wicia Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 jak pohamuje troche ostrzej i sie heble nagrzeją to slabiej zaczyna autko zwalniać. pomyslałem wieć zeby zajrzeć do płynu hamulcowego. majstry co gaz zakładali tak poupychali wszystko ze cięzko jest tak reke wsadzic zby odkrecić nakrętke od zbiorniczka i do tej pory nie sprawdzałem... jak juz odkręcilem to sie przestraszylem. płyn ma barwe smoly zamiast jasno słomkowego koloru plynu podejzewam ze poprzedni wlaściciel nie kwapil sie zeby wymienić wec pewnie plyn ma juz 8 lat i 140kkm. najwyższy czas wymienić i teraz pytanie: jaki zalać: DOT4 wystarczy czy DOT5?? jakie firmy mam do wyboru, jakie ceny i ile mi potrzeba do wymiany?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 DOT 4 wystarczy. Nie kombinuj i zalej takim, jak zalano w fabryce. Zalewano płynem Tutela TOP 4 270 C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maybach Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 Popieram:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Popieram:) jakoś nie mam zaufania do tej technologii selenia i tym podobne wynalazki. oza tym to chyba cena tez nienajniższa?? chyba w tej cenie dostane cos z castrola albo shella?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > jakoś nie mam zaufania do tej technologii selenia i tym podobne > wynalazki. > oza tym to chyba cena tez nienajniższa?? > chyba w tej cenie dostane cos z castrola albo shella?? Wszystkie Fiaty, Alfy i Lancie na tym jeżdżą i nie ma problemu. A oszczędność to kilkanaście, jeżeli nie kilka złotych. Jeśli takowa wogóle jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Wszystkie Fiaty, Alfy i Lancie na tym jeżdżą i nie ma problemu. A > oszczędność to kilkanaście, jeżeli nie kilka złotych. Jeśli > takowa wogóle jest. to moze kolega wie ile kosztuje opakowanie 0,5L takiego specyfiku?? dla przykledu powiem ze płyn hamulcowy rodzimego producenta DOT4 kosztuje 10zl a DOT5 13,50 za opakowanie 0,5L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 Nie masz zaufania do tanich technologi, a piszesz o rodzimych producentach Sprzeczność widzę Kolega pytał jaki płyn więc odpowiedziałem. Powtarzam jeszcze raz: DOT 4 wystarczy, a co wleje to jego wybór. Podaj cenę schela, lub castrola, to wtedy porównamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Nie masz zaufania do tanich technologi, a piszesz o rodzimych > producentach Sprzeczność widzę a ja nie widze jezeli juz mam kupic coś jak to nazwałeś z 'tanich tegnologii" to wole kupić cos polskiego chociązby ze względu na to aby wspierać naszą rodzimą produkcje. a po co to chyba juz nie musze nikomu tłumaczyc... > Kolega pytał jaki płyn więc odpowiedziałem. Powtarzam jeszcze raz: > DOT 4 wystarczy, a co wleje to jego wybór. to ja pytałem > Podaj cenę schela, lub castrola, to wtedy porównamy. nie znam bo nie ma podanych ale podejzewam ze porównywalne do włoskich wynalazkow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > a ja nie widze jezeli juz mam kupic coś jak to nazwałeś z 'tanich > tegnologii" to wole kupić cos polskiego chociązby ze względu na > to aby wspierać naszą rodzimą produkcje. a po co to chyba juz > nie musze nikomu tłumaczyc... zawsze można kupić Poloneza > to ja pytałem no wiem > nie znam bo nie ma podanych > ale podejzewam ze porównywalne do włoskich wynalazkow Twoja bryka, więc wlej co ci się podoba. Wystarczyłoby, jakbym napisał, że DOT 4 jest ok. