Skocz do zawartości

Silnik Krokowy problemy (znalazlem takie info)


Rekomendowane odpowiedzi

Cos takiego znalazlem:

http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=534&w=3143002&a=3329826

"Miałem DOKŁADNIE to samo. DOKŁADNIE!! Tyle że we Fiacie Brava 1,6. Przez dwa

lata walczyłem z usterką wydając ok. 1000,- zł niepotrzebnie. Aż przypadkowo

trafiłem do stacji ASO Fiata w Jeleniej Gorze i tam diagnosta, po wysłuchaniu

mojej historii powiedział spokojnie: - Ta usterka jest znana również w innych

autach z tym silnikiem (Siena) i polega na tym, że wiązki instalacji

elekrycznej wykonane były przy pomocy spawała laserowego, a tak wykonana

instalacja nie jest do końca sprawna. Aby usunąć usterkę należy założyć

dodatkowy przewód masowy łączący silnik krokowy przepustnicy z masą silnika. Po

czym, w ciągu 20 minut połączył obudowę silniczka z jakąś tam śróbką przy

silniku 20 cm kawalkiem przewodu. I problem znikł!!! Czego i Tobie życzę. A

jeżeli przyczyniłem się tym do usunięcia problemu."

Moze komus sie to przyda bo o tym rozwizaniu slysze pierwszy raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moze komus sie to przyda bo o tym rozwizaniu slysze pierwszy raz.

Przydać to by się przydało, tylko pytanie jak to w praktyce wykonać. Chyba kabelek przed wtyczką przeciąć mi przyjdzie, bo obudowa silnika krokowego jak na moją pamięć to gładka jest nie nie ma za bardzo do czego kabla domocować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przydać to by się przydało, tylko pytanie jak to w praktyce wykonać.

> Chyba kabelek przed wtyczką przeciąć mi przyjdzie, bo obudowa

> silnika krokowego jak na moją pamięć to gładka jest nie nie ma

> za bardzo do czego kabla domocować.

Napisz do tego goscia z linku (jest tam mail) moze napisze jak to przymocowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrące się bo sam jestem w potrzebie. Od jakiegoś czasy moja marycha 1.6 16V nie chce się dać urychomić na zimnym i Ciepłym silniku. Bez problemu pali zaraz po zgaszeniu. Gdy zapalę z zimnego to silnik przez krótkoą chwilę nierówno pracuje po przygazawaniu uspokaja się. kombinowałem z czyszczeniem krokowego, zamówiłem przez internet potencjometr przepustnicy i czekam, czyściłem też ostatnio wtryski bo byłey zawalone jakimś gównem i 1 nie palił ( założyłem używkę od sieny - chodzi) ale nie mogę k....wa zaplić. Pytanko co do tej masy na silniku krokowym - wydaje mi się że krokowy jest połączony z kolektorem bezpośrednio i co to da łączenie obudów jeszcze jednym przewodem- bardziej będzie zasadne wlpecenie się w przewód ( ale który jest masowy ). Poza tym na wolnych obrotach często się zadławi i zgasnie. ) poradźcie

Cichy_don1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie! Cichy_don1 - mam dokladnie to samo co Ty. Problem z odpalaniem i na zimnym i na cieplym. Ale zaraz po zgaszeniu pali od razu bez zajakniecia... Przypadlosc irytujaca jak nie wiem co. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.