_aDi_ Napisano 1 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 1 Stycznia 2007 bo se bendem robił tjunink oświetlenia i wywalam żarówki i daje dwa rózne typy białych ledów, tyle że nie wiem jakie tam jest mocowanie Oczywiście główne zarówki to jedyny słuszny wybór czyli HID + Silverstar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > bo se bendem robił tjunink oświetlenia i wywalam żarówki i daje dwa > rózne typy białych ledów, tyle że nie wiem jakie tam jest > mocowanie Kilka osób próbowało i się okazało, że z każdej strony musi być co najmniej jedna normalna żarówka postojowa (z włóknem) sprawna, żeby komp nie wywalał błędu przepalenia żarówek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > Kilka osób próbowało i się okazało, że z każdej strony musi być co > najmniej jedna normalna żarówka postojowa (z włóknem) sprawna, > żeby komp nie wywalał błędu przepalenia żarówek. -- tja..no to chyba mam z dyni przeróbkę na HID'y :/ Chociaż, z drugiej strony, jak padła mi H7 to komp nic nie wskazywał Myślalem, by wstawić równolegle jakis rezystor, który chocby w znikomym stopniu zapinał obwód i dawał do kompa sygnał, że żarówka jest ok, ale musiałby to być conajmniej 30-to omowy / 20 W wiec niezła grzałka i spadek napiecia skutecznego doprowadzanego do przetowrnicy Wiec albo pogodzić się z tym, że bedzie fajlur lajtowy albo kombinowac dalej ( przetowrnica ma zbyt dużą rezystancję wejściową, bo komp dał sie oszukać ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > -- tja..no to chyba mam z dyni przeróbkę na HID'y :/ też próbowałem podchodzić do tematu, ale raczej rezygnuję ze względu na powyższe problemy. A co z oryginalnymi lapami pod xenon, czy jest problem żeby je zamontować ? a tak BTW to co z radyjkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zwolak Napisano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > A co z oryginalnymi lapami pod xenon, czy jest problem żeby je zamontować ? Lampy, startery, poziomowanie, spryskiwacze... IMO nieopłacalne, tym bardziej, że stilaki mają bardzo dobre normalne reflektory. > a tak BTW to co z radyjkiem? To już temat na inny wątek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > też próbowałem podchodzić do tematu, ale raczej rezygnuję ze względu > na powyższe problemy. -- a ja mimo wszystko odepnę dzisiaj obydwie żarówki H7 i sprawdze, czy mi wyskoczy powiadomienie, bo sie mi cos zdaje jednak, ze nie było go... > A co z oryginalnymi lapami pod xenon, czy jest problem żeby je > zamontować ? -- problem żaden, bo fabryczne ksenony przetowrnice i poziomy maja już w kloszu, jedynie trzeba czujniki z belki pociągnąć ( a to już inna para kaloszy) > a tak BTW to co z radyjkiem? -- się niestety, wycofuję. Na razie muszę się męczyć bez mp3 Nie chcę wstawiac ramki i montować nieoryginalnego ( wiem, zbok jestem - ale fabryka mi sie podoba, zwlaszcza, ze naprawde ładnie dmucha) Więc temat umarł, przynajmniej na czas jakiś ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lutkowski Napisano 2 Stycznia 2007 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > -- a ja mimo wszystko odepnę dzisiaj obydwie żarówki H7 i sprawdze, > czy mi wyskoczy powiadomienie, bo sie mi cos zdaje jednak, ze > nie było uszkodzeń żarówek H7 body komp nie wykrywa (przynajmniej u mnie - prod 2004). Trzeba taką usterkę wykryć wzrokowo - swoim "kompem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_aDi_ Napisano 2 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2007 > uszkodzeń żarówek H7 body komp nie wykrywa (przynajmniej u mnie - > prod 2004). -- czyli jesteśmy w domu . Spryskałki mam juz opracowane ( przynajmniej teoretycznie - jutro szrot na strazackiej zweryfikuje mą teorię ), pozostanie przegryzienie się z poziomami Musze poczaić jak duzo byłoby roboty z dopięciem czujników- na razie poprostu założe opaski na palniki, ktore "odetną" część strumienia i generalnie opuszczę lustra - nie powinno walić wtedy już po gałach. Szkoda, że reflektory sa plastikowe, a szklane - wtedy możnaby je rozebrac ładnie i dodać kawałek osłonki, by usunąc część owego _/ "wycięcia w górę" ;-) W swojej marysi ( fakt, że miałem soczewki ) poprawiłem przegrode i świeciły jak łoryginalne E6 > Trzeba taką usterkę wykryć wzrokowo - swoim "kompem" -- poprzednia włascicielka jedziła wogóle bez i nawet nie wiedziała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.