maciaz Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 hej! zastanawiam sie nad utwardzeniem zawieszenia, poprostu czuje ze moj bravosek za bardzo sie na zakretach wychyla a ponad to jak wioze paru znajomych to mam zawsze wrazenie ze orginalne sprezynki ledwo co wytrzymuja... jestem ciekaw czy np wymiana sprezyn na mocnijesze, twardsze cos da? i czy mozna wymienic sprezyny nie wymieniajac amorkow(bo te mam stosunkowo nowe)? aha no i jeszcze jedna wazna sprawa czy jak sie utwardzi zawieszenie to czy inne podzespoly szybcije sie nie zuzywaja? jak np jakies wachcze itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > hej! > zastanawiam sie nad utwardzeniem zawieszenia, poprostu czuje ze moj > bravosek za bardzo sie na zakretach wychyla a ponad to jak wioze Wiesz co, pójdz na całość !! Opiernicz spawarą na sztywno i będzie GIT. Dasz ze 2 pręty zbrojeniowe na krzyż i rurke grubościenną wzdłuż i styknie. Żadnych przechyłów a do środka nie tylko znajomi ale i pare worków cementu wejdzie Co sie będziesz bawił w wymiane sprężyn na twardsze i zmianę charakterystyki zawieszenia lub w jego obniżenie Po co ta cała wymiana amorków na twardsze lub nie daj Boże regulowane poprzedzone badaniem sprawności już zamontowanych. Niepotrzebne to. Tylko spawara. I duuużo żelastwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BravoMan Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 Powiem tak ...... Skoro zawieszenie w Twoim Bravo tak sie zachowuje oznacza to jedno.......zawieszenie do wymiany . To nie jest tak...... Kiedy zakupiłem swój egzemplarz Kermita, to zawieszenie było w stanie idealnym...żaden ostry zakręt nie był w stanie wytrącić mojego samochodu z równowagi. Teraz....kiedy minęły ponad 3 lata od momentu kiedy kupiłem ten samochód i nie wymieniłem nic w zawieszeniu ( no - może oprócz przednich amorów KYB które do dzis dnia mają sie świetnie) to w zakrety nie wchodzę więcej niż 100 -110, bo jak prędzej, to poprostu strach. Wachacze wyrąbane, zarówno z tyłu jak i z przodu........nie mówiąc o amortyzatorach z tyłu. MORAŁ : Człowieku. Weź ty zarzuć pomysły o wymianie sprężyn, itd, itp. Wymień wachacze z przodu, zaaplikuj zestaw naprawczy z tyłu, wymień amotyzatory- przynajmniej te, które tego wymagają. To podstawa. Jeżeli tego nie zrobisz, to zawieszenie zawsze będzie MIĘKKIE ( ZDUPIONE) . Ręczę, że po wymianie wachaczy i amorków, odechce Ci sie wymiany sprężyn. Z Kącikowym pozdrowieniem - Bravoman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 9 Maja 2005 Udostępnij Napisano 9 Maja 2005 > Wymień wachacze z przodu, zaaplikuj zestaw naprawczy z tyłu, > wymień amotyzatory- przynajmniej te, które tego wymagają. To > podstawa. Jeżeli tego nie zrobisz, to zawieszenie zawsze będzie > MIĘKKIE ( ZDUPIONE) . Ręczę, że po wymianie wachaczy i > amorków, odechce Ci sie wymiany sprężyn. > Z Kącikowym pozdrowieniem - Bravoman A co mu tu ciemnote wciskasz !!!!!!!!! Pospawać na sztywno i będzie to samo albo i lepiej !! A jeszcze lepiej drewniane kliny ustalające wbić pomiędzy zwoje sprężyn i dopiero będzie suuper !! No !! Teraz idę kop ać i żeby mi to było ostatni raz !