stiff43 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 Witam jestem z sąsiedniego kącika i chciałbym zapytać użytkowników Fiatów Tipo.Otóż moja ma w planie zakup takiego fiata auto 1994 motorek 1,4 160.000 na liczniku z wyglądu stan niezły.Chciałbym zapytać o awaryjność,spalanie czego można sie spodziewać po takim autku.Byłbym wdzięczny za porady i odpowiedzi.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipaczek Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Witam jestem z sąsiedniego kącika i chciałbym zapytać użytkowników > Fiatów Tipo.Otóż moja ma w planie zakup takiego fiata auto 1994 > motorek 1,4 160.000 na liczniku z wyglądu stan niezły.Chciałbym > zapytać o awaryjność,spalanie czego można sie spodziewać po > takim autku.Byłbym wdzięczny za porady i odpowiedzi.Pozdrawiam. jesli samochod jest sprowadzony i jezdzil po zachodniej czesci niemiec.. przewaznie stan nie powinien budzic zastrzezen a i wady wynikające z ekesploatacji zdarzają sie sporadycznie.. autko jest godne polecenia.. silnik jak na ta pojemnosc zbiera sie wystarczająco dobrze.. szczegolnie wersja 3drzwiowa ma ladną linie nadwozia a i sztywnosc lepsza od starszych modeli 5d.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lincoln_ Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > linie nadwozia a i sztywnosc lepsza od starszych modeli 5d.. Czy ja wiem... przy zakupie amorkow nawet nie pytaja czy 3d czy 5d. A jak juz mowisz ze do 3d to mowia ze bez znaczenia... wiec jak to jest:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macias24 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Czy ja wiem... przy zakupie amorkow nawet nie pytaja czy 3d czy 5d. A > jak juz mowisz ze do 3d to mowia ze bez znaczenia... wiec jak to > jest:) tak to jest ,że auta 5 -d mają mniejszą sztywność nadwozia..są bardziej podatne na skręcanie niż te same auta w wersji 3-d które posiadają więcej powierzchni łączeń (ale po Polskiemu pishe) znaczy ,lepiej powinne się prowadzić w zakrętach i wszystko, bo 5-d są bardziej podatne na skręcanie (mówimy o nadwoziach smonośnych) ale nie znaczy to że mniej bezpieczne, a sztywność można poprawić montując rozpórki kielichów (właśnie mam w planie samemu to zrobić znalazłem na jakiejś stronce o Tipo) a co do amorków, nie ma to znaczenia bo podwozie zwykle się nie różni (te same np 1,4 ale nie 1,4 i 2,0) posdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macias24 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > jesli samochod jest sprowadzony i jezdzil po zachodniej czesci > niemiec.. przewaznie stan nie powinien budzic zastrzezen a i > wady wynikające z ekesploatacji zdarzają sie sporadycznie.. > autko jest godne polecenia.. silnik jak na ta pojemnosc zbiera > sie wystarczająco dobrze.. szczegolnie wersja 3drzwiowa ma ladną > linie nadwozia a i sztywnosc lepsza od starszych modeli 5d.. sztywność 3-d ma więkrzą od starszych i NOWSZYCH 5-d różnica jest tylko między starszym 5-d i NOWSZYM 5-d, chodziło tam o jakieś dodatkowe wzmocnienia, ja mam 5-d z 1991r (kwiecień) i świerszczyków nie posiadam, a jeśli chodzi o łączenia to niestety, pojawia się korozja powierzchniowo przy łączeniach podłogi z nadkolami (standart) bagażniku, jest to właśnie związane ze sztywnościa auta, którego nadwozie pracuje (skręca sie) w czasie eksploatacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipaczek Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > tak to jest ,że auta 5 -d mają mniejszą sztywność nadwozia..są > bardziej podatne na skręcanie niż te same auta w wersji 3-d > które posiadają więcej powierzchni łączeń (ale po Polskiemu > pishe) > znaczy ,lepiej powinne się prowadzić w zakrętach i wszystko, bo 5-d > są bardziej podatne na skręcanie (mówimy o nadwoziach > smonośnych) ale nie znaczy to że mniej bezpieczne, a sztywność > można poprawić montując rozpórki kielichów (właśnie mam w planie > samemu to zrobić znalazłem na jakiejś stronce o Tipo) > a co do amorków, nie ma to znaczenia bo podwozie zwykle się nie różni > (te same np 1,4 ale nie 1,4 i 2,0) > posdro kolega ladnie wytlumaczyl he he Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lincoln_ Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > tak to jest ,że auta 5 -d mają mniejszą sztywność nadwozia..są > bardziej podatne na skręcanie niż te same auta w wersji 3-d Hehe moja wina... nie skapowalem ze chodzi o nadwozie;) Ehh z grilla wrocilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macias24 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Hehe moja wina... nie skapowalem ze chodzi o nadwozie;) Ehh z grilla > wrocilem Ty pijaku też dzisiaj chciałem pogrilować od rana pucowałem Tipka, namachałem się prawą ręką (mycie czyszczenie woskowanie hehe) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lincoln_ Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Ty pijaku Oj dwa piwa poszly. Grill wymyslony w ciagu 2 minut. -Co robimy? -a nie wiem moze grill -ok zbieraj sie;) > namachałem > się prawą ręką > (mycie czyszczenie woskowanie hehe) rozumie sie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
