Skocz do zawartości

rozrząd


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników

Chciałbym zasiegnąć informacji w poniższych kwestiach.

Co o tym sądzicie? idea.gif

1)oprócz paska rozrządu zmieniamy również napinacz oraz rolke bez względu na ich stan(Y/N)

2) elementy sprzedawane w ASO są lepszej jakości nie mówiąc o cenie.

Więc nie warto kupowac przede wszystkim napinacz i rolki poza ASO gdzie cena jest znacznie dogodniejsza

a jakość kiepska.

3) czy są oznaki mówiące o kończońcej się rolce lub napinaczu, że przyszedł czas na ich wymianę

4) czy można samodzielnie przeprowadzić wymianę rozrządu, bez specjalistycznych urzadzeń, tych, które mają w ASO

5) W ASO kompletny rozrząd - 470 zł (pasek+napinacz+rolka+koło pasowe napedu wałka - nowe rozwiąznie z kołnierzem

jak mnie poinformowano zapobiega ześlizgiwaniu się paska.)

Stare bravki tego nie miały tj. koła z kołnierzem, gorące polecane przez mechaników

Pozdrawiam

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich użytkowników

> Chciałbym zasiegnąć informacji w poniższych kwestiach.

> Co o tym sądzicie?

> 1)oprócz paska rozrządu zmieniamy również napinacz oraz rolke bez

> względu na ich stan(Y/N)

Tak

> 2) elementy sprzedawane w ASO są lepszej jakości nie mówiąc o cenie.

> Więc nie warto kupowac przede wszystkim napinacz i rolki poza ASO

> gdzie cena jest znacznie dogodniejsza

> a jakość kiepska.

Wcale nie,narzuty w innych sklepach są mniejsze a jakość taka sama

> 3) czy są oznaki mówiące o kończońcej się rolce lub napinaczu, że

> przyszedł czas na ich wymianę

raczej rzadko,jak już coś słychać to może być prędko po ptakach

> 4) czy można samodzielnie przeprowadzić wymianę rozrządu, bez

> specjalistycznych urzadzeń, tych, które mają w ASO

Można ale trzeba mieć trochę doświadczenia i przynajmniej przyrząd do blokowania kół rozrządu/choć jest możliwość i bez tego

> 5) W ASO kompletny rozrząd - 470 zł (pasek+napinacz+rolka+koło pasowe

> napedu wałka - nowe rozwiąznie z kołnierzem

> jak mnie poinformowano zapobiega ześlizgiwaniu się paska.)

> Stare bravki tego nie miały tj. koła z kołnierzem, gorące polecane

> przez mechaników

W sklepach kupisz taniej a założyć mozna w ASO i jest gwarancja

> Pozdrawiam

> M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1)oprócz paska rozrządu zmieniamy również napinacz oraz rolke bez

> względu na ich stan(Y/N)

obowiązkowo

> 2) elementy sprzedawane w ASO są lepszej jakości nie mówiąc o cenie.

> Więc nie warto kupowac przede wszystkim napinacz i rolki poza ASO

> gdzie cena jest znacznie dogodniejsza

> a jakość kiepska.

bzdura...

poza aso mozna nabyć te częsci sygnowane logiem fiata i wiele tańsze...

> 3) czy są oznaki mówiące o kończońcej się rolce lub napinaczu, że

> przyszedł czas na ich wymianę

są...

> 4) czy można samodzielnie przeprowadzić wymianę rozrządu, bez

> specjalistycznych urzadzeń, tych, które mają w ASO

mozna

ale nie radze...

> 5) W ASO kompletny rozrząd - 470 zł (pasek+napinacz+rolka+koło pasowe

> napedu wałka - nowe rozwiąznie z kołnierzem

tanio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.