rafi278 Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Witam, mam kilka pytań odnosnie swapa na 1.2 8v, a mianowicie: 1. Czy po zamontowaniu silnika 1.2 do scs, da rade zdjac obudowe rozrzadu (w tym siniku jest jednoczesciowa),aby w przyszlosci mozna bylo wymienic np.: pasek, rolke? Czy moze trzeba zmienic obudowe na 2 czesciowa, i czy byly takie przy 1.2? 2. Czy trzeba zmienic kolo pasowe napedu alternatora, bo jest podwojne z wersji ze wspomaganiem, zmiesci sie takie przy swapie? 3. Jak wygląda sprawa z przerobka wiazki elektrycznej na cztery wtryski, oraz podpiecia 3pinowego czujnika temp.? 4. Ma ktos schemat instalacji silnika 1.1 spi i 1.2 mpi tak dla porownania? Z gory dzieki wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > 2. Czy trzeba zmienic kolo pasowe napedu alternatora, bo jest > podwojne z wersji ze wspomaganiem, zmiesci sie takie przy > swapie? kolko mozna dac do tokarza zeby odtoczyl ta czesc do pompy wspomagania a pod alternator wystarczy podlozyc kilka podkladek > 3. Jak wygląda sprawa z przerobka wiazki elektrycznej na cztery > wtryski, oraz podpiecia 3pinowego czujnika temp.? wystarczy dolutowac kawalek kabla a tak wogole to chyba wszystko jest w faq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > a tak wogole to chyba wszystko jest w faq oj chyba nie wszystko alternator jest oryginalny z silnikiem, chodzi tylko o to kolo pasowe. Z tego co oglądalem to jest ono dwuczesciowe, szajbka od wspomagania jest wprasowywana na jakas gume lub zalana, mozna by to jakos rozlaczyc tylko czy wtedy bedzie wywazone jak nalezy? A czy szajbka od 1.1spi podejdzie do tego alternatora, ewentualnie przelozyc tez altka z 1.1? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 1 Października 2006 Udostępnij Napisano 1 Października 2006 > oj chyba nie wszystko > alternator jest oryginalny z silnikiem, chodzi tylko o to kolo > pasowe. Z tego co oglądalem to jest ono dwuczesciowe, szajbka od > wspomagania jest wprasowywana na jakas gume lub zalana, mozna by > to jakos rozlaczyc tylko czy wtedy bedzie wywazone jak nalezy? A > czy szajbka od 1.1spi podejdzie do tego alternatora, ewentualnie > przelozyc tez altka z 1.1? Zostaw to koło takie jakie jest i też nie będzie problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafi278 Napisano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 1 Października 2006 Wie ktos? Czy po zamontowaniu silnika 1.2 do scs, da rade zdjac obudowe > rozrzadu (w tym siniku jest jednoczesciowa),aby w przyszlosci > mozna bylo wymienic np.: pasek, rolke? Czy moze trzeba zmienic > obudowe na 2 czesciowa, i czy byly takie przy 1.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.