pablo79 Napisano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2007 Witajcie, Jak pisałem przed chwilą zrobiłem interfejs na tranzystorach, zaniosłem kompa do garażu i odczytałem błędy: SILNIK Są zapisane usterki! P1125 Nieaktywny ( 3 ) <Nieznany błąd> P0400 Nieaktywny ( 5 ) <Nieznany błąd> UKŁAD CHŁODZENIA Istnieją zapisane usterki! 4 Nieaktywny Nieznana usterka 17 Aktywny Nieznana usterka Od dwóch dni zapala mi się kontrolka silnika . Jak się zapali kontrolka to nie ma turbo - zamulator straszny. Nie ma określonych przyczyn zapalania (przynajmniej nie zauważyłem), gaśnie też kiedy jej się podoba i wtedy turbo wraca. Macie jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electro Napisano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2007 tu jest fajny opis kodow bledow dla opla: http://www.avto-opel.ru/obd2.shtml i wedlug tego to: P1125 - Throttle Position (TP) sensor circuit intermittent P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction i jeszcze jedna strona jest tu wiecej: http://myweb.accessus.net/~090/dtcobd2p.html opisy mowia chyba dosyc dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartek_j Napisano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2007 dla DTH ten P1125 to oznacza problemy w ukladzie podcisnieniowego sterowania sterowania turbina (nie jestem pewien wiec nie bic jakbyco ) P0400 jak przedpiszca napisal to EGR. Oba uklady sa sterowane podscisnieniowo i tu bym upatrywal problemow: nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia (przetarty/ pekniety / spadniety wezyk) lub wydajnosc wakupompy. Sprawdz czy te bledy nie uaktywaniaja sie jak np wlaczasz / wylaczasz obieg wewnetrzny wentylacji w kabinie (tez sterowane podcisnieniem) Nie zaszkodzilo by zmierzyc podcisnienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2007 Na 99% padł elektrozawór sterujący turbiną (koszt 150-170pln),jak bedziesz w gorzowie w jakiś weekend to możemy na próbę podpiąć mój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo79 Napisano 17 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2007 > Na 99% padł elektrozawór sterujący turbiną (koszt 150-170pln),jak > bedziesz w gorzowie w jakiś weekend to możemy na próbę podpiąć > mój Ogólnie są pod maską trzy takie, jeden po lewej stronie niedaleko turbiny i dwa po prawej przy aku. Jeden z dwóch i ten przy turbinie są identyczne. Ten inny jak przyłożyłem ucho wydaje jakieś dziwne dźwięki - nie wiem czy tak ma być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stenko Napisano 17 Kwietnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2007 > Ogólnie są pod maską trzy takie, jeden po lewej stronie niedaleko > turbiny i dwa po prawej przy aku. Jeden z dwóch i ten przy > turbinie są identyczne. Ten inny jak przyłożyłem ucho wydaje > jakieś dziwne dźwięki - nie wiem czy tak ma być. U mnie też tak cyka - a wszystkie mam nowe Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pablo79 Napisano 18 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2007 > U mnie też tak cyka - a wszystkie mam nowe > Pozdrawiam Dziś przed wyjazdem do wawki przyjrzałem sie temu zaworkowi przy akumulatorze bliżej przodu utka i dojrzałem ze jeden króciec jest jakiś nie teges:) Chyba już ktoś przy nim majstrował bo jak go porównałem z tym co jest przy turbince (takie same oznaczenia) to króciec wyglądać powinien inaczej, a ten sie rozpadał, wiec założyłem wężyk docisnąłem jak trzeba i przez 500 km Asterka szla jak burza i żadnych błędów nowych nie pokazywała:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.