zenin Napisano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 Chodzi mi o to, czy jak zerwie sie pasek rozrządu to tłoki uderzą w zawory i wytworzy się wielki bałagan??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 > Chodzi mi o to, czy jak zerwie sie pasek rozrządu to tłoki uderzą w > zawory i wytworzy się wielki bałagan??? Jak w każdym dieslu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mal Napisano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 bezkolizyjne (a i nie do konca) rozrzady to chyba tylko na lancuchu ale to nie to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zenin Napisano 4 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 > bezkolizyjne (a i nie do konca) rozrzady to chyba tylko na lancuchu > ale to nie to auto Na MK wyczytałem, że fiatowski silniki Fire 1,2 8V jest podobno z bezkolizyjnym rozrządem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrachMK Napisano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 > Na MK wyczytałem, że fiatowski silniki Fire 1,2 8V jest podobno z > bezkolizyjnym rozrządem. Ale to jest benzyna i to w dodatku 8V. Jest bezkolizyjny, tak samo jak 1,1 FIRE. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pharek Napisano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 > Jak w każdym dieslu... ... właśnie, dlaczego każdy diesel ma kolizyjny rozrząd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maczo111 Napisano 4 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2007 > ... właśnie, dlaczego każdy diesel ma kolizyjny rozrząd? dlatemu że w dieselu miedzy tłokom a głowicą jest tylko niewielka szczelina i zawory być na wysokości głowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > ... właśnie, dlaczego każdy diesel ma kolizyjny rozrząd? Diesel ma wysoki stopień sprężania w porównaniu z silnikami benzynowymi (w końcu zapłon następuje nie od świecy tylko w skutek samego ściśnięcia mieszaniny powietrza z rozpylonym ON) i górne położenie tłoka wypada po prostu bardzo blisko głowicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pharek Napisano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 > Diesel ma wysoki stopień sprężania w porównaniu z silnikami > benzynowymi (w końcu zapłon następuje nie od świecy tylko w > skutek samego ściśnięcia mieszaniny powietrza z rozpylonym ON) i > górne położenie tłoka wypada po prostu bardzo blisko głowicy. ...no i wszystko jasne dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.