Skocz do zawartości

jak wymontowac chlodnice ?


miszcz215

Rekomendowane odpowiedzi

witam

uszczelka pod glowica zrobiona temp trzyma, ale dzis w garazu zauwazylem mala plamke po plynie od chlodnicy, polecialem na kanal i wszystko wskazuje ze jest nieszczelnosc miedzy aluminowa a plastikowa czescia chlodnicy

jak to naprawic ?

proszki uszczelniajace podobno sa do dupy

kumpel mi poradzil zebym wyjal chlodnice a on zawiezie ja do kolesia ktory "lata" chlodnice, w sumie ok tylko jak ja wyjac ? jak spuscic plyn ? caly czy da rade tylko z chlodnicy jakos

p.s. - meczy mnie ten samochod ;[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze byc problem z uszczelnieniem na laczeniu aluminium z plastikiem.

Chlodnice wyciagasz do gory. Trzeba odkrecic chwyt powietrza na wzmocnieniu czolowym, odlaczyc kable wentylatora, odlaczyc weze, odkrecic dwa "ucha" mocujace chlodnice do wzmocnienia czolowego. Na dole chlodnica jest na wcisk na tulejkach gumowych. Wyciagasz chlodnice do gory wraz z wentylatorem.

Jesli masz klime, to beda jeszcze po bokach wkrety (2 na strone) do chlodnicy klimy.

EDIT:

Male sprostowanie.

W Zembowiczu napisane jest, ze najpierw nalezy wymontowac zespol wentylatora, a nastepnie chlodnice.

Jednak jak dobrze pamietam, to montowalismy ja razem z wiatrakiem.

Zreszta sam sprawdzisz czy zmiesci sie wraz z wiatrakiem. Reszta opisu jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.