Skocz do zawartości

Co zamiast kata do 1.6 16v?


kobraluk

Rekomendowane odpowiedzi

> musze kata wywalic bo sie zapchal i dlawi motor zakladanie kata

> nowego nie wchodzi w gre, ma do wyboru rure zamiast kata albo

> strumienice co wybrac zachwalaja struminice ale czy jest sens

> przepłacac

z rurą będziesz miął głośno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem co to jest - dalej nie wiem jak to ma wpłynąć na głośność pojazdu - ale za to znalazłem to:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic187530.html

Dokładnie i ładnie popisane co to daje i co może dać smile.gif

Jak widze w takim przypadku rura chyba najlepsza zeby.GIF

PS ile takie cudo kosztuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie wiedziałem co to jest - dalej nie wiem jak to ma wpłynąć na

> głośność pojazdu - ale za to znalazłem to:

> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic187530.html

> Dokładnie i ładnie popisane co to daje i co może dać

> Jak widze w takim przypadku rura chyba najlepsza

> PS ile takie cudo kosztuje?

mi powiedzieli :strumienica z montażem czyli wspanie strumienicy i gwintu pod sonde koło 200zł biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gwinta trza wspawac ale co gdzie jak ustali sie w czasie roboty moze

> kolega sie podzieli patentem

Ja po konsultacjach z ludźmi, którzy projektują układy wydechowe, wstawiam rure do kat-a na wysokości sondy nawiercam kilka otworów tak by do sondy trafiały spaliny... Spowoduje to niejako dodatkowy tłumik a jednocześnie nie będzie powodować rezonansu w puszce kat-a, który czuć nawet na kierownicy cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja po konsultacjach z ludźmi, którzy projektują układy wydechowe,

> wstawiam rure do kat-a na wysokości sondy nawiercam kilka

> otworów tak by do sondy trafiały spaliny... Spowoduje to niejako

> dodatkowy tłumik a jednocześnie nie będzie powodować rezonansu w

> puszce kat-a, który czuć nawet na kierownicy

Hehe - a bo wy macie sonde na katku zeby.GIF

A ja w 1.2 mam na rurze przed katalizatorem - więc moge go spokojnie rozbić i wstawić w środek rure zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja po konsultacjach z ludźmi, którzy projektują układy wydechowe,

> wstawiam rure do kat-a na wysokości sondy nawiercam kilka

> otworów tak by do sondy trafiały spaliny... Spowoduje to niejako

> dodatkowy tłumik a jednocześnie nie będzie powodować rezonansu w

> puszce kat-a, który czuć nawet na kierownicy

myslałem nad tym ale... tak nawiercone otwory moga byc za ubogie i może fałszowac odczyty sondy sciana.gifmojim zdaniem lepsze bedzie wydłubanie kata i wstawienie rury w srodek a gwint na sonde umiescic przed katem biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> myslałem nad tym ale... tak nawiercone otwory moga byc za ubogie i

> może fałszowac odczyty sondy mojim zdaniem lepsze bedzie

> wydłubanie kata i wstawienie rury w srodek a gwint na sonde

> umiescic przed katem

Sprawa ma się tak, że tam niezwykle ciasno... Miejsce wcześniej to jedynie koniec kolektora a tam może być za gorąco... Sztukować i ciągnąć kable też mija się z celem bo za kat-em od razu zaczyna się tłumik środkowy... Wydaje mi się, że nawiercenie to najmniejsze zło...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sprawa ma się tak, że tam niezwykle ciasno... Miejsce wcześniej to

> jedynie koniec kolektora a tam może być za gorąco... Sztukować i

> ciągnąć kable też mija się z celem bo za kat-em od razu zaczyna

> się tłumik środkowy... Wydaje mi się, że nawiercenie to

> najmniejsze zło...

ma byc za dla sądy gorąco zimna sonda szwankuje odczyty smirk.gifjestem umówiony na wtorek jak sie go wyciągnie to zdecydujemy biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ma byc za dla sądy gorąco zimna sonda szwankuje odczyty jestem

> umówiony na wtorek jak sie go wyciągnie to zdecydujemy

A gdzie niby masz zimno w układzie wydechowym dla sondy? Sonda będzie miała gorąco ale w kolektorze może mieć taki ukrop, że się spali wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakos w oplach albo w punto sada sie nie pali

A czy są one umieszczone w kolektorze? Bo z tego co ja wiem umieszczone są bezpośrednio przed kat-em, ale nie w kolektorze. Tam jest na to miejsce w sienie z silnikiem 1.6 nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A czy są one umieszczone w kolektorze? Bo z tego co ja wiem

> umieszczone są bezpośrednio przed kat-em, ale nie w kolektorze.

> Tam jest na to miejsce w sienie z silnikiem 1.6 nie ma.

w palio 1.2 sonda jest jeszcze przed siatką z tego co pamiętam, a więc tuż za kolektorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakos w oplach albo w punto sada sie nie pali

nie wiem jak w innych puntach ,bynajmniej w 1.2 8v wychodziły dwie wersje : jendosondowce ( przed katem ) i w połowie podajże 2001 wstawiali sonde za katem , ja mam jendosondowca więc jak wywalam kata to nic się nie dzieje wink.gif ale pamietaj ,że jak wywalisz kata to zmniejszy Ci się moment obrotowy wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem jak w innych puntach ,bynajmniej w 1.2 8v wychodziły dwie

> wersje : jendosondowce ( przed katem ) i w połowie podajże 2001

> wstawiali sonde za katem , ja mam jendosondowca więc jak wywalam

> kata to nic się nie dzieje ale pamietaj ,że jak wywalisz kata

> to zmniejszy Ci się moment obrotowy

może sie zmniejszac biglaugh.gifi taknie odczuje jak odetkam kata to i tak samochód bedzie chodził dla mnie lepiej jak przedtem waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.