bajzel Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 Witam! Pisałem że regulowałem komputerek w mojej instalce gazu. Mam jednak jeszcze pewne niejasności co do funkcji jakie posiada a nie są ustawione (jeszcze ) Na fotkach są zaznaczone czerwoną ramką funkcje które mnie interesują. Co to jest stała PWA i na co ona wpływa? Jak najlepiej ustawić parametr Cut-OFF w tym kompiku? Rozumiem że pozwala ona na ustawienie max obrotów?!?!?! Jak ustawiać Jazdę ekonomiczną? Wiem że nie na za wiele ona wpływa, ale ..... Proszę o pomoc. W rewanżu mogę podesłać ten programik Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajzel Napisano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 > Witam! > Pisałem że regulowałem komputerek w mojej instalce gazu. > Mam jednak jeszcze pewne niejasności co do funkcji jakie posiada a > nie są ustawione (jeszcze ) > Na fotkach są zaznaczone czerwoną ramką funkcje które mnie > interesują. > Co to jest stała PWA i na co ona wpływa? Pozycja Wyjściowa Attuatora - wyjściowe otwarcie silnika krokowego - od tej pozycji krokowiec "chodzi" gora, dół. Ten komp ma chyba autoadaptacje i jak wyłączysz "Stała PWA", to bedzie przyjmował wartość taką, jaką się "nauczy". > Jak najlepiej ustawić parametr Cut-OFF w tym kompiku? Rozumiem że > pozwala ona na ustawienie max obrotów?!?!?! > Jak ustawiać Jazdę ekonomiczną? Wiem że nie na za wiele ona wpływa, Tego nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajzel Napisano 11 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 > Pozycja Wyjściowa Attuatora - wyjściowe otwarcie silnika krokowego - > od tej pozycji krokowiec "chodzi" gora, dół. > Ten komp ma chyba autoadaptacje i jak wyłączysz "Stała PWA", to > bedzie przyjmował wartość taką, jaką się "nauczy". No to zauważyłem że jak włączyłem to dziwnie zaczął działać dlatego w rezultacie została wyłączona. > Tego nie wiem. No szkoda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sleszcz Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 > Witam! > Pisałem że regulowałem komputerek w mojej instalce gazu. > Mam jednak jeszcze pewne niejasności co do funkcji jakie posiada a > nie są ustawione (jeszcze ) > Na fotkach są zaznaczone czerwoną ramką funkcje które mnie > interesują. > Co to jest stała PWA i na co ona wpływa? > Jak najlepiej ustawić parametr Cut-OFF w tym kompiku? Rozumiem że > pozwala ona na ustawienie max obrotów?!?!?! > Jak ustawiać Jazdę ekonomiczną? Wiem że nie na za wiele ona wpływa, > ale ..... > Proszę o pomoc. W rewanżu mogę podesłać ten programik > Pozdrawiam moje doświadczenia: PWA ustawiałem na różne wartości ale dla zachowania dynamiki i średniego spalania wyłączyłem tą opcję - przy ustawieniach stałego PWA można trochę zejść ze zużycia ale kosztem gorszego przyśpieszenia (mieszanka OK w prawie całym zakresie obrotów) CUT OFF odcięcie gazu (teoretycznie) przy np hamowaniu silnikiem - wyłączyłem i bardziej obroty mi się ustabilizowały - wpływu na spalanie nie zauważyłem JAZDA EKONOMICZNA - brak jakiejkolwiek reakcji po włączeniu czyli spalanie bez zmian osiągo może trochę gorsze ale może to tylko sugestia :-) LAMBDA - na wolnych obrotach prawie cały czas czerwona, podczas jazdy zmienna od 0 V do 0,8 V około 2 razy na sekunde mam nadzieję że jest to sensowne i trochę pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 > LAMBDA - na wolnych obrotach prawie cały czas czerwona, > podczas jazdy zmienna od 0 V do 0,8 V około 2 razy na sekunde > mam nadzieję że jest to sensowne i trochę pomoże Na wolnych obrotach przykręć śrubę od kanału obejściowego na reduktorze i też będzie OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sleszcz Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 > Na wolnych obrotach przykręć śrubę od kanału obejściowego na > reduktorze i też będzie OK. na noPb też na wolnych jest cały czas na bogatym może tak powinno być?? edit: a co to jest kanał obejściowy i która to śruba?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pietruch25 Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 Czy możesz mi zdradzić co to za program, wersja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 11 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2005 > na noPb też na wolnych jest cały czas na bogatym > może tak powinno być?? raczej nie > edit: a co to jest kanał obejściowy i która to śruba?? A jaki masz reduktor? Na reduktorze powinny być dwie śruby - regulacja czułości membrany - regulacja składu mieszanki na biegu jałowym (kanał obejściowy) Śruby te są różnie rozmieszczone w różnych reduktorach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajzel Napisano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 Mocno pomogło! Na razie mam ustawione że pracuje na zielonym polu (wizualizacja) czyli 0V do 0,5V. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajzel Napisano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > A jaki masz reduktor? Ja mam Cometę! > Na reduktorze powinny być dwie śruby > - regulacja czułości membrany > - regulacja składu mieszanki na biegu jałowym (kanał obejściowy) > Śruby te są różnie rozmieszczone w różnych reduktorach. Są dwie śruby. JEdna wkręcona na maxa - czułość membrany. Druga - dłuższa nadaje się do regulacji. To jest sklad mieszanki. Rozumiem z twojego wywodu że mam regulować tak aby było wysokie wskkazanie z sondy Lambda - ok 1V? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_luk1 Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > Ja mam Cometę! > Są dwie śruby. JEdna wkręcona na maxa - czułość membrany. Druga - > dłuższa nadaje się do regulacji. To jest sklad mieszanki. > Rozumiem z twojego wywodu że mam regulować tak aby było wysokie > wskkazanie z sondy Lambda - ok 1V? > Pozdrawiam Nie, tak aby napięcie z sondy lambda biagało w lewo i w prawo od 0V do 0,8V z czestotliwością 1 zmiana na sekundę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bajzel Napisano 12 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > Nie, tak aby napięcie z sondy lambda biagało w lewo i w prawo od 0V > do 0,8V z czestotliwością 1 zmiana na sekundę. No to będę tak regulował! Pozdrawiam i dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sleszcz Napisano 12 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2005 > raczej nie > A jaki masz reduktor? > Na reduktorze powinny być dwie śruby > - regulacja czułości membrany > - regulacja składu mieszanki na biegu jałowym (kanał obejściowy) > Śruby te są różnie rozmieszczone w różnych reduktorach. wydaje mi się że reduktor COMETA byłem na przeglądzie rejestracyjnym to wyszło na analizie spalin że mam czegoś za dużo (tylko nie pamiętam co to było może CO) mam 4 a powinno być do 0,5% wychodzi że lambda pracuje tak jak powinna a i tak trzeba przykręcić na reduktorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.