Skocz do zawartości

Sąsiad: Szarpanie w dolnych i górnych zakresach obrotów???


sebzal

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po sąsiedzku.

Od paru tygodni pracuję w firmie, gdzie używa sę kilku Pand do dojazdów po 100 - 150 km. Auta robią spore przebiegi i wśród nich jest jedna Panda zagazowana.

Są z nią stale kłopoty.

Użytkownicy twierdzą, że ten egz. nie jeździ normalnie, że szarpie, że prauje nierówno.

Pojechała do gazownika (Abart - Wrocław) - wzięli ją na autostradę na test z komputerem (ponoć). Orzekli, że instalka ok, tylko użytownicy cisną auto za mocno na poszczególnych biegach to i szarpie...

Odbierałem ten samochód - tłumaczenie mnie nie przekonało, auto było już bez gazu więc wracałem przez miasto na benzynce. Szarpać szarpie i na benzynie - postanowiłem spróbować kiedy zaczyna - na II przy 40 na godzinę już nią trzęsie, ale przy 50 czuć już b.wyraźnie. Jak toczy się bez sprzęgła to też w dolnych zakresach prędkości - 10-15 km/h nią rzuca.

Obrotka nie ma - nie podam wartości obrotów. Wrzucam III przy 40 km/h - szarpanie ustaje i rzy 70 zaczyna się znów... Więcej nie testowałem bo nie było jak... i gdzie...

W firmie zapowiedzieli, że biegi trzeba w Pandzie zmieniać niżej niż to się robiło dotąd... Ale mnie to nie przekonuje - bo widziałem tabelkę prędkości dla silnika 1.1 i wiem,że powinna pójśc wyżej na tych biegach...

Ale może ten typ tak ma...????

Jeśli tak to proszę o potwierdzenie innych użytkowników.

Jeśli nie to powiedzcie co może być przyczyną tego szarpania.

Jeśli ten typ tak ma to nie rozumiem zachwytów tym Włochem...sciana.gif

Pozdrawiam z kącika Astry... pub2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak nie ma. Ma chodzic plynnie w calym zakresie obrotow. Jesli to zaplon, to jedz na kompa powinien pokazac, jak duzy przebieg to nawet moze byc zapchany filtr paliwa w pompie paliwa, wiec nalezy sprawdzic cisnienie paliwa. Moze swieczki. Takze stawiam na zaplon albo paliwko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ten typ tak nie ma. Ma chodzic plynnie w calym zakresie obrotow.

> Jesli to zaplon, to jedz na kompa powinien pokazac, jak duzy

> przebieg to nawet moze byc zapchany filtr paliwa w pompie

> paliwa, wiec nalezy sprawdzic cisnienie paliwa. Moze swieczki.

> Takze stawiam na zaplon albo paliwko.

Przebieg niewielki. Flota tankuje tylko na BP więc śmeci raczej tam nie ma ale może iltr do wymiany... faktycznie...

Jakieś inne sugestie może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przebieg niewielki. Flota tankuje tylko na BP więc śmeci raczej tam

> nie ma ale może iltr do wymiany... faktycznie...

> Jakieś inne sugestie może?

do ASO i niech szukają do skutku, za to biorą kasę!

przepływomierz, świece, dolot powietrza, różne mogą być przyczyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W firmie zapowiedzieli, że biegi trzeba w Pandzie zmieniać niżej niż

> to się robiło dotąd... Ale mnie to nie przekonuje - bo widziałem

> tabelkę prędkości dla silnika 1.1 i wiem,że powinna pójśc wyżej

> na tych biegach...

> Ale może ten typ tak ma...????

> Jeśli tak to proszę o potwierdzenie innych użytkowników.

> Jeśli nie to powiedzcie co może być przyczyną tego szarpania.

> Jeśli ten typ tak ma to nie rozumiem zachwytów tym Włochem...

> Pozdrawiam z kącika Astry...

jak n amoj gust to wina w gazie lezy

silnik w mojej pandzie rowno ciagnie od jalowych do odciecia

a predkosci jakie podawales so ledwie w zakresie srednich obrotow silnika (te maks)

dla przykladu podam ci ze panda 1.1 na I biegu ciagnie do 55

na II do 98

na III do ciut ponad 140

przy tych wartosciach juz odcina

wiec predkosci jakie podales nie sa coisneiciem silnika czy kreceniem a tym co jest mniej wiecej srodkiem

cos musi byc albo po stronei instalacji albo moz ekompiuterek/mogul zaplonowy jakis trefny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.