David111 Napisano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2006 kilka razy mrugnela mi kontrolka akumulatora w czasie jazdy, nie jestem pewny ale chyba zdarzylo sie to przy przyspieszaniu, ale nie jestem tego pewien czy to wogole ma jakies znaczenie. czyzby pasek klinowy sie konczy i warto go wymienic czy moze np regulator napiecia pada?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2006 > kilka razy mrugnela mi kontrolka akumulatora w czasie jazdy, nie > jestem pewny ale chyba zdarzylo sie to przy przyspieszaniu, ale > nie jestem tego pewien czy to wogole ma jakies znaczenie. czyzby > pasek klinowy sie konczy i warto go wymienic czy moze np > regulator napiecia pada?? a sprawdź też ten kabel "ładujący" co jest przykręcony do rozrusznika, mi sie zdarzyło już w sumie 3 razy (po raz w każym uniaczu) że się poluzowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamwiejak Napisano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2006 Kolega pozwoli, że się "podepnę" pod wątek Ja mam podobny, z tym, że odwrotny problem, tzn. kilka razy mi się nie zapaliła kontrolka akumulatora po przekręceniu kluczyka, a kontrolka oleju zaświeciła się jak zwykle. Problem zniknął, ale do dziś ciekaw jestem, co było przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lui Napisano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2006 > Kolega pozwoli, że się "podepnę" pod wątek > Ja mam podobny, z tym, że odwrotny problem, tzn. kilka razy mi się > nie > zapaliła kontrolka akumulatora po przekręceniu kluczyka, a kontrolka > oleju zaświeciła się jak zwykle. Problem zniknął, ale do dziś > ciekaw jestem, co było przyczyną. kontrolka się nie świeci jak nie mam masy, więc pewnie jakaś przerwa w przewodzie czy też problem ze stykiem na końcówkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klon75 Napisano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2006 > kilka razy mrugnela mi kontrolka akumulatora w czasie jazdy, nie > jestem pewny ale chyba zdarzylo sie to przy przyspieszaniu, ale > nie jestem tego pewien czy to wogole ma jakies znaczenie. czyzby > pasek klinowy sie konczy i warto go wymienic czy moze np > regulator napiecia pada?? U mnie sytuacja wyglądała tak: od czasu do czasu kontrolka zapalała się sama - ni z tego ni z owego - paliła się kilka, kilkanaście sekund i gasła. Wkurzało mnie to i postanowiłem dobrać się do alternatora. Po wyjęciu i rozebraniu okazało się, że: szczotek prawie nie ma a pierścienie na wirniku mają takie rowy, że HEJ!!! Przetoczyłem pierścienie, wymieniłem szczotkotrzymacz z regulatorem ( niestety w 1,4 ta część występuje tylko razem, chociaż głebsze przemyslenia nasunęly mi myśl, że dałoby się przelutować same szczotki z malucha, zabieg może się powieść a różnica w kosztach dość duża)- i po złożeniu sytacja już się nie powtórzyła. A więc u mnie przyczyną były wytarte szczotki i rowki w pierścieniach. Koszt 40 zł za regulator ze szczotkami( ELMOT bo MM kosztuje coś koło 200zł)+piwko dla kumpla za toczenie + troche roboty ( aha - wymieniłem też łożyska bo szumiały - około 25 zł). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
unojaro Napisano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2006 ja mialem ze zniklo mi ladowanie po paru dniach kontrolka zaczela przygasac a potem zgasla i nie swieci do dzis ladowanie jest a nic nie robilem.ale lach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.