Skocz do zawartości

Firestony w Stilo


kba

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy używał ktoś opon zimowych tej firmy w swoim Stilo? Interesuje mnie głownie model :WINTERHAWK ale i inne opinie rowniez beda przydatne.

W opini uzytkownikow wypadaja calkiem niezle. Sama firma chyba rowniez nie najgorsza. A i cena jak na instrukcyjne rozmiary conajmniej atrakcyjna...

znalazlem : 195/65R15 91 H w cenie 235 zł

cena jak za fuldy a wydaje mi sie ze oponki troche lepsze...

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Czy używał ktoś opon zimowych tej firmy w swoim Stilo? Interesuje

> mnie głownie model :WINTERHAWK ale i inne opinie rowniez beda

> przydatne.

> W opini uzytkownikow wypadaja calkiem niezle. Sama firma chyba

> rowniez nie najgorsza. A i cena jak na instrukcyjne rozmiary

> conajmniej atrakcyjna...

> znalazlem : 195/65R15 91 H w cenie 235 zł

> cena jak za fuldy a wydaje mi sie ze oponki troche lepsze...

> Pozdrawiam

Ja używałem i używam. Firestony Winterhawk również w klasie H. Porównywałem z Kormoranem Snow Pro, Fuldą Kristall Monetro. Moim zdaniem są lepsze: ciche, dobre na śniegu, dobre też na błocie pośniegowym. Mają zresztą dobre opinie w testach.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Czy używał ktoś opon zimowych tej firmy w swoim Stilo? Interesuje

> mnie głownie model :WINTERHAWK ale i inne opinie rowniez beda

> przydatne.

W teście ADAC zajęły 14 pozycję na 20.

Sprawdź sobie TUTAJ a potem kliknij tekst: Alle Testergebnisse im Überblick

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na www.baloon.pl te opony kosztują trochę taniej (202,68 zł).

Ubiegły sezon używałem tych opon w innym autku niż Stilo w mniejszym rozmiarze. Ponieważ zima była dość ostra to mogłem sprawdzić ich walory. Ogólnie polecam, dobra przyczepność na śniegu i dobre trzymanie w błocie pośniegowym. Nie wiem jak będzie się zachowywać w dłuższym okresie exploatacji i jaka bedzie ich żywotność, ale z oceny na forach internetowych wynika że stosunek cena/jakość jest dość wysoki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zauważyłem, tylko mam pytanie po co opony (zimowe) o indeksie H

> jeśli auto wyciaga max 193 km/h

Chociażby po to, aby więcej wytrzymały na polskich beznadziejnych drogach. wink.gif Wzmocniona konstrukcja opony robi swoje. ok.gif Ponadto opony z większym indeksem prędkości nie odkształcą się po dłuższym postoju i nie zrobią jajowate.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chociażby po to, aby więcej wytrzymały na polskich beznadziejnych

> drogach. Wzmocniona konstrukcja opony robi swoje. Ponadto

> opony z większym indeksem prędkości nie odkształcą się po

> dłuższym postoju i nie zrobią jajowate.

Zgadzam sie z ta opinia dlatego uznalem, ze zakupie do swojego auta wlasnie oponki o indeksie H a nie T.

Widze ze w tych testach przytoczonych nie wypadaja najlepiej. Ale z drugiej strony chyba bardziej powinna mnie obchodzic opinia uzytkownikow, niz suchyc testow, a w tej kategorii oponki wypadaja zdecydowanie pozytywnie.

Poki co prowadza w moim subiektywym rankingu na zblizajace sie zakupy smile.gif

Moze jeszcze ktos sie wypowie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja używałem i używam. Firestony Winterhawk również w klasie H.

> Porównywałem z Kormoranem Snow Pro, Fuldą Kristall Monetro. Moim

> zdaniem są lepsze: ciche, dobre na śniegu, dobre też na błocie

> pośniegowym. Mają zresztą dobre opinie w testach.

> Pozdrawiam

Mam takowe Winterhawki i zgadzam się całkowicie z opinią kolegi . Snow Pro do Stilo kompletnie się nie nadają - są zdecydowanie za miękkie i podwijają się na zakrętach (zastrzegam fakt , że opony zimowe pompuje się o 2/10 atm więcej niż letnie)to pisze jakby komu przyszła chęc na Snow-pro .Winterhawki są średnioniskie budżetowe i za te pieniądze rzeczywiście dobre . Nie ścigam się na szosie ani nie udaję mistrza kierownicy to je wybrałem , w przeciwnym razie wybrałbym najwyższą pólkę np Pirellego ,ale nie widziałem takiej potrzeby choc brałem pod uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chociażby po to, aby więcej wytrzymały na polskich beznadziejnych

> drogach. Wzmocniona konstrukcja opony robi swoje. Ponadto

> opony z większym indeksem prędkości nie odkształcą się po

> dłuższym postoju i nie zrobią jajowate.

Przyszedł mi do głowy jeszcze jeden argument - opony o większym indeksie będą bardziej odporne na przenoszenie dużych momentów wytwarzanych przez mocne silniki. Nawet 100 KM potrafi nieźle dać w kość oponce. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.