darekpdkp Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 hej mam luz na przekladnii kierowniczej ,a wlasciewie to pomiedzy krzyzakiem od kolumny kierowniczej a sworzniem przkladni tylko ze na ten sworzen nalozona jest jakas tulejka , i jest tak ze krzyzak nachodzi na ta tulejke i kreci sie razem z nia a sworzen przekladni ma luz tak 0,5 cm i nie wiem czy to wina tej tulejki ze sie nie kreci od razu ze sworzniem czy tak ma byc ,jezeli ktos z was wie o co mi chodzi to czekam na opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inteligent3 Napisano 25 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2007 A śruba blokująca nie poluźniła sie przypadkiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > A śruba blokująca nie poluźniła sie przypadkiem? no wlasnie nie ,musze sie kiedys za to wziasc i zobaczyc co tam sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inteligent3 Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Patrzyłeś do ePERA jak to wygląda na rysunkach? jeżeli nie to kuknij zawsze można przed robotą coś zejrzeć. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Patrzyłeś do ePERA jak to wygląda na rysunkach? jeżeli nie to kuknij > zawsze można przed robotą coś zejrzeć. Pozdrawiam no wlasnie jest tam jakas tulejka ,ale dokldnie to nie jest to pokazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
inteligent3 Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Też przeglądałem przyznam szczerze że nie jest zbyt dokładne to pokazane ale zawsze coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > Też przeglądałem przyznam szczerze że nie jest zbyt dokładne to > pokazane ale zawsze coś dzieki za checi i oby to byla ta tulejka a nie przekladnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 A jakie masz auto? Jak 1.4 12V bez wspomagania to mam jakas maglownice w piwnicy. pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 26 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 > A jakie masz auto? > Jak 1.4 12V bez wspomagania to mam jakas maglownice w piwnicy. > pzdr > Rostek z wspomaganiem , a tak wogule to nie wiem czy to maglownica ,musze to rozebrac i zobaczyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rostek Napisano 26 Lutego 2007 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2007 Zazwyczaj poluzowuje sie tzw. krzyzak - wystarczy go dokrecic i po sprawie. Krzyzak - czyli miejsce (taka sruba w ksztalcie krzyza) w ktorym kolumna kierownicy laczy sie z przekladnia. Sprobuj dokrecic i po sprawie. pzdr Rostek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darekpdkp Napisano 27 Lutego 2007 Autor Udostępnij Napisano 27 Lutego 2007 > Zazwyczaj poluzowuje sie tzw. krzyzak - wystarczy go dokrecic i po > sprawie. > Krzyzak - czyli miejsce (taka sruba w ksztalcie krzyza) w ktorym > kolumna kierownicy laczy sie z przekladnia. > Sprobuj dokrecic i po sprawie. > pzdr > Rostek jest dokrecone ale u mnie krzyzak jest nalozony na jakas tulejke i w tej tulejce jest luz pomiedzy nia a sworzniem przekladnii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.