrub zabezpieczajacycy w Fiacie -

> fiatowskie klucze sa strasznie miekkie, co powoduje ze sie w

> srodku wycieraja

Na przyszłość polecam śruby OZ skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Klucz do śrub zabezpieczających zjechany w środku - kręci sie.

> Śruba w feldze alu.

> Czy znacie jakis zaklad w Wa-wie lub okolicach ktory wie co w takiej

> sytuacji robic ?

> Pozdro.

> A tak na marginesie - nie kupujcie śrub zabezpieczajacycy w Fiacie -

> fiatowskie klucze sa strasznie miekkie, co powoduje ze sie w

> srodku wycieraja

Zagadaj jakiś drechów w bramie... Odkręcą raz dwa wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jest to felga stalowa to moge koledze to odkrecić (dobry dostęp do śrub)- wystarczy lekko ruszyć tą śrube przy użyciu przecinak tudzież dornik i młotek a potem to juz palcami pojdzie.

ja mam czasem klopot ze srubami w zawieszeniu bo jak sie zapieka to albo łeb sie urwie angryfire.gif albo "obemsknie" i kłopot gotowy......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja mam te z nordauto i jeden kluczyk już jest zjechany, ale mam drugi

> wszystko dlatego ze mam za dużo pary w i chyba też trochę się

> wyżywam przy dokrecaniu kół.

> całe szczeście często nie odkręcam i przykręcam kół.

> POZDRO

no to moze trzeba nieco delikatniej sie obchodzic z kliczem smile.gif tym bardziej na chama nie nalezy alu przykrecac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz po bolu smile.gif

A zrobili to tak. Metoda ponoc ryzykowna w przypadku felg alu. ale panowie mechanicy nie mieli akurat innego pomyslu smile.gif

Odkrecili pozostale 3 sruby. Odpalili motor. Pobujali sie do przodu i do tylu parenascie razy. POtem zgasili motor, podeszli do kola i reka odkrecili srube smile.gif

Proste smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Juz po bolu

> A zrobili to tak. Metoda ponoc ryzykowna w przypadku felg alu. ale

> panowie mechanicy nie mieli akurat innego pomyslu

> Odkrecili pozostale 3 sruby. Odpalili motor. Pobujali sie do przodu i

> do tylu parenascie razy. POtem zgasili motor, podeszli do kola i

> reka odkrecili srube

> Proste

taaa szczegolnie jakby ta sruba nagle sie urwala... to bo dopiero bylo palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.