hans78 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 Witam panowie ponownie. Mam pytanie odnośnie nowych korków wlewu paliwa. Po moich ostatnich przejściach musiałem wymienić całą rurę wlewową razem z korkiem. Stary był na kluczyk i byłem spokojny, dostałęm nowy ale juz bez kluczyka bo podobno juz się z nimi nie robi. Ten stary korek nie pasuje gwintem na ten nowy wlew. Macie jakies pomysły jak to zabezpieczyć?? Nie mam mechanizmu ryglującego klapkę wlewu paliwa, można cos takiego zrobić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Witam panowie ponownie. > Mam pytanie odnośnie nowych korków wlewu paliwa. Po moich ostatnich > przejściach musiałem wymienić całą rurę wlewową razem z korkiem. > Stary był na kluczyk i byłem spokojny, dostałęm nowy ale juz bez > kluczyka bo podobno juz się z nimi nie robi. Ten stary korek nie > pasuje gwintem na ten nowy wlew. Macie jakies pomysły jak to > zabezpieczyć?? kupic korek z kluczykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denvon5 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 Kupić korek w sklepiku koszt około 50zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
joe_00 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > kupic korek z kluczykiem Wystarczy mu ta odpowiedź czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denvon5 Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Wystarczy mu ta odpowiedź czy nie trudno powiedzieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 14 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2007 > Kupić korek w sklepiku koszt około 50zł patrz komu odpowiadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robo_just Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 Witam Ja mam od nowości korek bez zamka i wszystko jest OK Ale zawsze można dokupić korek na zamykanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fafa Napisano 15 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2007 > Witam panowie ponownie. > Mam pytanie odnośnie nowych korków wlewu paliwa. Po moich ostatnich > przejściach musiałem wymienić całą rurę wlewową razem z korkiem. > Stary był na kluczyk i byłem spokojny, dostałęm nowy ale juz bez > kluczyka bo podobno juz się z nimi nie robi. Ten stary korek nie > pasuje gwintem na ten nowy wlew. Macie jakies pomysły jak to > zabezpieczyć?? Nie mam mechanizmu ryglującego klapkę wlewu > paliwa, można cos takiego zrobić ?? Nowa rura => nowy korek (taki jak w PII, a przynajmniej w pierwszych wersjach). Tez to niedawno przerabialem. Co ciekawe istnieje wersja korka Z MIEJSCEM na zamek/bebenek ale BEZ niego. Wystarczy rozbebeszyc stary i na zasadzie Plug&Play wlozyc do nowego korka. Dziala perfekcyjnie i nie nosisz drugiego klucza do kompletu ;-) EDIT: jak masz ochote na odwiedziny zagranicy to polecam zapomniany chyba wszystkim sklep Polmozbytu w Sosnowcu, przy dworcu PKP - tam wlasnie przerabialem temat korka bez wkladki. Pani byla bardzo zdziwiona ze taka opcja wogole istnieje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.