Skocz do zawartości

przekladnia


Rekomendowane odpowiedzi

hej mam luz na przekladnii kierowniczej ,a wlasciewie to pomiedzy krzyzakiem od kolumny kierowniczej a sworzniem przkladni tylko ze na ten sworzen nalozona jest jakas tulejka , i jest tak ze krzyzak nachodzi na ta tulejke i kreci sie razem z nia a sworzen przekladni ma luz tak 0,5 cm i nie wiem czy to wina tej tulejki ze sie nie kreci od razu ze sworzniem czy tak ma byc ,jezeli ktos z was wie o co mi chodzi grinser006.gif to czekam na opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zazwyczaj poluzowuje sie tzw. krzyzak - wystarczy go dokrecic i po

> sprawie.

> Krzyzak - czyli miejsce (taka sruba w ksztalcie krzyza) w ktorym

> kolumna kierownicy laczy sie z przekladnia.

> Sprobuj dokrecic i po sprawie.

> pzdr

> Rostek

jest dokrecone ale u mnie krzyzak jest nalozony na jakas tulejke i w tej tulejce jest luz pomiedzy nia a sworzniem przekladnii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.