psz750 Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 Witam, mam nastepujacy problem: w zime samochod chodzil na gazie idealnie, byl niewiele slabszy niz na benzynie. Natomiast gdy zaczely sie cieplejsze dni zdecydowanie oslabl na LPG, szczegolnie jest to odczuwalne gdy postoje kilkanascie minut w korku. Wieczorem kiedy jest chlodniej znowu chodzi dobrze. To samo bylo w zeszlym roku na wiosne. Probowalem regulowac LPG ale jakbym go nie ustawial to gdy jest chlodno chodzi dobrze a gdy robi sie goraco slabnie, co to moze byc? Instalacja to reduktor Lovato + Al700. Dodam ze filtr powietrza, gazu, swiece i kable byly niedawno wymieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komandos80 Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > Witam, mam nastepujacy problem: w zime samochod chodzil na gazie > idealnie, byl niewiele slabszy niz na benzynie. Natomiast gdy > zaczely sie cieplejsze dni zdecydowanie oslabl na LPG, > szczegolnie jest to odczuwalne gdy postoje kilkanascie minut w > korku. Wieczorem kiedy jest chlodniej znowu chodzi dobrze. To > samo bylo w zeszlym roku na wiosne. Probowalem regulowac LPG ale > jakbym go nie ustawial to gdy jest chlodno chodzi dobrze a gdy > robi sie goraco slabnie, co to moze byc? Instalacja to reduktor > Lovato + Al700. Dodam ze filtr powietrza, gazu, swiece i kable > byly niedawno wymieniane U siebie zaobserwowalem cos podobnego, chetnie bym sie z tym rozprawil Zmniejszylem przerwe na swiecach, bo ktos tu tak zalecal, ale nie pomoglo Po czesci to tak musi byc, bo cieplejsze powietrze jest rzadsze, ale wydaje mi sie, ze u mnie te zmiany sa zbyt duze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nom Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 > U siebie zaobserwowalem cos podobnego, chetnie bym sie z tym > rozprawil U mnie zupelnie na odwrot, czy to na gazie czy na benzynie silnik duzo lepiej pracuje jak sa upały, najlepiej tak 20-30 C. Jest bardziej dynamiczny, ciszej chodzi i jest elastyczniejszy, nie wiem moze ma to wplyw z gestoscia oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 15 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2005 Może to wina dolotu? Jeżeli odłączony jest rękaw aby nie "zdmuchiwało" to zaczerpywane być może jest gorące powietrze zza chłodnicy. Gorące powietrze ma w sobie mniej tlenu i w efekcie jest gorsze. Ja u siebie zamierzam pociągąć powietrze gdzies od spodu bo teraz tez bierze mi gorace. Nawet kupiłem juz rurę tylko czasu mi brak i pogoda w kratkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
psz750 Napisano 16 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2005 > Może to wina dolotu? Jeżeli odłączony jest rękaw aby nie > "zdmuchiwało" to zaczerpywane być może jest gorące powietrze zza > chłodnicy. Gorące powietrze ma w sobie mniej tlenu i w efekcie > jest gorsze. Ja u siebie zamierzam pociągąć powietrze gdzies od > spodu bo teraz tez bierze mi gorace. Nawet kupiłem juz rurę > tylko czasu mi brak i pogoda w kratkę. Dolot mam fabryczny wiec to nie to, juz nie wiem co to moze byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.