abdiel Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 Witam! Mam mały problem. Zauwazyłem przed chwilą jak wracałem do domu, ze przy hamowaniu zapala mi się kontrlka od oleju. Przy normalnym hamowaniu wszystko jest ok, ale przy wcisnieciu hamulca prawie do oporu np przy 60-70 tak by auto prawie od razu sie zatrzymalo (nie mowie, ze maja piszczec opony) kontrolka zaczyna sie palic i gasnie dopiero po okolo 10-15 sekundach. Czym moze to byc spowodowane?? Czy mam juz sie martwic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 > Witam! > Mam mały problem. Zauwazyłem przed chwilą jak wracałem do domu, ze > przy hamowaniu zapala mi się kontrlka od oleju. > Przy normalnym hamowaniu wszystko jest ok, ale przy wcisnieciu > hamulca prawie do oporu np przy 60-70 tak by auto prawie od razu > sie zatrzymalo (nie mowie, ze maja piszczec opony) kontrolka > zaczyna sie palic i gasnie dopiero po okolo 10-15 sekundach. > Czym moze to byc spowodowane?? > Czy mam juz sie martwic ? 1. Dolać olej. 2. Sprawdzić dlaczego uciekł olej 3. Marwić się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
satan Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 ja tak kiedyś miałem w skodzie favorit okazało się, że to czujnik ciśnienia oleju... za 7 zł gdzieś coś nie łączył tak jak trzeba czy cuś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 > ja tak kiedyś miałem w skodzie favorit okazało się, że to czujnik > ciśnienia oleju... za 7 zł gdzieś coś nie łączył tak jak > trzeba czy cuś... Oby to był tylko czujnik jak coś. Poza tym nie wiem jak z olejem, jutro dokładnie sprawdzę bo dziś już ciemno, ale ostatnio jak patrzyłem wszystko było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 > ja tak kiedyś miałem w skodzie favorit okazało się, że to czujnik > ciśnienia oleju... za 7 zł gdzieś coś nie łączył tak jak > trzeba czy cuś... Mi też kiedyś padł czujnik oleju w Nexii - ale lampka świeciła raczej niezależnie od hamowania. W starej Zastawie kontrolka zapalała się przy wjazdach na trasę Łazienkowską , bo olej przelewał się na drugą stronę miski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 jeżeli byłoby mało oleju to jakie są możliwości miejsc, przez które mógł on uciec? (oprucz upg) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maras77 Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 > jeżeli byłoby mało oleju to jakie są możliwości miejsc, przez które > mógł on uciec? (oprucz upg) Jest kilka. Najpierw sprawdz, czy na pewno zszedł, nie martw się na zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QBUS Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 > jeżeli byłoby mało oleju to jakie są możliwości miejsc, przez które > mógł on uciec? (oprucz upg) U mnie w Uno sie zdazylo, ze puscila uszczelka filtra oleju i stamtad go wywalalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 A jaki jest poziom oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzymK Napisano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2006 > jeżeli byłoby mało oleju to jakie są możliwości miejsc, przez które > mógł on uciec? (oprucz upg) uszczelniacz wału przy skrzyni biegów, uszczelka miski olejowej, lużny korek oleju, w niektórych rozwiązaniach wyjście na aparat zapłonowy, ... i pewnie parę innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > Oby to był tylko czujnik jak coś. Oleju dolej! > Poza tym nie wiem jak z olejem, jutro dokładnie sprawdzę bo dziś już > ciemno, ale ostatnio jak patrzyłem wszystko było ok. Ostatnio, to kiedy to było? Silnik jaki ma przebieg? Może Ci bierze olej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > Jest kilka. Najpierw sprawdz, czy na pewno zszedł, nie martw się na > zapas. No i mam problem Sprawdziłem dziś poziom oleju i był poniżej minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > Oleju dolej! > Ostatnio, to kiedy to było? > Silnik jaki ma przebieg? Może Ci bierze olej? Silnik ma 168000 przebiegu, a stan sprawdany był około 2 - 3 tygodnie temu i wszystko było pięknię.... Powiem w dodatku, ze do silnika zalany był mineralny wymiszany po trochu z półsyntetykiem (taką mieszankę zrobił mi "spec" od olejów bo do silnika chyba coś ktoś dolał i trzebył go przeczyścić). Moze wymienić olej? Albo dolać juz poprostu minerala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdiel Napisano 29 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > uszczelniacz wału przy skrzyni biegów, > uszczelka miski olejowej, > lużny korek oleju, > w niektórych rozwiązaniach wyjście na aparat zapłonowy, > ... i pewnie parę innych Dzięki! to co będę mógł to sprawdzę. Ale już się boję kosztów i wydatków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QBUS Napisano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > Silnik ma 168000 przebiegu, a stan sprawdany był około 2 - 3 tygodnie > temu i wszystko było pięknię.... > Powiem w dodatku, ze do silnika zalany był mineralny wymiszany po > trochu z półsyntetykiem (taką mieszankę zrobił mi "spec" od > olejów bo do silnika chyba coś ktoś dolał i trzebył go > przeczyścić). > Moze wymienić olej? Albo dolać juz poprostu minerala? Nie napisales ile zrobiles przez te 2-3 tygodnie kiloskow. Jesli nieduzo to bardziej prawdopodobny jest jakis wyciek niz branie oleju. Jedz do jakiegos zaprzyjaznionego warsztatu niech najpierw dokladnie obejrza silnik i jego okolice czy skads nie cieknie (ale najpierw koniecznie dolej oleju - jak sie zapala kontrolka to juz jest naprawde zle z jego poziomem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2006 > Powiem w dodatku, ze do silnika zalany był mineralny wymiszany po > trochu z półsyntetykiem (taką mieszankę zrobił mi "spec" od > olejów To rzeczywiście spec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.