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BravoMan Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > A co mu tu ciemnote wciskasz !!!!!!!!! > Pospawać na sztywno i będzie to samo albo i lepiej !! > A jeszcze lepiej drewniane kliny ustalające wbić >pomiędzy zwoje > sprężyn i dopiero będzie suuper !! No !! No to ja sie kłócić nie bede. Na sztywno + kliny + szyny z wąskotorówki i sie wózek nie powinien bujać na winklach Po co komu nowe amory.......po co komu nowe wachacze, jak tanim kosztem można...... stal. pręty , szyny i spawara ....... No facet...taniej sie już nie da....chyba że masz lepszego [pomysła jak dociążyć sfoje Bravo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > No facet...taniej sie już nie da....chyba że masz lepszego [pomysła > jak dociążyć sfoje Bravo O to, to, dociążyć, niech dojdzie zawiecha do dobijaków to sie buda nie pobuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > O to, to, dociążyć, niech dojdzie zawiecha do dobijaków to sie buda > nie pobuja A opony? Tu może być zagrożenie Wymienić koła na pełne gumy żeby nie było zbytnich ugięć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciaz Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 dobra koniec topicu... nie do konca sie zrozumielismy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ann1029 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > dobra koniec topicu... nie do konca sie zrozumielismy... Ja mam H&R + Bilstein i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yanusz1 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > dobra koniec topicu... nie do konca sie zrozumielismy... Doprowadź zawiechę do ładu i samochodzik nie będzie Ci pływał po dziurawych trójmiejskich drogach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
japrzy Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > hej! > zastanawiam sie nad utwardzeniem zawieszenia, poprostu czuje ze moj > bravosek za bardzo sie na zakretach wychyla a ponad to jak wioze > paru znajomych to mam zawsze wrazenie ze orginalne sprezynki > ledwo co wytrzymuja... jak nie miałeś takich odczuć do tej pory to znaczy, że się zawiecha wysłużyła i wypadałoby ja wymienić > aha no i jeszcze jedna wazna sprawa czy jak sie utwardzi zawieszenie > to czy inne podzespoly szybcije sie nie zuzywaja? jak np jakies > wachcze itp... wymienić proponowałbym i sprężyny i amortyzatory (oba podzespoły na "twardsze) a co do innych rzeczy czy się szybciej zużywaja..... możesz "słyszeć" jak Ci się wszystkie śrubki odkręcają, ale bedziesz jeździł wolniej na dziurawych drogach - czyli ogólnie wolniej (bo ze względu na dobiegajace odgłosy, żal Ci będzie zawieszenia...i auta...) Alleeeee....w zakrętach to se Panie odbijesz....oj tak..... a do tego czy auto zapakowane, czy jedziesz w dwie osoby, praktycznie nie ma róznicy w zachowaniu zawieszenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
glowix Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > hej! > zastanawiam sie nad utwardzeniem zawieszenia, poprostu czuje ze moj > bravosek za bardzo sie na zakretach wychyla a ponad to jak wioze > paru znajomych to mam zawsze wrazenie ze orginalne sprezynki > ledwo co wytrzymuja... jestem ciekaw czy np wymiana sprezyn na > mocnijesze, twardsze cos da? i czy mozna wymienic sprezyny nie > wymieniajac amorkow(bo te mam stosunkowo nowe)? > aha no i jeszcze jedna wazna sprawa czy jak sie utwardzi zawieszenie > to czy inne podzespoly szybcije sie nie zuzywaja? jak np jakies > wachcze itp... To jeden z dobrych patentow do codzinnego uzytku. Sztywniejsze sprezyny, krotsze 3-5 cm i standardowe amorki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ann1029 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > To jeden z dobrych patentow do codzinnego uzytku. Sztywniejsze > sprezyny, krotsze 3-5 cm i standardowe amorki. U mnie spręzyny rozniosły oryginalne amory po 20kkm, ale Lublin i okolice charakteryzuje się asfaltowym krajobrazem księzycowym, więc to chiba nie