rogo Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 może mnie ktoś narysować co z czym połączyć co by trąbiło ? Nie śmiejta się ze mnie, ale uważam, że z prądem żartów nie ma A auto to SC, stara kiera była z poduszką (nie wiem czy to jakieś znaczenie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 > może mnie ktoś narysować co z czym połączyć co by trąbiło ? Nie > śmiejta się ze mnie, ale uważam, że z prądem żartów nie ma > A auto to SC, stara kiera była z poduszką (nie wiem czy to jakieś > znaczenie) zakładasz kiere z nabą, wyciągasz klakson, oryginalnie masz dwa kablelki z kiery. zakładasz konektory na konce przewodów i wpinasz w nowy titek. dasz rade. jak rozbierzesz oryginalną kiere to zrozumiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 > zakładasz kiere z nabą, wyciągasz klakson, oryginalnie masz dwa > kablelki z kiery. zakładasz konektory na konce przewodów i > wpinasz w nowy titek. dasz rade. jak rozbierzesz oryginalną > kiere to zrozumiesz kiera już dawno założona, tylko titawa nie podłączona i trochę mi czasem tego brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 Ja dokładnie się nie znam ale jak chcesz to u mnie coś tam jest podłączone więc mogę Ci zrobić popołudniu fotkę tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 > kiera już dawno założona, tylko titawa nie podłączona i trochę mi > czasem tego brakuje to tym bardziej masz ułatwione zadanie. przeca musiały Ci zostać dwa kabelki z oryginału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 Jak ściągnąłeś kiedyś oryginalną kierę z poduchą to miałeś taki pierścień obrotowy do którego była podłączona poducha i klakson. Czy masz to pod nabą czy wywaliłeś ?( z tego co wiem to nie masz odbijania kierunków, a co znaczy, że go nie masz..) więc go poszukaj w piwnicy i załóż go spowrotem i sprawdz, czy wejdzie na niego naba (mnie naba SIK nie wchodziła, ale EKTOR czy Simoni Racing pasuje) patrz zał. PS Kiedy będziesz w Gdyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 ZAŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 > ZAŁ muszę sprawdzić czy to wywaliłem, ale chyba tak skoro kierunek nie odbija Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 > Jak ściągnąłeś kiedyś oryginalną kierę z poduchą to miałeś taki > pierścień obrotowy do którego była podłączona poducha i klakson. > Czy masz to pod nabą czy wywaliłeś ?( z tego co wiem to nie masz > odbijania kierunków, a co znaczy, że go nie masz..) więc go > poszukaj w piwnicy i załóż go spowrotem i sprawdz, czy wejdzie > na niego naba (mnie naba SIK nie wchodziła, ale EKTOR czy Simoni > Racing pasuje) > patrz zał. > PS Kiedy będziesz w Gdyni? mam nabę Sparco i nie wiem czy to wchodziło, bo ta twoja ma chyba głęboki ten kołnierz, w Sparco jes bardziej płaski - w sumie do braku odbijania już się przyzwyczaiłem, ale klakson jednak czasem jest potrzebny. Daj na priv nr tel., bo miałem na starym forum, ale tam już nie ma wejścia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 napa Sparco pasuje na ten badziew od kierunków i klakson w seju 2 kabelki sobie podepnij tylko i tyle przerabiane tydzień temu jak chcesz porobię fotki wieczorkiem i wrzucę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 > napa Sparco pasuje na ten badziew od kierunków i klakson w seju 2 > kabelki sobie podepnij tylko i tyle przerabiane tydzień temu > jak chcesz porobię fotki wieczorkiem i wrzucę chętnie zobaczę fotki - z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
owz Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 ogólnie to kabelki i kostkę rozszabrowałem z seryjnej kierownicy dołożyłem tylko na końcu konektorki obiecane foto: mam nadzieję że się przydadzą bo specjalnie kierownicę odkręcałem pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 31 Marca 2007 Udostępnij Napisano 31 Marca 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2007 Sukces ! udało się ! Ale u mnie było trochę inaczej, bo po zdjęciu kiery okazało się, że jest tylko jedna złączka do klaksonu okazało się, że ten dynks od poduchy z wyłącznikiem kierunków mieści się pod nabą. pozostało tylko podłączyć kabelki - ten dwukolorowy dałem pod złączkę z kiery, a czarny podłączyłem do masy przy nabie - dobrze zrobiłem ? Nie wiedziałem który jest masowy. No i pozostaje się cieszyć odbijającymi kierunkami i działającym klaksonem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 1 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2007 Kędziorku daj foto swoich boczków na drzwiach, bo widzę, że masz oklejone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kędzior1435053370 Napisano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2007 > Kędziorku daj foto swoich boczków na drzwiach, bo widzę, że masz > oklejone nie mam lepszego foto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 2 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 2 Kwietnia 2007 > nie mam lepszego foto dzi,ęki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.