memo1 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Witam jestem z sąsiedniego kącika i chciałbym zapytać użytkowników > Fiatów Tipo.Otóż moja ma w planie zakup takiego fiata auto 1994 > motorek 1,4 160.000 na liczniku z wyglądu stan niezły.Chciałbym > zapytać o awaryjność,spalanie czego można sie spodziewać po > takim autku.Byłbym wdzięczny za porady i odpowiedzi.Pozdrawiam. Zalety: prostota wykonania i bardzo przestronne wnętrze, ocynkowane nadwozie, moim zdaniem ładna sylwetka. Spalanie w 1.4 gaźnikowym w trasie na poziomie 6.5 l benzyny. Wady: kłopotliwe zawieszenie czyli jego trwałość na drogach PL oraz niezbyt przemyślany sposób jego montażu. Ceny części zamiennych nie odbiegają od cen innych aut (zarówno oryginały jak i zamienniki). Słaba jakościowo instalacja elektryczna. Przy obecnych cenach aut zza granicy zastanowiłbym sie nad jakimś prostym Oplem. Ale w sumie każde stare auto ok. 10 lat to wcześniej czy później skarbonka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
macias24 Napisano 23 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2005 > Zalety: prostota wykonania i bardzo przestronne wnętrze, ocynkowane > nadwozie, moim zdaniem ładna sylwetka. Spalanie w 1.4 gaźnikowym > w trasie na poziomie 6.5 l benzyny. > Wady: kłopotliwe zawieszenie czyli jego trwałość na drogach PL oraz > niezbyt przemyślany sposób jego montażu. Ceny części zamiennych > nie odbiegają od cen innych aut (zarówno oryginały jak i > zamienniki). Słaba jakościowo instalacja elektryczna. > Przy obecnych cenach aut zza granicy zastanowiłbym sie nad jakimś > prostym Oplem. > Ale w sumie każde stare auto ok. 10 lat to wcześniej czy później > skarbonka. no jeśli chodzi o "nieprzemyślany sposób montażu" to rozumiem że chodzi Tobie tylko o sforznie w wachaczach przednich które są praktycznie niewymienialne, i trza cały wachacz za 98 zł kupić (90-170zł zależy gdzie i jaki) bo reszta to standardowe w nowoczesnych konstrukcjach i wygodne w ewentualnej obsłudze (a przedewszystkim dla dupska) kolumny MCPherson,stabilizator poprzeczny, + tył belka skrętna sprężyny i amorki jeśli chodzi o elektryke.. i inne usterki to zależy od egzemplaża ja w swoim przed zakupem sprawdziłem wszystko co mi do głowy przyszło i do dzisiaj nic nie piardło (wszystko sprawne) miałem wcześniej śmietnika mkII i po miesiącu w na Polskich asfaltach miałem do roboty amorki przód, łożyska tył, tuleje stabilizatora, a autko było w takim stanie jak kupowałem ,że nomalnie fabryka, dwóch właścicieli, garażowany non stop, zero rudej. więc przy starych autkach to zawsze trza uwarzać, fakt za tą kase to można łezke dopaść ale ..sam podałeś zalety Tipo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tipaczek Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > Zalety: prostota wykonania i bardzo przestronne wnętrze, ocynkowane > nadwozie, moim zdaniem ładna sylwetka. Spalanie w 1.4 gaźnikowym > w trasie na poziomie 6.5 l benzyny. > Wady: kłopotliwe zawieszenie czyli jego trwałość na drogach PL oraz > niezbyt przemyślany sposób jego montażu. Ceny części zamiennych > nie odbiegają od cen innych aut (zarówno oryginały jak i > zamienniki). Słaba jakościowo instalacja elektryczna. > Przy obecnych cenach aut zza granicy zastanowiłbym sie nad jakimś > prostym Oplem. > Ale w sumie każde stare auto ok. 10 lat to wcześniej czy później > skarbonka. osobiscie nie mialem nigdy problemow z wachaczami zarowno w tipo jak i w temprze a i elektryka nigdy mi nie sprawila zadnych problemow.. a nawet dołozylem sobie elektryczne szyby i lusterka w tipo bo byla to podstawowa wersja... no ale kazdy pisze o wlasnych wrazeniach.. dodam ze mialem zarowno w tipo jak i w temprze sportowe sprezyny i niskoprofilowe opony.. no ale naleze do ludzi bardzo uwaznie zwracających uwage na dziury.. Opel to zło rdzewieją jak sito Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojmar Napisano 24 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 24 Kwietnia 2005 > Witam jestem z sąsiedniego kącika i chciałbym zapytać użytkowników > Fiatów Tipo.Otóż moja ma w planie zakup takiego fiata auto 1994 > motorek 1,4 160.000 na liczniku z wyglądu stan niezły.Chciałbym > zapytać o awaryjność,spalanie czego można sie spodziewać po > takim autku.Byłbym wdzięczny za porady i odpowiedzi.Pozdrawiam. Zalety;blacha-ocynk brak korozji wnętrze ogromne w tej klasie nawet dość szybki i zrywny wady tuleje wahaczy przód i więcej nic mam z 93 roku no może oleju troche bieże ale da sie przeżyć Więc polecam bardzo dobre auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stiff43 Napisano 25 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 25 Kwietnia 2005 > Zalety;blacha-ocynk brak korozji wnętrze ogromne w tej klasie nawet > dość szybki i zrywny wady tuleje wahaczy przód i więcej nic mam > z 93 roku no może oleju troche bieże ale da sie przeżyć Więc > polecam bardzo dobre auto Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.