Skocz do zawartości

Uniak 1,1 gaznik kontra LPG


misiekdrupi

Rekomendowane odpowiedzi

Koleszka zakupił niedawno uniaka. 1.1 pojemności, gaźnik z instalką gazowa. Ma mały problem. Czasami po odpaleniu na Pb (pochodzi jakąś 1min) i próbie przełączenia na gaz, silnik zaczyna sie dusić i po paru sekundach gaśnie. W ogóle nie reaguje na pedał, a nawet jest gorzej bo gaśnie natychmiast. Na LPG się nie znam. W sobotę będę przy nim grzebał. Czego mogę szukać?? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koleszka zakupił niedawno uniaka. 1.1 pojemności, gaźnik z instalką

> gazowa. Ma mały problem. Czasami po odpaleniu na Pb (pochodzi

> jakąś 1min) i próbie przełączenia na gaz, silnik zaczyna sie

> dusić i po paru sekundach gaśnie. W ogóle nie reaguje na pedał,

> a nawet jest gorzej bo gaśnie natychmiast. Na LPG się nie znam.

> W sobotę będę przy nim grzebał. Czego mogę szukać??

Być może zawalony filterek z instalki z LPG ale najlepiej podjechać do magików od gazu i niech zarobią regulacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koleszka zakupił niedawno uniaka. 1.1 pojemności, gaźnik z instalką

> gazowa. Ma mały problem. Czasami po odpaleniu na Pb (pochodzi

> jakąś 1min) i próbie przełączenia na gaz, silnik zaczyna sie

> dusić i po paru sekundach gaśnie. W ogóle nie reaguje na pedał,

> a nawet jest gorzej bo gaśnie natychmiast. Na LPG się nie znam.

> W sobotę będę przy nim grzebał. Czego mogę szukać??

A przełącznik od razu przerzucasz z PB na LPG . Bo o ile się nie mylę to przełącznik jest 3 fazowy . 1-PB 2-Wypalanie 3-LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Koleszka zakupił niedawno uniaka. 1.1 pojemności, gaźnik z instalką

> gazowa. Ma mały problem. Czasami po odpaleniu na Pb (pochodzi

> jakąś 1min) i próbie przełączenia na gaz, silnik zaczyna sie

> dusić i po paru sekundach gaśnie. W ogóle nie reaguje na pedał,

> a nawet jest gorzej bo gaśnie natychmiast. Na LPG się nie znam.

> W sobotę będę przy nim grzebał. Czego mogę szukać??

No bo źle robi. Jak od razu przeżuci na LPG to idzie wtedy LPG i PB bo musi wypalić z komory pływakowej gaźnika. Przełącznik musi być 3 pozycyjny, do góry LPG po środku nic na dole PB. Zapalasz na PB przełączasz na środek (gasną kontrolki koło klawisza) jedziesz aż zrobi buuu albo na postoju zgaśnie i wtedy na LPG. Jak przełączysz od razu to po prostu go zalejesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No bo źle robi. Jak od razu przeżuci na LPG to idzie wtedy LPG i PB

> bo musi wypalić z komory pływakowej gaźnika. Przełącznik musi

> być 3 pozycyjny, do góry LPG po środku nic na dole PB. Zapalasz

> na PB przełączasz na środek (gasną kontrolki koło klawisza)

> jedziesz aż zrobi buuu albo na postoju zgaśnie i wtedy na LPG.

> Jak przełączysz od razu to po prostu go zalejesz.

Oooooo widzisz Tego to ja nie wiedziałem Faktycznie jest 3 fazowy Dzięki panowie sprawdzę to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.