Czarnuch Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 Witam mam prośbę do osób zorientowanych w temacie: Prosił bym o podanie namiarów na środkowy element układu wydechowego-ten element w którym jest zamontowany katalizator. Przeżarło mi w miejscu złączenia katalizatorem z rurą od strony tyłu. Można próbować to właściwie zespawać ale to rozwiązanie nie jest na długo, wiem bo miałem już 2 razy spawane przy tłumiku. Prosiłbym o jakiś numer katalogowy lub coś takiego, interesuje mnie sama rura bez katalizatora, bo nie zamierzam wkładać katalizatora. Jeżeli ktoś może mi poradzić coś na krótką metę to też było by nieźle, bo muszę jechać 120km do kumpla który mi wszystko zrobi ,ale tak nie pojadę bo chodzi głośno jak diabli. Moje wszystkie dane są w profilu.pozdrawiam chodzi o uno 899cm3 2000 rok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Witam > mam prośbę do osób zorientowanych w temacie: Prosił bym o podanie > namiarów na środkowy element układu wydechowego-ten element w > którym jest zamontowany katalizator. > Przeżarło mi w miejscu złączenia katalizatorem z rurą od strony tyłu. > Można próbować to właściwie zespawać ale to rozwiązanie nie jest na > długo, wiem bo miałem już 2 razy spawane przy tłumiku. > Prosiłbym o jakiś numer katalogowy lub coś takiego, interesuje mnie > sama rura bez katalizatora, bo nie zamierzam wkładać > katalizatora. Jeżeli ktoś może mi poradzić coś na krótką metę to > też było by nieźle, bo muszę jechać 120km do kumpla który mi > wszystko zrobi ,ale tak nie pojadę bo chodzi głośno jak diabli. > Moje wszystkie dane są w profilu.pozdrawiam > chodzi o uno 899cm3 2000 rok Jest cosik takiego - oryginalnie jest tam kołnierz ze sprężyną, kawałek rurki, katalizator i znów kawałek rurki. Można zakupić firmy IZAVIT lub ASMET kołnierz i zamiast rurek z katem samą rurkę aż do środkowego łączenia. Poszukam w kwitkach to może znajdę nr katalogowy tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarnuch Napisano 19 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > Jest cosik takiego - oryginalnie jest tam kołnierz ze sprężyną, > kawałek rurki, katalizator i znów kawałek rurki. Można zakupić > firmy IZAVIT lub ASMET kołnierz i zamiast rurek z katem samą > rurkę aż do środkowego łączenia. > Poszukam w kwitkach to może znajdę nr katalogowy tego. no i znowu Krisstof pomagasz. jak bedziesz coś miał to daj jakiś cynk tutaj lub na gg.Jeżeli ktoś jeszcze ma jakieś propozycje to czekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oplo1 Napisano 19 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 19 Lutego 2007 > no i znowu Krisstof pomagasz. jak bedziesz coś miał to daj jakiś cynk > tutaj lub na gg.Jeżeli ktoś jeszcze ma jakieś propozycje to > czekam. Napisałem Ci na GG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czarnuch Napisano 20 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 > Napisałem Ci na GG tak jest.dzięki za to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romanek22 Napisano 20 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2007 Ja tez tak miałem spawałem tą rure co tydzień już mnie szlak trafiał z nią. Więc tak takiej rury nigdzie nie mogłem dokupić tylko z katalizatorem samej nie było nigdzie, więc kupiłem od wersji uno bez katalizatora i trochę ją pociołem (czyli wyciągłem starą na miare i przymierzyłem do nowej i uciołem kawałek i wspawałem katalizator (w dwóch miejscach trzeba ją uciąc i skrócic i śmiga mi już 3 miechy) a kupiłem tak że poszłem do sklepu z tłumikami i oglądałem wszystkie pokolei i chodziłem patrzeć pod samochód jak wygląda i wziołem tą co była najbardziej podobna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DJGRUBY Napisano 21 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 21 Lutego 2007 > Ja tez tak miałem spawałem tą rure co tydzień już mnie szlak trafiał > z nią. Więc tak takiej rury nigdzie nie mogłem dokupić tylko z > katalizatorem samej nie było nigdzie, więc kupiłem od wersji uno > bez katalizatora i trochę ją pociołem (czyli wyciągłem starą na > miare i przymierzyłem do nowej i uciołem kawałek i wspawałem > katalizator (w dwóch miejscach trzeba ją uciąc i skrócic i śmiga > mi już 3 miechy) a kupiłem tak że poszłem do sklepu z tłumikami > i oglądałem wszystkie pokolei i chodziłem patrzeć pod samochód > jak wygląda i wziołem tą co była najbardziej podobna. Właśnie mi wstawili nową rurę i tłumik. Stary był spawany kilkakrotnie i padł znowu w kilku miejscach na całej długości tłumik-katalizator. Spawać już nie było sensu, a rury takiej nie można dostać (prawdopodobnie) i wspawali mi części z mojej starej rury, a resztę dali nową, nawet tłumik tylko trochę cieńszy i lekko buczy. Przed wymianą jeździłem z dziurawym głośnym tłumikiem, a teraz z kontrolowanym bo nie dziurawym leciutkim buczeniem. Normalnie lekko sportowy pogłos!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.