Skocz do zawartości

Diagnostyka AIR BAG Punto 1 1994-1999 bez uzycia komputera


WaldiGSI

Rekomendowane odpowiedzi

Dotycz wresji sterwoników Air bag z 10 pinowym złaczem w autach FIAT Punto I, Coupe, Barchetta, Alfa Romeo GTV, Spider.

istnieje mozliwość samodiagnostyki akładu air bag bez koneiczności uzycia urzadzenia diagnostycznego , polega na zrobieniu zworki w złaczu diagnostycznym i odczytaniu kodów migowych lampi awarii układu SRS ponizej procedura:

Wywołanie kodów

Włączyć zapłon.

Zewrzeć styki A i B na 1-5 sekund.

Zanotować ilość błysków lampki SRS.

Sterownik miga po wywołaniu tylko jeden kod usterki.

Kasowanie kodów

Po odczycie kodów zewrzeć styki A i B na 5-10 sekund.

Tabela kodów usterek

1 Brak kodów w pamięci sterownika. System OK.

2 Uszkodzenie wewnętrzne sterownika SRS

3 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania

4 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy

5 Poduszka kierowcy - uszkodzenie

6 Poduszka pasażera - uszkodzenie

7 Za niskie napięcie zasilania

8 Układ lampki kontrolnej

9 W pamięci sterownika zanotowane zderzenie - sterownik do wymiany

10 Napinacz pasa - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania

11 Napinacz pasa - zwarcie w obwodzie do masy

12 Napinacz pasa kierowcy - uszkodzenie

13 Napinacz pasa pasażera - uszkodzenie

Uwagi

Informacje te dotyczą tylko systemów ze sterownikiem 10 pinów. Nowsze systemy ze sterownikiem 15 lub 30 pinów nie posiadają możliwości wywołania kodów usterek. Nie ma wówczas w gnieździe diagnostycznym pinu A.

Złącze diagnostyczne

3 pinowe, płaskie.

277496740-fiat.gif

jesli podobny temat juz został poruszony wywalcie tego posta na hasiok , ajesli nie to moze to umiescic gdzies na orgu bedzie info dla potomnych smile.gif

post-42692-1435247399847_thumb.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dotycz wresji sterwoników Air bag z 10 pinowym złaczem w autach

> FIAT Punto I, Coupe, Barchetta, Alfa Romeo GTV, Spider.

> istnieje mozliwość samodiagnostyki akładu air bag bez koneiczności

> uzycia urzadzenia diagnostycznego , polega na zrobieniu zworki w

> złaczu diagnostycznym i odczytaniu kodów migowych lampi awarii

> układu SRS ponizej procedura:

> Wywołanie kodów

> Włączyć zapłon.

> Zewrzeć styki A i B na 1-5 sekund.

> Zanotować ilość błysków lampki SRS.

> Sterownik miga po wywołaniu tylko jeden kod usterki.

> Kasowanie kodów

> Po odczycie kodów zewrzeć styki A i B na 5-10 sekund.

> Tabela kodów usterek

> 1 Brak kodów w pamięci sterownika. System OK.

> 2 Uszkodzenie wewnętrzne sterownika SRS

> 3 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania

> 4 Poduszka kierowcy - zwarcie w obwodzie do masy

> 5 Poduszka kierowcy - uszkodzenie

> 6 Poduszka pasażera - uszkodzenie

> 7 Za niskie napięcie zasilania

> 8 Układ lampki kontrolnej

> 9 W pamięci sterownika zanotowane zderzenie - sterownik do wymiany

> 10 Napinacz pasa - zwarcie w obwodzie do plusa zasilania

> 11 Napinacz pasa - zwarcie w obwodzie do masy

> 12 Napinacz pasa kierowcy - uszkodzenie

> 13 Napinacz pasa pasażera - uszkodzenie

> Uwagi

> Informacje te dotyczą tylko systemów ze sterownikiem 10 pinów. Nowsze

> systemy ze sterownikiem 15 lub 30 pinów nie posiadają możliwości

> wywołania kodów usterek. Nie ma wówczas w gnieździe

> diagnostycznym pinu A.

> Złącze diagnostyczne

> 3 pinowe, płaskie.

> jesli podobny temat juz został poruszony wywalcie tego posta na

> hasiok , ajesli nie to moze to umiescic gdzies na orgu bedzie

> info dla potomnych

ok.gif Euroscan z tymi sterownikami TRW nie dziala (przynajmniej mi),to jedyna metoda na tania diagnostykę airbagow we wczesnych Mk1 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.