reguła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > Ja mam H&R + Bilstein i jest ok. Namieszaj chłopakowi jeszcze w głowie, namieszaj !! Nakupi tych sprężyn, tych poduszek, tych amorów wywali tak z piątala, założy a potem przyjdzie z pałą i Cie będzie ścigał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drabinek Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 Chciałbyś Pamiętaj w cenie jednego amorka qpisz spawarke i rozwiążesz problem raz na zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maciaz Napisano 10 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 jak chcesz obnizyc zawieche popytaj na kunciuku tuningu co kupic i za ile ... chyba kilka autek BBM ma obnizona zawieche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
łuki Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > jak chcesz obnizyc zawieche popytaj na kunciuku tuningu co kupic i za > ile ... > chyba kilka autek BBM ma obnizona zawieche ostatno jestem na czasie wszystkie amortyzatory sportowe (krótsze): - koni z regulowanyą siła tłumienia 2100, H&R (-3) 550 -weitec całe sportowe GT 2000(fosab) - Cobra całe sportowe 1400 (-3)(ze zniżką na firmę -25%) czekałem 2 miesiace z Jacky ale juz je mam Gwinty: -cobra 3400 bez upustu -weitec podobnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 10 Maja 2005 Udostępnij Napisano 10 Maja 2005 > dobra koniec topicu... nie do konca sie zrozumielismy... Wszyscy zrozumieli!!! Przecież Bravo ma dość twarde zawieszenie, i jeszcze chcesz utwardzać? chcesz, żeby twoich pasażerów jeszcze bardziej wytrzęsło na naszych dziurawych drogach? Dość nowe amortyzatory, a co to znaczy, sprawdzałeś je? Wymień amortyzatory, i pewnie przednie wahacze masz do wymiany, sprężyny pewnie są ok. Ja mam przejechane 155 kkm ( i nie piszę, już 155 ) a tylnie wahacze mam bez luzów (sprawdzane w ubiegłym tygodniu) i żadnych sprężyn nie wymieniałem. Wymieniłem amortyzatory, przednie wahacze i auto jeździ jak nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUL0 Napisano 11 Maja 2005 Udostępnij Napisano 11 Maja 2005 Witam wszytkich na forum Jestem właścicielem Bravo 1,6 GT Gdzieś kiedś widziałęm dyskusje na temat amortyzatorów Gzieś mi ten teamt znikł - a jest napewno aktualny dla wszystkich Proszę o info gzie w okolicy W-wy załorze tylne amorki w dobrej cenie i jakie. Ktoś kidyś pisał o KYB i Górze Kalwari ale nie mogę tego znaleźć Czy Sachs jest kiepską firmą? I gdzie znaleźć górny zaczep tylnych amorków w bravo (pod siedzeniami nie ma), czy muszę zdejmować boki? Dzięki z góry za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 11 Maja 2005 Udostępnij Napisano 11 Maja 2005 Witaj! Uzupełnij profil, jak chcesz, żeby ci doradzono. Przeczytaj jakiś tekst Przejżyj śmietnik, to znajdziesz o amorach. Jak nie wiesz gdzie jest śmietnik, to znaczy, że nie przeczytałeś FAQ-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUL0 Napisano 11 Maja 2005 Udostępnij Napisano 11 Maja 2005 > Witaj! > Uzupełnij profil, jak chcesz, żeby ci doradzono. Przeczytaj jakiś > tekst > Przejżyj śmietnik, to znajdziesz o amorach. Jak nie wiesz gdzie jest > śmietnik, to znaczy, że nie przeczytałeś FAQ-a Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, stopka uzupełniona Przeczytałem FAQ - nie ma sława śmietnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 11 Maja 2005 Udostępnij Napisano 11 Maja 2005 > Dzięki za wyczerpującą odpowiedź, stopka uzupełniona > Przeczytałem FAQ - nie ma sława śmietnik Tu masz jakiś tekst Czytałeś pewnie FAQ ogólny a nie z BBM Profil i tak masz marny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.