tomek1 Napisano 31 Marca 2005 Udostępnij Napisano 31 Marca 2005 Koszt materiału: 150 PLN (amortyzatory tył+gumy). Robocizna własna. Jeden był już tak wyrąbany, że jak go ścisnąłem tak został. Wymiana wydawała się prosta (w sumie cztery śruby+4 do mocowania gum), ale jak to zwykle bywa musi być jakić problem. Śruba mocująca amor do belki odmówiła współpracy (nie chciała wyleźć). Skończyło się na jej obcięciu z obu stron i wyjęciu jej razem z amortyzatorem. Ale warto było bo teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gpondo Napisano 31 Marca 2005 Udostępnij Napisano 31 Marca 2005 a tak z ciekawosci dwa pytanka: jakiej f-my amorki? potrzebne sa jakies specjalne narzedzia? GP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek1 Napisano 1 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2005 > a tak z ciekawosci dwa pytanka: > jakiej f-my amorki? Nie wiem dokładnie ale jakieś polskie > potrzebne sa jakies specjalne narzedzia? Dwa klucze 17, jeden klucz 6, jeden 13, WD 40, dobre chęci Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2005 > Nie wiem dokładnie ale jakieś polskie > Dwa klucze 17, jeden klucz 6, jeden 13, WD 40, dobre chęci > Pozdrawiam o zapomniałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Przemas Napisano 1 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2005 > o zapomniałeś masz racje wkocnu to najwazniejsze.. bez tego praca nie ruszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.