Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Problem i kilka pytan

Featured Replies

Napisano

Od razu mowie ze jestem laikiem w tych sprawach dlatego pytam :>

Zakupilem ostatnio glosniki dls b6a..w puncie1 mam jakies stare slabe radyjko sony. Podlaczylem je do glosnika i gdy dalem na 80% mocy radia to strasznie zaczelo harczec a membrana strasznie latala czy to jest normalne?? wydawalo mi sie ze glosniki tej klasy nie powinny harczec przy slabym radiu.. podlaczylem tylko lewy glosnik a prawy zostawilem stary szerokopasmowy i obydwa zaczynaja harczec od tego samego momenu zwiekszania mocy.. myslalem ze to bedzie glosniej grac i wogole zapomne o harczeniu..? a moze to przez to radio ?? dodam ze podlaczalem jeszcze na przemian plus i minus i glosnik gra tak samo..i na zamienionym i na prawidlowym podlaczeniu

2 pytanie jest takie bo zamontowalem ten glosnik w dosyc grubym panelu (panel do tapicerki) tak ze za magnesem glosnika jest zaraz tapicerka i glosnik wogole nie ma prawie swojej komory. Czy to moze miec jakis wplyw na dzwiek?? bo gra dosc czysto i fajnie. (drzwi mam nie wytlumione i chyba nie zamierzam bo dzwiek mi pasuje tylko to harczenie przy wiekszej mocy ale to juz nie sprawa wytlumienia)

3 Za tapicerka jest zaraz blacha i odzialywuje to na magnes glosnika(przyciaga) tak mocno ze sam sie trzyma w tym panelu czy to moze miec jakis wplyw na glosnik i dzwiek ??