Skocz do zawartości

Zczytałem błędy z kompa - P1125 i P0400 :(


pablo79

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Jak pisałem przed chwilą zrobiłem interfejs na tranzystorach, zaniosłem kompa do garażu i odczytałem błędy:

SILNIK

Są zapisane usterki!

P1125 Nieaktywny

( 3 ) <Nieznany błąd>

P0400 Nieaktywny

( 5 ) <Nieznany błąd>

UKŁAD CHŁODZENIA

Istnieją zapisane usterki!

4 Nieaktywny

Nieznana usterka

17 Aktywny

Nieznana usterka

Od dwóch dni zapala mi się kontrolka silnika frown.gif. Jak się zapali kontrolka to nie ma turbo - zamulator straszny.

Nie ma określonych przyczyn zapalania (przynajmniej nie zauważyłem), gaśnie też kiedy jej się podoba i wtedy turbo wraca.

Macie jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu jest fajny opis kodow bledow dla opla:

http://www.avto-opel.ru/obd2.shtml

i wedlug tego to:

P1125 - Throttle Position (TP) sensor circuit intermittent

P0400 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction

i jeszcze jedna strona jest tu wiecej:

http://myweb.accessus.net/~090/dtcobd2p.html

opisy mowia chyba dosyc dokladnie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla DTH ten P1125 to oznacza problemy w ukladzie podcisnieniowego sterowania sterowania turbina (nie jestem pewien wiec nie bic jakbyco wink.gif )

P0400 jak przedpiszca napisal to EGR.

Oba uklady sa sterowane podscisnieniowo i tu bym upatrywal problemow: nieszczelnosci w ukladzie podcisnienia (przetarty/ pekniety / spadniety wezyk) lub wydajnosc wakupompy.

Sprawdz czy te bledy nie uaktywaniaja sie jak np wlaczasz / wylaczasz obieg wewnetrzny wentylacji w kabinie (tez sterowane podcisnieniem)

Nie zaszkodzilo by zmierzyc podcisnienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na 99% padł elektrozawór sterujący turbiną (koszt 150-170pln),jak

> bedziesz w gorzowie w jakiś weekend to możemy na próbę podpiąć

> mój

Ogólnie są pod maską trzy takie, jeden po lewej stronie niedaleko turbiny i dwa po prawej przy aku. Jeden z dwóch i ten przy turbinie są identyczne. Ten inny jak przyłożyłem ucho wydaje jakieś dziwne dźwięki - nie wiem czy tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ogólnie są pod maską trzy takie, jeden po lewej stronie niedaleko

> turbiny i dwa po prawej przy aku. Jeden z dwóch i ten przy

> turbinie są identyczne. Ten inny jak przyłożyłem ucho wydaje

> jakieś dziwne dźwięki - nie wiem czy tak ma być.

U mnie też tak cyka smile.gif - a wszystkie mam nowe

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> U mnie też tak cyka - a wszystkie mam nowe

> Pozdrawiam

Dziś przed wyjazdem do wawki przyjrzałem sie temu zaworkowi przy akumulatorze bliżej przodu utka i dojrzałem ze jeden króciec jest jakiś nie teges:) Chyba już ktoś przy nim majstrował bo jak go porównałem z tym co jest przy turbince (takie same oznaczenia) to króciec wyglądać powinien inaczej, a ten sie rozpadał, wiec założyłem wężyk docisnąłem jak trzeba i przez 500 km Asterka szla jak burza i żadnych błędów nowych nie pokazywała:) yay.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.