belgrano Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Witam. Rano miałem przygody z zapaleniem samochodu. Jak odpalałem na benzynie nie zapalił, zapalił awaryjnie na gazie. Potem przełączyłem na benzynę i zgasł. Podejrzewam pompę i teraz pytanie co sprawdzać?? Czy duże są to koszty?? Czy używka z 1,6 podchodzi do 1,4?? Ponoć większe ciśnienie?? Na co patrzec i sprawdzac?? Poradzcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
poviss Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Nie pamiętam dokładnie Zembowicza, ale podobnóż 1,4 i 1,6 mają taką sama konstrukcję. Choć podobnóż inni producenci. Koszt całej pompy ok 400 zeta. Sorry za powtarzające się "podobnóż". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Tak tylko pytanie czy ciśnienie może być większe?? Ja mam dojście do używki z 1,6 ale zastanawiam się jak to ciśnienie wpłynie na monowtrusk?? Ponoć łatwo ją samemu wyjąć więc sprawdzę w realu:-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaka32 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Cisnienie można regulować na regulatorze przy wtryskiwaczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Tak tylko pytanie czy ciśnienie może być większe?? Ja mam dojście do > używki z 1,6 ale zastanawiam się jak to ciśnienie wpłynie na > monowtrusk?? Ponoć łatwo ją samemu wyjąć więc sprawdzę w > realu:-)) o ile mi wiadomo to 1,4 ma wyzsze cisnienie tak naprawde tylko inne sa cisnienienia regulatorow cisnienie paliwea w 1,4 1 bar w 1,6 3 bary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 rozmawiałem ze specem z Rzeszowa od BBM i mówił mi aby darowac sobie pompe z 1,6 bo nie ma sensu. Ponoć nie podejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kuriat Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 Pytanko a sprawdzałeś bezpieczniki i przekaźniki od pompy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 25 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 > Pytanko a sprawdzałeś bezpieczniki i przekaźniki od pompy? Jeszcze nie dlatego pytam gdzie i jka je sprawdzę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CHRYS66 Napisano 25 Marca 2005 Udostępnij Napisano 25 Marca 2005 no wiec odpowiadam na twoje pytanie 1 bar dobre to nawet sej 900 ma wieksze cisnienie wyregulowac na wtryskiwaczu tez dobre nie ma takiej regulacji chyba ze to lancia integrale podejsc podejdzie z 1.6 tylko musisz pamietac zeby kupowac taka do modelu przed 99 roku jesli chcesz sama pompe wymienic to 1.4 posiada pompe boscha a 1.6 walbro inne mocowania i ksztalt ale dla chcacego nic trudnego sama pompa boscha - 320 zeta walbro 390 zeta 0czywiscie nowa ciekawe gdzie sa za 4paczki nowe kompletne pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grzejar Napisano 26 Marca 2005 Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 > Witam. Rano miałem przygody z zapaleniem samochodu. Jak odpalałem na > benzynie nie zapalił, zapalił awaryjnie na gazie. Potem > przełączyłem na benzynę i zgasł. Podejrzewam pompę i teraz > pytanie co sprawdzać?? Czy duże są to koszty?? Czy używka z 1,6 > podchodzi do 1,4?? Ponoć większe ciśnienie?? Na co patrzec i > sprawdzac?? Poradzcie. Miałem to samo niedawno. Powód jeździłem na gazie mając dość dużo paliwa w zbiorniku. Ponieważ pompa cały czas chodziła paliwo dość skutecznie pozbyło się zapewne stalych cząstek i po pompie. Teraz jest nowa ale założony przekaźnik odłączający ją przy pracy na gazie. Może nie jest źle i sparwdż bezpiecznik 10A, jest w komorze silnika, umiejscowiony przy podszybiu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
belgrano Napisano 26 Marca 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 dzis sam naprawiłem pompe:-)) Zacząłem wszystko sprawdzać i wyjmować, okazało się ze wystarczyło wyjęcie wtyczek z pompy aby wszystko się naprawiło:-)) Przeczyściłem styki i mocniej powciskałem i pompa szumi bardzo cicho a autko ładnie dziala:-)) Czasem takie pierdoły robia to ze zaczynam mysleć o duzych wydatkach a trzeba było po prostu poczyścic bo kużu na pompie co niemiara:-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chevy Napisano 26 Marca 2005 Udostępnij Napisano 26 Marca 2005 > dzis sam naprawiłem pompe:-)) Zacząłem wszystko sprawdzać i wyjmować, > okazało się ze wystarczyło wyjęcie wtyczek z pompy aby wszystko > się naprawiło:-)) Przeczyściłem styki i mocniej powciskałem i > pompa szumi bardzo cicho a autko ładnie dziala:-)) Czasem takie > pierdoły robia to ze zaczynam mysleć o duzych wydatkach a trzeba > było po prostu poczyścic bo kużu na pompie co niemiara:-)) no to swietnie gdy sprawa konczy sie bezkosztowo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.