NikoBellic Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 Chce usunac katalizator w swoim aucie. Kto usuwał w takim motorze katalizator? Osiągi poprawiły się? W jakim zakresie? Jak ze spalaniem? Dużo jest głośniej w środku? Dźwięk jest bardziej metaliczny? O względy ekologiczne nie pytam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmvw3 Napisano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2006 Silnik 2E? sonda przestanie działać jeśli jej nie wspawasz w inne miejsce rury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > Chce usunac katalizator w swoim aucie. po co? > Kto usuwał w takim motorze katalizator? ja w G60 i po 2 miechach szybko spowrotem wspawalem > Osiągi poprawiły się? W jakim zakresie? zero roznicy a wrecz zmalaly bo auto stalo sie nieznoscnie glosne i mniej wciskale... > Jak ze spalaniem? bez roznicy > Dużo jest głośniej w środku? mimo ze wspawalem w miejsce kata rure to i tak beznadziejnie glosno bylo > Dźwięk jest bardziej metaliczny? niby tak ale do prawdziwego WRCowego wydechu bylo mu dallllllllllleko > O względy ekologiczne nie pytam. najpierw jedz na konkretna analize spalin i zbadaj stan swojego kata. jak jeszcze zyje to nie usuwaj. jak zdechl to wspawaj uniwersalny albo maly tlumik na jego miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NikoBellic Napisano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > Silnik 2E? > sonda przestanie działać jeśli jej nie wspawasz w inne miejsce rury ADY, bardzo podobny. Ale przeciez sonda jest przed katem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakafoto Napisano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > Ale przeciez sonda jest przed katem... Nooo..., ale ma wpływ na wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmvw3 Napisano 7 Grudnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > ADY, bardzo podobny. > Ale przeciez sonda jest przed katem... w ADY nie wiem... ile cm przed katem? bo w 2E jest praktycznie w szyjce katalizatora i bardzo ważne jest w tym przypadku ciśnienie spalin, z resztą, IMO i z praktyki powiem tak: Układ wydechowy i silnik są projektowane razem, nie ma tak, że włożymy sobie przypadkowy KAT czy tłumik i wszystko będzie OK,... nie będzie. Dlatego jest tyle rodzaji tłumików, KAT-ów i sond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NikoBellic Napisano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2006 > w ADY nie wiem... ile cm przed katem? > bo w 2E jest praktycznie w szyjce katalizatora i bardzo ważne jest w > tym przypadku ciśnienie spalin, > z resztą, IMO i z praktyki powiem tak: > Układ wydechowy i silnik są projektowane razem, > nie ma tak, że włożymy sobie przypadkowy KAT czy tłumik i wszystko > będzie OK,... nie będzie. > Dlatego jest tyle rodzaji tłumików, KAT-ów i sond I to są konkrety które do mnie przemawiają. Nie usuwam kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.