Skocz do zawartości

Jak wymienic lacznik drazka stabilizatora w Focusie?


panaxan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich,

Mam problem bo nie wiem jak sie zabrac do wymiany lacznika drazka stabilizatora poprzecznego w Focusie??

Jest to model 1.6 16v z 1999r. ma przejechane 68tys i

cos zaczelo stukac przy lewym kole podczas przejezdzania po dziurach, okazalo sie ze reka mozna wyczuc luzy na galce lacznika. Tylko jak go wymienic?

Moze ktos wie? confused.gif

Chyba ze jest jakas inna przyczyna stukania???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jakby to byl escort to bym Ci powiedzial

Powiedz powiedz,

Konstrukcja jest zapewne podobna wiec bylbym wdzieczny za porade idea.gif

Jesli podniesiesz caly przod to zawieszenie idzie na dol i lipa, bo sie wszystko naciaga i nic sie nie da zrobic, to moze by tak wachacz podwindowac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedz powiedz,

> Konstrukcja jest zapewne podobna wiec bylbym wdzieczny za porade

> Jesli podniesiesz caly przod to zawieszenie idzie na dol i lipa, bo

> sie wszystko naciaga i nic sie nie da zrobic, to moze by tak

> wachacz podwindowac??

wiem bo 2tyg temu sam u siebie wymienialem. Robisz tak jak piszesz. czyli podnosisz auto, stawiasz na kobylce, odkrecasz dwie sruby lacznika, biezesz drugi podnosnik(najlepiej hydrauliczny bo wygodniej) podnosisz zwrotnice (nie za tarcze!! za wahacz ok.gif) i wymieniasz lacznik.

Jak sie zacznie obracac sruba w "jablku" to pamietaj ze po drugiej stonie nakretki jest "profil" zeby innym kluczem przytrzymac srube.

Nakretka u mnie byla 17mm a do kontry 15(w starym) i 13 (w nowym)

Ogolnie bez problemow tylko dojscie od strony kierowcy kijowe bo i polos krotsza i jeszcze ten odwaznik gumowy.

ale do zrobienia ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wiem bo 2tyg temu sam u siebie wymienialem. Robisz tak jak piszesz.

> czyli podnosisz auto, stawiasz na kobylce, odkrecasz dwie sruby

> lacznika, biezesz drugi podnosnik(najlepiej hydrauliczny bo

> wygodniej) podnosisz zwrotnice (nie za tarcze!! za wahacz ) i

> wymieniasz lacznik.

> Jak sie zacznie obracac sruba w "jablku" to pamietaj ze po drugiej

> stonie nakretki jest "profil" zeby innym kluczem przytrzymac

> srube.

> Nakretka u mnie byla 17mm a do kontry 15(w starym) i 13 (w nowym)

> Ogolnie bez problemow tylko dojscie od strony kierowcy kijowe bo i

> polos krotsza i jeszcze ten odwaznik gumowy.

> ale do zrobienia

Zwykle jak kupujesz zamiennik to zakładają gratis.!!

Lub za 10 zł , brudzić by mi się nie chciało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwykle jak kupujesz zamiennik to zakładają gratis.!!

> Lub za 10 zł , brudzić by mi się nie chciało.

ja przy okazji robilem swo®znie i tulejki wahaczy wiec i lacznik wymienilem sam. ok.gif zaoszczedzilem jakies 400zl (tyle mi zawolali w warsztacie za robocizne oslabiony.gif)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zwykle jak kupujesz zamiennik to zakładają gratis.!!

> Lub za 10 zł , brudzić by mi się nie chciało.

Wole sobie sam zmienic (wlasnie dzisiaj to zrobilem), godzina pracy mechanika w szwajacari kosztuje 40euro i dodatkowo wymieniaja tylko na orginalne (drogie)czesci, a co ciekawe, nie masz nigdy pewnosci ze zrobia dobrze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.