czary Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 witam i mam pytanko czy przy wymianie paska rozrządu można ustawić wał w ten sposób aby znak na kole zamachowym wskazywał 0 a górne koło było ustawione na znaku tak jak ma być ,czy będzie to też prawidłowe ustawienie i wymiana paska rozrządu.Cy można dokupić do alternatora takie ustrojstwo na którym są szczotki, jak się to nazywa fachowo i ile kasy stoi ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > witam i mam pytanko czy przy wymianie paska rozrządu można ustawić > wał w ten sposób aby znak na kole zamachowym wskazywał 0 a górne > koło było ustawione na znaku tak jak ma być ,czy będzie to też > prawidłowe ustawienie i wymiana paska rozrządu.Cy można dokupić > do alternatora takie ustrojstwo na którym są szczotki, jak się > to nazywa fachowo i ile kasy stoi ? znak na kole zamachowym powinien być pomiędzy 0 a 5 stp. a to do alternatora to jest regulator napięcia ze szczotkami i kosztuje około 35PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czary Napisano 26 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > znak na kole zamachowym powinien być pomiędzy 0 a 5 stp. > a to do alternatora to jest regulator napięcia ze szczotkami i > kosztuje około 35PLN dzięki za wiadomość , to znaczy że jak ustawiłem na 0 to będzie wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SieneK Napisano 26 Kwietnia 2005 Udostępnij Napisano 26 Kwietnia 2005 > dzięki za wiadomość , to znaczy że jak ustawiłem na 0 to będzie > wszystko ok. z reguły ustawia się na 2stp ale jak ustawisz na 0 to i tak bedzie pomiędzy 0 a 5stp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.