Wojtasserek Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 Dzisiaj podczas mycia auta zauwazyłem ze mam peknietą gume osłaniającą przegub, gume juz sobie zakupiłem i mam zamiar to jutro wymienc, czy dam rade sam to zrobic?? jak by ktos mogł podać jakieś wskazówki z góry wielkie dzięki, i czy po wymianie trzeba ustawiać zbierzność?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 > Dzisiaj podczas mycia auta zauwazyłem ze mam peknietą gume > osłaniającą przegub, gume juz sobie zakupiłem i mam zamiar to > jutro wymienc, czy dam rade sam to zrobic?? jak by ktos mogł > podać jakieś wskazówki z góry wielkie dzięki, i czy po wymianie > trzeba ustawiać zbierzność?? odkręcic macpersona od zwrotnicy i gałke drążka kierowniczego powinien przegub wyjść z piasty oprucz gumy kupiłeś tubke smaru grafietowego? jak przegub zdejmiesz wypadało by go wykompac w ropie,także lepiej miec z litr lub dwa ropy, jakiś kubełek i pędzel powinienes dac rade sam ale lepiej mieć pomocną dłoń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowak44 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 sory że sie wtrącam ale drążka /końcówki nie trzeba odkręcać/ tylko dolny wachacz włąśnie dzisiaj to przerabiałem .Proponuję zaopatrzyć sie jeszcze w uszczelniacze te przy skrzynie biegów i mechanizmu różnicowego .Bo możesz mieć dwa razy robote ja zmieniłem i chciałem dolać oleju do skrzyni biegów i patrze a tu z wewnętrznych brzegubów leje sie olej .I powtórnie musiałem wszystko rozbierać ,powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 > sory że sie wtrącam ale drążka /końcówki nie trzeba odkręcać/ tylko > dolny wachacz włąśnie dzisiaj to przerabiałem .Proponuję > zaopatrzyć sie jeszcze w uszczelniacze te przy skrzynie biegów i > mechanizmu różnicowego .Bo możesz mieć dwa razy robote ja > zmieniłem i chciałem dolać oleju do skrzyni biegów i patrze a tu > z wewnętrznych brzegubów leje sie olej .I powtórnie musiałem > wszystko rozbierać ,powodzenia tylko samemu trudniej z wachacza odczepić przynajmniej mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 > sory że sie wtrącam ale drążka /końcówki nie trzeba odkręcać/ tylko > dolny wachacz włąśnie dzisiaj to przerabiałem .Proponuję > zaopatrzyć sie jeszcze w uszczelniacze te przy skrzynie biegów i > mechanizmu różnicowego .Bo możesz mieć dwa razy robote ja > zmieniłem i chciałem dolać oleju do skrzyni biegów i patrze a tu > z wewnętrznych brzegubów leje sie olej .I powtórnie musiałem > wszystko rozbierać ,powodzenia tylko samemu trudniej z wachacza odczepić przynajmniej mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kowak44 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 to fakt potrzebna jest jakas panienka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtasserek Napisano 14 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 > oprucz gumy kupiłeś tubke smaru grafietowego? tak smar mam, był w kopmlecie razem z guma:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 > to fakt potrzebna jest jakas panienka eeeeee tak to wymienisz nie tą gume Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris74 Napisano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2005 > tak smar mam, był w kopmlecie razem z guma:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
notebuk1 Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > odkręcic macpersona od zwrotnicy i gałke drążka kierowniczego > powinien przegub wyjść z piasty > oprucz gumy kupiłeś tubke smaru grafietowego? na pewno nie smar grafitowy,po zalozeniu takiego smaru na pewno przegub w krotce sie rozleci, musi to byc specjalny smar do przegubow z dwusiarczkiem molibdenu, mozna go kupic w dobry sklepach powodzenia tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.