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > zawsze można kupić Poloneza z takim podejsciem to nie dziwne ze gospodarka ledwo ciągnie z mojej strony co do tego EOT > no wiem > Twoja bryka, więc wlej co ci się podoba. tak tez mam zamiar zrobić Wystarczyłoby, jakbym > napisał, że DOT 4 jest ok. > Pozdrawiam. o to własnie pytałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 >> o to własnie pytałem... Pytałeś również o firmy, więc podałem Cześć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > Pytałeś również o firmy, więc podałem > Cześć pytałem tez o to ile potrzeba do wymiany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > pytałem tez o to ile potrzeba do wymiany... W układzie jest 0,4 l , ale trzeba mieć 1 l. Inaczej nie odpowietrzysz układu. To tyle na temat twego postu. Cześć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 24 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > W układzie jest 0,4 l , ale trzeba mieć 1 l. Inaczej nie > odpowietrzysz układu. > To tyle na temat twego postu. Cześć. nie mam zamiaru go zapowietrzać... sa na to sposoby.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 A mi się wydaje, że DOT4 nie tylko wystarczy ale nawet musi być. Z tego co wiem to nie wolno wlewać DOT5 do naszych autek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 24 Marca 2005 Udostępnij Napisano 24 Marca 2005 > A mi się wydaje, że DOT4 nie tylko wystarczy ale nawet musi być. Z tego co wiem to nie wolno wlewać DOT5 do naszych autek. w pelni z tym sie zgodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > jakie firmy mam do wyboru, DOT 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuCaZ Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 DOT4 albo DOT5.1 polecam Ferodo lub Castrol Response. maja wyzsza temperature wrzenia niz sleenia. poza tym selenia strasznie mi wode ciagnela i bardzo szybko sprawnosc jej spadla. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > A mi się wydaje, że DOT4 nie tylko wystarczy ale nawet musi być. Z > tego co wiem to nie wolno wlewać DOT5 do naszych autek. dlaczego sadzisz ze NIEWOLNO wlewać DOT5?? z tego co wiem to nie wolno wlewac płynu niższej klasy (DOT3 ) a o tym ze nie wolno wlewać wyzszej nie słyszałem nigdy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wicia Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > DOT4 albo DOT5.1 > polecam Ferodo lub Castrol Response. jaka cena?? > maja wyzsza temperature wrzenia niz sleenia. poza tym selenia > strasznie mi wode ciagnela i bardzo szybko sprawnosc jej spadla. o to własnie chodzi zeby nie ciągnęła > pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuCaZ Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > jaka cena?? nie jakas zabojcza. plyn hamulcowy nie jest drogi. jak kupowalem ferodo dot4 kiedys to placilem chyba kilkanascie zl za 0,25l. > o to własnie chodzi zeby nie ciągnęła ciagnac (wode) bedzie kazdy. ale im wyzsza temp. wrzenia na poczatku tym dluzej bedzie spelnial norme. generalnei co 2 lata i tak sie powinno plyn wymienic. > > pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > dlaczego sadzisz ze NIEWOLNO wlewać DOT5?? > z tego co wiem to nie wolno wlewac płynu niższej klasy (DOT3 ) a o > tym ze nie wolno wlewać wyzszej nie słyszałem nigdy... Czytałem kiedyś że DOT5 w instalacji przystosowanej do DOT4 powyżera ci wszystkie uszczelki. Lepiej poczytaj więcej w necie i się upewnij żebyś nie przedobrzył. Ja miesiąc temu wymieniałem na Ferrodo DOT4 i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaka32 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Bzdura.Różnią się tylko temperaturą wrzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > jaka cena?? > o to własnie chodzi zeby nie ciągnęła > > pozdr. dzies bylem w norauto i ferrodo mieli po 17zl (za 0,5l chyba) a wiadomo, ze norauto do najtanszych nie nalezy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kruszkog Napisano 26 Marca 2005 Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 > Bzdura.Różnią się tylko temperaturą wrzenia. np http://www.roztoczeriders.strefa.pl/hamulce.htm (na samym dole) Ja tam wole nie ryzykować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 26 Marca 2005 Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 > DOT4 wystarczy > czy DOT5?? Nie lej DOT 5. Jezeli juz to DOT 5.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.