michbaran Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 Przymierzam się do wymiany kompletnego rozrządu w Maryśce 2.0, kumaty jestem, już robiłem to w kilku autkach i tu pytanko: czy napotkam jakieś niespodzianki podczas wymiany niespotykane w innych samochodach?? Dziękuje za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aju_RidazUnit Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 > Przymierzam się do wymiany kompletnego rozrządu w Maryśce 2.0, > kumaty jestem, już robiłem to w kilku autkach i tu pytanko: czy > napotkam jakieś niespodzianki podczas wymiany niespotykane w > innych samochodach?? Dziękuje za informacje czy czasem przy 20v w marysce nie jest jak przy fiacie coupe 2.0 20v? ze serwis przewiduje wyjecie silnika... a kumaty mechanik zorbi to unoszac jedna strone silnika?? bo silnik ten sam i podloznice te same.. czyli i miejsca chyab tyle samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michbaran Napisano 11 Listopada 2006 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 > czy czasem przy 20v w marysce nie jest jak przy fiacie coupe 2.0 20v? > ze serwis przewiduje wyjecie silnika... a kumaty mechanik zorbi > to unoszac jedna strone silnika?? bo silnik ten sam i podloznice > te same.. czyli i miejsca chyab tyle samo No toś mnie teraz podłamał bo tego nie da się zrobic w prymitywnym garażo-warsztacie, faktycznie miejsca tam nie jest za wiele ale myslalem ze nie powinno byc problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
foxfox0467 Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 dokładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dominikslon Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 Nie musisz nic podnosic. Musisz tylko: Zdjąć prawe przednie koło, Zdjąć osłonę z wewnętrznej części prawej wnęki na koło, Zdjąć dolną osłonę silnika, Zdjąć pomocniczy pasek napędowy, Zdemontować koło pasowe wału korbowego, Zdemontować wszystkie pokrywy paska rozrządu A reszta zalezy od tego czy uzejesz blokad na walki rozrzadu czy nie. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aju_RidazUnit Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 > Nie musisz nic podnosic. > Musisz tylko: > Zdjąć prawe przednie koło, > Zdjąć osłonę z wewnętrznej części prawej wnęki na koło, > Zdjąć dolną osłonę silnika, > Zdjąć pomocniczy pasek napędowy, > Zdemontować koło pasowe wału korbowego, > Zdemontować wszystkie pokrywy paska rozrządu > A reszta zalezy od tego czy uzejesz blokad na walki rozrzadu czy nie. > Pozdro jak przy takiej opcji wcisnie tam pasek to bedzie mistrzem, znam jedna osobe ktora tak wyminila pasek w 20v ale powiedzial ze nigdy wiecej ze latwiej bylo by wyjac caly silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin_77 Napisano 12 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2006 > Nie musisz nic podnosic. Gratuluję zwinności w palcach i samozaparcia Jednak większość mechaników kombinuje z silnikiem - bo bez jego ruszenia jest za mało miejsca... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.