directx11 Napisano 28 Marca 2007 Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 Szczerze mówiąc powoli mam zaczynać mieć dosyć mojej Sienki :/ - bo ostatnio jakby jakiegoś szału na psucie sie dostała . Ale może do rzeczy - otóż rano zauważyłem, że coś cieknie z przodu, nieco po prawej stronie . Po sprawdzeniu to okolice alternatora, jak popatrzeć z boku od strony koła to prawie na styku z kółkiem i paskiem klinowym od spodniej strony jest "coś" (mi to się kojarzy z jakiś czujnikiem) do którego dochodzi taki cienki przewód. I w zasadzie cienkie właśnie z tego - czy ktoś kojarzy o czym mówię i może mi powiedzieć co to może cieknąć? Mam nadzieję, że to nie płyn hamulcowy :/... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 28 Marca 2007 Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > Szczerze mówiąc powoli mam zaczynać mieć dosyć mojej Sienki :/ - bo > ostatnio jakby jakiegoś szału na psucie sie dostała . Ale może > do rzeczy - otóż rano zauważyłem, że coś cieknie z przodu, nieco > po prawej stronie . Po sprawdzeniu to okolice alternatora, jak > popatrzeć z boku od strony koła to prawie na styku z kółkiem i > paskiem klinowym od spodniej strony jest "coś" (mi to się > kojarzy z jakiś czujnikiem) do którego dochodzi taki cienki > przewód. I w zasadzie cienkie właśnie z tego - czy ktoś kojarzy > o czym mówię i może mi powiedzieć co to może cieknąć? Mam > nadzieję, że to nie płyn hamulcowy :/... a jaki masz pojazd ?? może wspomaganie ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
directx11 Napisano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > a jaki masz pojazd ?? > może wspomaganie ?? Sorka , zawsze zapominam- 1.6 16V Tak to mniej więcej wygląda schematycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 28 Marca 2007 Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > Sorka , zawsze zapominam- 1.6 16V > Tak to mniej więcej wygląda schematycznie. fajny rysunek niestety ja z niego nie wiem o co chodzi, a też mam 1,6 16V. BTW - dopisz sobie w profilu model pojazdy z reszta z główki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
directx11 Napisano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > fajny rysunek niestety ja z niego nie wiem o co chodzi, a też mam 1,6 16V. Heh, pomyłka wynikająca z mojej ignorancji w dziedzinie mechaniki samochodowej . To chyba nie jest koło pasowe alternatora a raczej fragment rozrządu i ten pasek co tam narysowałem to pasek rozrządu właśnie i jedno z kółek. Mam fotkę, to zaraz wrzucę To po prawej, skierowane w dół z kabelkiem sterczącym i niemal dotykające paska rozrządu - z tego czegoś rano mi ciekło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARCYK1 Napisano 28 Marca 2007 Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > Heh, pomyłka wynikająca z mojej ignorancji w dziedzinie mechaniki > samochodowej . To chyba nie jest koło pasowe alternatora a > raczej fragment rozrządu i ten pasek co tam narysowałem to pasek > rozrządu właśnie i jedno z kółek. Mam fotkę, to zaraz wrzucę > To po prawej, skierowane w dół z kabelkiem sterczącym i niemal > dotykające paska rozrządu - z tego czegoś rano mi ciekło. to jest czujnik polozenia wału -GMP ten kabelek "sterczący" to przewód elektryczny od w/w czujnika on nie dotyka do"rozrzadu" tylko jest blisko koła fonicznego i na 1000% nic z niego nie cieknie moze obok z miski lub cos podobnego z tego czujnika nie ma co leciec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 28 Marca 2007 Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > moze obok z miski lub cos podobnego z tego czujnika nie ma co leciec No właśnie, chyba, że woda z pomyjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
directx11 Napisano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > No właśnie, chyba, że woda z pomyjami Hmm.. to może w takim razie coś z góry na niego kapało i potem już na dół. Ale obok toto na pewno nie było bo rano jak zaglądałem to właśnie ten czujnik był cały mokry i pod nim mokra plama. Może po prostu woda jakoś po bloku silnika spłynęła czy coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrarek Napisano 28 Marca 2007 Udostępnij Napisano 28 Marca 2007 > Hmm.. to może w takim razie coś z góry na niego kapało i potem już na > dół. Ale obok toto na pewno nie było bo rano jak zaglądałem to > właśnie ten czujnik był cały mokry i pod nim mokra plama. Może > po prostu woda jakoś po bloku silnika spłynęła czy coś? hmm .. jakbyś wziął w paluchi to co skapało, to chyba roróżnisz płyn od wody i oleju. a nie cieknie Ci ze wspomagania (zbiorniczek po lewej stronie jak maskę otworzysz, za filtrem powietrza) ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.