4pillar Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 Ktoś wie czemu zwolnił na ostatnim kółku kwalifikacji, tak dobrze szło. Czy to przez nastawy na dużą V-max ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
freelancer Napisano 9 Września 2006 Udostępnij Napisano 9 Września 2006 > Ktoś wie czemu zwolnił na ostatnim kółku kwalifikacji, > tak dobrze szło. > Czy to przez nastawy na dużą V-max ? jakiś tekst Nic to, uczy się przecież jeszcze. Napisałem wcześniej że się boję że Vattel go "wygryzie", ale dowiedziałem się że zapłacił kolejny mandat za zbyt dużą prędkość - czyli chłopak zdolny jest, ale jeszcze słabo się kontroluje. BMW robi w końcówce sezonu spore niespodzianki. Oby Kubica wykorzystał jutro dobry bolid - szansę ma, jest na zewnętrznej pierwszego zakrętu i ma szansę na objechanie paru osób, zwłaszcza że tuż przed nim jest Alonso. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 10 Września 2006 Udostępnij Napisano 10 Września 2006 > Ktoś wie czemu zwolnił na ostatnim kółku kwalifikacji, > tak dobrze szło. > Czy to przez nastawy na dużą V-max ? Quote: Mogło być jeszcze lepiej, ale podczas ostatniego przejazdu popełniłem błąd w drugim sektorze. Zatankowany, cięższy samochód "dobił" podłogą do tarki na wyjściu z zakrętu Lesmo 1, wyrzuciło mnie na pobocze i ubrudziłem opony. Na kolejnym dohamowaniu, przed Lesmo 2, prawie mnie obróciło i straciłem tam 0,3-0,4 sekundy. Dałoby to może jedną, może dwie pozycje - warto było spróbować, niestety nie udało się. Byłoby jeszcze lepiej, ale i tak jest bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.