instruktor Napisano 27 Października 2006 Udostępnij Napisano 27 Października 2006 witam mam pytanie ma może ktoś instrukcję (lub wie) jak ustawić rozrząd w bravce 1.4 12 Chodzi mi o dolne koło i znaki na nim bo mam dwa. Jeden to jest nacięcie na kole a drugi to jakaś wypustka(być może ona tylko ustala koło pasowe) ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepki Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > witam mam pytanie ma może ktoś instrukcję (lub wie) jak ustawić > rozrząd w bravce 1.4 12 Chodzi mi o dolne koło i znaki na nim bo > mam dwa. Jeden to jest nacięcie na kole a drugi to jakaś > wypustka(być może ona tylko ustala koło pasowe) ??? Nacięcie na zewnętrznej krawędzi koła pasowego wału ma być dokładnie ustawione na znak który jest na pokrywie paska rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Daro100 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Nacięcie na zewnętrznej krawędzi koła pasowego wału ma być dokładnie > ustawione na znak który jest na pokrywie paska rozrządu. Niestety z mojej wiedzy wynika, że to nie jest prawdą. Właściwy znak to nacięcie na powierzchni czołowej koła zębtego, któe jest widoczne bo zdjęciu koła paoswego i osłony dolnej rozrządu. Nacięcie to ma się zgrywać z nadlewkiem na oprawie uszczelniacza wału korbowego. Pomiędzy ym ustawieniem a ustawieniem o którym mowa w poprzednim poście jest różnica ok. 1 zęba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
geno124 Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 Tak to wygląda w AUTODACIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepki Napisano 28 Października 2006 Udostępnij Napisano 28 Października 2006 > Niestety z mojej wiedzy wynika, że to nie jest prawdą. Właściwy znak > to nacięcie na powierzchni czołowej koła zębtego, któe jest > widoczne bo zdjęciu koła paoswego i osłony dolnej rozrządu. > Nacięcie to ma się zgrywać z nadlewkiem na oprawie uszczelniacza > wału korbowego. Pomiędzy ym ustawieniem a ustawieniem o którym > mowa w poprzednim poście jest różnica ok. 1 zęba. Ja i tak ustawiałem inaczej, bo jest jeszcze jeden znak na kole od rozrządu umieszczonym na wale i jest on w całkiem innym miejscu niż na kole pasowym, tyle że kupiłem pasek Gates i tam były te 2 znaki które mają się idealnie zgrywać ze znakami na wałku i na kole rozrządu na wale. Po założeniu autko odpaliło od pierwszego strzała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.