Skocz do zawartości

Podłączenie titawy w szportowej kierownicy


rogo

Rekomendowane odpowiedzi

może mnie ktoś narysować co z czym połączyć co by trąbiło ? Nie śmiejta się ze mnie, ale uważam, że z prądem żartów nie ma hehe.gif

A auto to SC, stara kiera była z poduszką (nie wiem czy to jakieś znaczenie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> może mnie ktoś narysować co z czym połączyć co by trąbiło ? Nie

> śmiejta się ze mnie, ale uważam, że z prądem żartów nie ma

> A auto to SC, stara kiera była z poduszką (nie wiem czy to jakieś

> znaczenie)

zakładasz kiere z nabą, wyciągasz klakson, oryginalnie masz dwa kablelki z kiery. zakładasz konektory na konce przewodów i wpinasz w nowy titek. dasz rade. jak rozbierzesz oryginalną kiere to zrozumiesz wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zakładasz kiere z nabą, wyciągasz klakson, oryginalnie masz dwa

> kablelki z kiery. zakładasz konektory na konce przewodów i

> wpinasz w nowy titek. dasz rade. jak rozbierzesz oryginalną

> kiere to zrozumiesz

kiera już dawno założona, tylko titawa nie podłączona i trochę mi czasem tego brakuje hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ściągnąłeś kiedyś oryginalną kierę z poduchą to miałeś taki pierścień obrotowy do którego była podłączona poducha i klakson.

Czy masz to pod nabą czy wywaliłeś ?( z tego co wiem to nie masz odbijania kierunków, a co znaczy, że go nie masz..) więc go poszukaj w piwnicy i załóż go spowrotem i sprawdz, czy wejdzie na niego naba (mnie naba SIK nie wchodziła, ale EKTOR czy Simoni Racing pasuje)

patrz zał.

PS Kiedy będziesz w Gdyni? zlosnik.gif

post-18197-1435248100258_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak ściągnąłeś kiedyś oryginalną kierę z poduchą to miałeś taki

> pierścień obrotowy do którego była podłączona poducha i klakson.

> Czy masz to pod nabą czy wywaliłeś ?( z tego co wiem to nie masz

> odbijania kierunków, a co znaczy, że go nie masz..) więc go

> poszukaj w piwnicy i załóż go spowrotem i sprawdz, czy wejdzie

> na niego naba (mnie naba SIK nie wchodziła, ale EKTOR czy Simoni

> Racing pasuje)

> patrz zał.

> PS Kiedy będziesz w Gdyni?

mam nabę Sparco i nie wiem czy to wchodziło, bo ta twoja ma chyba głęboki ten kołnierz, w Sparco jes bardziej płaski - w sumie do braku odbijania już się przyzwyczaiłem, ale klakson jednak czasem jest potrzebny. Daj na priv nr tel., bo miałem na starym forum, ale tam już nie ma wejścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> napa Sparco pasuje na ten badziew od kierunków i klakson w seju 2

> kabelki sobie podepnij tylko i tyle przerabiane tydzień temu

> jak chcesz porobię fotki wieczorkiem i wrzucę

chętnie zobaczę fotki - z góry dzięki zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie to kabelki i kostkę rozszabrowałem z seryjnej kierownicy wink.gif dołożyłem tylko na końcu konektorki smile.gif

obiecane foto:

2e4cbfcb2ba60ea1.jpg

4be4cb1a4bcb4fa6.jpg

8844f519d567a977.jpg

87c0c348c2670bb8.jpg

mam nadzieję że się przydadzą bo specjalnie kierownicę odkręcałem smile.gif

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sukces ! udało się ! Ale u mnie było trochę inaczej, bo po zdjęciu kiery okazało się, że jest tylko jedna złączka do klaksonu zlosnik.gif

zdjcie044os2.jpg

okazało się, że ten dynks od poduchy z wyłącznikiem kierunków mieści się pod nabą.

zdjcie043le6.jpg

pozostało tylko podłączyć kabelki - ten dwukolorowy dałem pod złączkę z kiery, a czarny podłączyłem do masy przy nabie - dobrze zrobiłem ? Nie wiedziałem który jest masowy.

No i pozostaje się cieszyć odbijającymi kierunkami i działającym klaksonem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.