balu Napisano 21 Października 2006 Udostępnij Napisano 21 Października 2006 W związku z sezonową zmianą opon mam pytanie do fachowców oponoarzy jakie ciężarki maxymalnie można zakładać na felgę aby wyważyć koło czy są jakieś ograniczenia co do proporcji na zewnątrz i do wewnątrz sprawa jest następująca opony po zimowaniu moim zdaniem się nie wyważaja za duże wartości ciężarków należy dodac chcę opone reklamować tj. jeedna bez 2 zdań jest do luftu (już w zeszłym roku ledwo się wyważyła) no ale druga też moim zdaniem też nadaje się do reklamacji ciekaw jestem co wyjdzie z reklamowania oponki niestety dębica F2 proszę o rzeczowe podpowiedzi dzx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 21 Października 2006 Udostępnij Napisano 21 Października 2006 > ciekaw jestem co wyjdzie z reklamowania oponki A jak zamierzasz udowodnić, że prawidłowo je przechowywałeś? To znaczy na stojąco i obracanie o kawałek obrotu co 2-3 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 Zakupione w zakładzie tym w którym przechowywane urzywane tylko raz i z niedużym przebiegiem reklamacja w tym zakładzie i teraz czekam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vaz2110 Napisano 21 Października 2006 Udostępnij Napisano 21 Października 2006 > W związku z sezonową zmianą opon mam pytanie do fachowców oponoarzy > jakie ciężarki maxymalnie można zakładać na felgę aby wyważyć koło > czy są jakieś ograniczenia co do proporcji na zewnątrz i do wewnątrz > sprawa jest następująca opony po zimowaniu moim zdaniem się nie > wyważaja za duże wartości ciężarków należy dodac > chcę opone reklamować tj. jeedna bez 2 zdań jest do luftu (już w > zeszłym roku ledwo się wyważyła) > no ale druga też moim zdaniem też nadaje się do reklamacji > ciekaw jestem co wyjdzie z reklamowania oponki niestety dębica F2 > proszę o rzeczowe podpowiedzi > dzx gumiarz , jeśli tego nie próbował , może tak ułożyć oponę na feldze poprzez jej przesuwanie , że sumaryczna masa niewyważenia będzie minimalna i wtedy dopiero koło może wyważyć . Zakładam , że felga jest prosta . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 Dzis walczylismy jakieś 1,5 godziny z wymianą oponek i na końcu się okazało że ostatnia jest trefna oponka była załozona najpierw na starą felusie a później na tą od zapasu, która nigdy nie była używana i przy wyważaniu z oryginalną oponą pirelką była ok więc fela prościuśka po założeniu na maszynie wyraźnie widac jak się oponka kręci że bije i to nieźle trzeba było dokładać ok 80 g na stronę aby się wyważyła oponka była również obracana na feli tak jak kolega radzi ale to niewiele pomogło dlatego pytak ile na stronę można na maxa dołożyć a jeszcze dodatkowe pytanie załóżmy że zdarzy się cód i dostanę nową oponkę to czy nie nalezałoby drógą też dać nową na tę samą oś??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 21 Października 2006 Udostępnij Napisano 21 Października 2006 > a jeszcze dodatkowe pytanie załóżmy że zdarzy się cód i dostanę nową > oponkę to czy nie nalezałoby drógą też dać nową na tę samą oś??? Jeśli głębokość drugiej opony na tej samej osi nie różni się więcej niż 1 mm, to możesz jeździć normalnie i bez kombinacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 21 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 21 Października 2006 hmmm trza będzie sprawdzić jak będziemy wiedzieli co i jak z reklamacją ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 22 Października 2006 hej nikt nie wie co i jak z tym wywazaniem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalcc Napisano 22 Października 2006 Udostępnij Napisano 22 Października 2006 Maksymalne "bicie" opony (nie mylić z kołem) nie może przekroczyć 50gr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 23 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2006 50 g na stronę czy 50 g ogólnie ?? bo jak na stronę to w sumie 100 g zgadza się czy nie pytanie jeszcze a jak ten stosunek jest mniej więcej 60 / 40 to co się dzieje ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michalcc Napisano 23 Października 2006 Udostępnij Napisano 23 Października 2006 > 50 g na stronę > czy 50 g ogólnie ?? > bo jak na stronę to w sumie 100 g zgadza się czy nie 50g. na stronę > pytanie jeszcze a jak ten stosunek jest mniej więcej 60 / 40 to co > się dzieje ?? jeśli nie ma uszkodzeń mechanicznych to taka reklamacja powinna byc uznana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balu Napisano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2006 hmmm poczekamy zobaczymy mam jeszcze jedną oponkę króra ma 60 g na stronę i nie wiem czy reklamować czy dać na luz e jakieś g..wniane te łoponki ach co to człowiekowi przyszło nawet z łoponami trza się użerać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jogi Napisano 24 Października 2006 Udostępnij Napisano 24 Października 2006 > gumiarz , jeśli tego nie próbował , może tak ułożyć oponę na feldze > poprzez jej przesuwanie , że sumaryczna masa niewyważenia będzie > minimalna i wtedy dopiero koło może wyważyć . Zakładam , że > felga jest prosta . czynnosc ta zwie sie optymalizacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.