Skocz do zawartości

Kilka pytań:,...


rafi278

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam kilka pytań odnosnie swapa na 1.2 8v, a mianowicie:

1. Czy po zamontowaniu silnika 1.2 do scs, da rade zdjac obudowe rozrzadu (w tym siniku jest jednoczesciowa),aby w przyszlosci mozna bylo wymienic np.: pasek, rolke? Czy moze trzeba zmienic obudowe na 2 czesciowa, i czy byly takie przy 1.2?

2. Czy trzeba zmienic kolo pasowe napedu alternatora, bo jest podwojne z wersji ze wspomaganiem, zmiesci sie takie przy swapie?

3. Jak wygląda sprawa z przerobka wiazki elektrycznej na cztery wtryski, oraz podpiecia 3pinowego czujnika temp.?

4. Ma ktos schemat instalacji silnika 1.1 spi i 1.2 mpi tak dla porownania?

Z gory dzieki wszystkim za pomoc 20.GIFpub2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2. Czy trzeba zmienic kolo pasowe napedu alternatora, bo jest

> podwojne z wersji ze wspomaganiem, zmiesci sie takie przy

> swapie?

kolko mozna dac do tokarza zeby odtoczyl ta czesc do pompy wspomagania a pod alternator wystarczy podlozyc kilka podkladek

> 3. Jak wygląda sprawa z przerobka wiazki elektrycznej na cztery

> wtryski, oraz podpiecia 3pinowego czujnika temp.?

wystarczy dolutowac kawalek kabla

a tak wogole to chyba wszystko jest w faq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a tak wogole to chyba wszystko jest w faq

oj chyba nie wszystko frown.gif

alternator jest oryginalny z silnikiem, chodzi tylko o to kolo pasowe. Z tego co oglądalem to jest ono dwuczesciowe, szajbka od wspomagania jest wprasowywana na jakas gume lub zalana, mozna by to jakos rozlaczyc tylko czy wtedy bedzie wywazone jak nalezy? A czy szajbka od 1.1spi podejdzie do tego alternatora, ewentualnie przelozyc tez altka z 1.1?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oj chyba nie wszystko

> alternator jest oryginalny z silnikiem, chodzi tylko o to kolo

> pasowe. Z tego co oglądalem to jest ono dwuczesciowe, szajbka od

> wspomagania jest wprasowywana na jakas gume lub zalana, mozna by

> to jakos rozlaczyc tylko czy wtedy bedzie wywazone jak nalezy? A

> czy szajbka od 1.1spi podejdzie do tego alternatora, ewentualnie

> przelozyc tez altka z 1.1?

Zostaw to koło takie jakie jest i też nie będzie problemu ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktos?

Czy po zamontowaniu silnika 1.2 do scs, da rade zdjac obudowe

> rozrzadu (w tym siniku jest jednoczesciowa),aby w przyszlosci

> mozna bylo wymienic np.: pasek, rolke? Czy moze trzeba zmienic

> obudowe na 2 czesciowa, i czy byly takie przy 1.2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.