Skocz do zawartości

zdech na srodku drogi...zrobione:)


da_rro

Rekomendowane odpowiedzi

wiem ze iedawno byl taki watek ale jak ktos by mi pomogl to btloby fajnie...a wiec....jechalem ponad godzine w strasznym korku...wlaczone swiatla ,ogrzewanie,radio...no i wentylator sie zalaczal od czasu do czasu...dojechalem do celu...i po 15 minutach wsiadam a ledwo kreci!!!!poczekalem z pol godziny i odpalil...jazda spwrotem tez gigantyczny korek....napoczatku zauwazylem ze jakos slabiej swieci oswietlenie wewnatrz auta...przygazowalem...i troche sie rozjasnilo....potem zapalila sie kontrolka poduszki....przygazowalem i zgasla...potem trzymalem go na wysokich obrotach 3000 tys.ale kontrolka dalej swiecila......potem to juz kaplica obrotomierz zaczal wariowac...i zaczela swiecic kontrolka ladowania....potem kierunki ledwo migaly(przy zmianie pasa)a potem to juz zdechl na amen...zepchanlem go na pobocze i stoi 300 metrow od domu przy rondzie onz!!!! angryfire.gifdodam ze akumulator mam nowy ale tylko 40ah....POMOCY cuz to moze byc??podejrzewam rozne rzeczy ale jakies rady sie przydadza...PILNE....jak korek sie rozluzni to pojde po niego...moze nawet odpali!!!!! policial.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak mozna sprawdzic alternator??a jak znalesc przebicie??

ładowanie można sprawdzić miernikiem - napięcie ładowania powinno być między 14 - 14.4 V

PS no chyba że padł regulator ładowania i ładuje prądem przemiennym zamiast stałym zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak mozna sprawdzic alternator??a jak znalesc przebicie??

podlaczas miernik do aku i patrzysz czy wzrasta V powinna byc znaczna roznic amiedzy autem zgaszonym a aodpalonym na +

przy gazowanie te zpowinnos ie troche zwiekszac!

przebicie znalesc to trzeba czasem rozkopac cale auto....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto juz pod blokiem....odpalil jak ta lala...kontrolki w drodze do domu ok 500 metrow sie niezaswiecily.....tylko jak odpalilem to kontrolka od gazu...ktora zazwyczaj miga ze jest gotowa przejsc na gaz...a p przekroczeniu 2500 tys obr.swieci caly czas....to tym razem bylo tak ze wogole nieswicila...jazda na benzynie ale na gaz normalnie przeszedl po przycisnieciu magicznego guziczka....czy to ma jakis zwiazek...jaki kolwiek.... confused.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po klopocie!!alternator szlak trafil...a raczej jego czesc...no i lozyska odrazu wymienione i szczotki....no i kable bo tamte juz pognile byly 270751858-jezyk.gif...mechanik powiedzial ze do 1.4 12V jakis nietypowy alternator...i ta czesc droga byla....niewiem....ale sprawdze...bo mieszkam w wawie ale mam blachy nie warszawskie..wiec pewnie sobie policzyl ekstra...ale niemialem ochoty przed swietami psuc sobie nerwow..grunt ze mam czym jezdzic...a jak sie okaze ze przeplacilem to ...juz tam niepojade..chociaz chlopaki konkretne!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I po klopocie!!alternator szlak trafil...a raczej jego czesc...no i

a tak z ciekawości ile zapłaciłeś ?

ja za naprawe altka zabuliłem swego czsu 270 zł

(wymiana obudowy i stojanu)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.