Skocz do zawartości

Kostka...


AdiKce

Rekomendowane odpowiedzi

> Co moze byc powodem stopienia się kostki przy prawej zarówce

> swiatła...??:>:> Jak wymienie na nowa to poswieci z 5 minut i

> sie przepala..W czym moze tkwic problem...??

Być może masz zwarcie na przewodzie. Ostatnio zakładałem przekaźniki w swoim aucie i miałem walniętą kostkę. Albo masz za mocne żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Być może masz zwarcie na przewodzie. Ostatnio zakładałem przekaźniki

> w swoim aucie i miałem walniętą kostkę. Albo masz za mocne

> żarówki.

zarówki mam 100 smile.gif no ale jak zwarcie to powinno na bespeczniku walnąc...a moze wystarczy sama kostke wymienic...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zarówki mam 100 no ale jak zwarcie to powinno na bespeczniku

> walnąc...a moze wystarczy sama kostke wymienic...??

no ale kostka sie stopoła jak miałem słabsze...i zarówka mi sie przepaliłą i wsadziłem ta mocniejsza poswieciła pare minut i tez ja szlak trafil.... frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zarówki mam 100

to zmień na mniejsze

> no ale jak zwarcie to powinno na bespeczniku walnąc...

tak

> a moze wystarczy sama kostke wymienic...??

koniecznie kostke z konektorkami, ale do takich zarówek lepiej instalacje dodatkową zrobić ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cos mi sie wydaje że problem tkwi w złej masie -po prostu nalezy

> odnaleźć w kostce przewód masowy i dorobić dodatkową masę

jesli topi sie kostka to:

1. jest za słaba do takich zarówek

2. konektorki sa słabo zacisniete i grzeje sie w miejscu połaczenia konektora z przewodem

3. konektorki słabo kontaktują z wsuwkami zarówek

4. przewody doprowadzające prąd mają za mały przekrój (dotyczy zarówno masowych jak i prądowych)

więc dołożenie dodatkowej masy na nie wiele sie zda crazy.gif

po pierwsze

w łapy miernik i trzeba pomierzyć spadki napięć jeśli sa zbyt duże to wiadomo robimy nowa instalacje z normalnych przewodów, a nie ze sznurka do bielizny grinser006.gif

po drugie

jesli spadki napieć są do zaakceptowania to kupujemy nowe kompletne kostki z konektorkami , obcinamy stare konektorki i zakładamy nowe zwracająć szczególna uwage na jakość zaciśniecia przewodu - przewód musi jak najwiekszą powierzchnią stykać sie z blaszką konektorka, na sam koniec najlepiej wszystko razem zlutować tak zeby cyna dokładnie przeniknęła przewód

po trzecie

jesli po obcięciu starych konektorków i zdjęciu izolacji przewód ma kolor czarny, to obcinamy go do miejsca w którym kolor miedzi bedzie normalny

po czwarte

przed wciśnieciem nowych konektorków do kostki proponuje je dodatkowo delikatnie ścisnąć, tak zeby po założeniu na zarówkę były bardzo ciasno waytogo.gif

a po piate zlosnik.gif

przy takich zarówkach instalacja dodatkowa - obowiązkowo, no chyba ze lubicie czesto wymieniać przełacznik zespolony przy kierownicy i oglądać jak dym z niego leci zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jesli topi sie kostka to:

> 1. jest za słaba do takich zarówek

> 2. konektorki sa słabo zacisniete i grzeje sie w miejscu połaczenia

> konektora z przewodem

> 3. konektorki słabo kontaktują z wsuwkami zarówek

> 4. przewody doprowadzające prąd mają za mały przekrój (dotyczy

> zarówno masowych jak i prądowych)

> więc dołożenie dodatkowej masy na nie wiele sie zda

> po pierwsze

> w łapy miernik i trzeba pomierzyć spadki napięć jeśli sa zbyt duże to

> wiadomo robimy nowa instalacje z normalnych przewodów, a nie ze

> sznurka do bielizny

> po drugie

> jesli spadki napieć są do zaakceptowania to kupujemy nowe kompletne

> kostki z konektorkami , obcinamy stare konektorki i zakładamy

> nowe zwracająć szczególna uwage na jakość zaciśniecia przewodu -

> przewód musi jak najwiekszą powierzchnią stykać sie z blaszką

> konektorka, na sam koniec najlepiej wszystko razem zlutować tak

> zeby cyna dokładnie przeniknęła przewód

> po trzecie

> jesli po obcięciu starych konektorków i zdjęciu izolacji przewód ma

> kolor czarny, to obcinamy go do miejsca w którym kolor miedzi

> bedzie normalny

> po czwarte

> przed wciśnieciem nowych konektorków do kostki proponuje je dodatkowo

> delikatnie ścisnąć, tak zeby po założeniu na zarówkę były bardzo

> ciasno

> a po piate

> przy takich zarówkach instalacja dodatkowa - obowiązkowo, no chyba

> ze lubicie czesto wymieniać przełacznik zespolony przy

> kierownicy i oglądać jak dym z niego leci

hehe... dzieki stary... smile.gif chciało ci siem taka rozpraweczke pisac..?? smile.gif:) kupiłem juz nową kosteczke.. i w sobote załoze... smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.