paszis Napisano 15 Maja 2005 Udostępnij Napisano 15 Maja 2005 Cos takiego znalazlem: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=534&w=3143002&a=3329826 "Miałem DOKŁADNIE to samo. DOKŁADNIE!! Tyle że we Fiacie Brava 1,6. Przez dwa lata walczyłem z usterką wydając ok. 1000,- zł niepotrzebnie. Aż przypadkowo trafiłem do stacji ASO Fiata w Jeleniej Gorze i tam diagnosta, po wysłuchaniu mojej historii powiedział spokojnie: - Ta usterka jest znana również w innych autach z tym silnikiem (Siena) i polega na tym, że wiązki instalacji elekrycznej wykonane były przy pomocy spawała laserowego, a tak wykonana instalacja nie jest do końca sprawna. Aby usunąć usterkę należy założyć dodatkowy przewód masowy łączący silnik krokowy przepustnicy z masą silnika. Po czym, w ciągu 20 minut połączył obudowę silniczka z jakąś tam śróbką przy silniku 20 cm kawalkiem przewodu. I problem znikł!!! Czego i Tobie życzę. A jeżeli przyczyniłem się tym do usunięcia problemu." Moze komus sie to przyda bo o tym rozwizaniu slysze pierwszy raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andzrej4 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > Moze komus sie to przyda bo o tym rozwizaniu slysze pierwszy raz. Przydać to by się przydało, tylko pytanie jak to w praktyce wykonać. Chyba kabelek przed wtyczką przeciąć mi przyjdzie, bo obudowa silnika krokowego jak na moją pamięć to gładka jest nie nie ma za bardzo do czego kabla domocować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paszis Napisano 16 Maja 2005 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > Przydać to by się przydało, tylko pytanie jak to w praktyce wykonać. > Chyba kabelek przed wtyczką przeciąć mi przyjdzie, bo obudowa > silnika krokowego jak na moją pamięć to gładka jest nie nie ma > za bardzo do czego kabla domocować. Napisz do tego goscia z linku (jest tam mail) moze napisze jak to przymocowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Andzrej4 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > Napisz do tego goscia z linku (jest tam mail) moze napisze jak to > przymocowane. Najtrudniej wpaść na oczywiste rozwiązania. Dzięki, tak właśnie zrobię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareks Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 > Najtrudniej wpaść na oczywiste rozwiązania. Dzięki, tak właśnie > zrobię i oczywiście daj znać na forum co się dowiedziałeś ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cichy_don1 Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 Wtrące się bo sam jestem w potrzebie. Od jakiegoś czasy moja marycha 1.6 16V nie chce się dać urychomić na zimnym i Ciepłym silniku. Bez problemu pali zaraz po zgaszeniu. Gdy zapalę z zimnego to silnik przez krótkoą chwilę nierówno pracuje po przygazawaniu uspokaja się. kombinowałem z czyszczeniem krokowego, zamówiłem przez internet potencjometr przepustnicy i czekam, czyściłem też ostatnio wtryski bo byłey zawalone jakimś gównem i 1 nie palił ( założyłem używkę od sieny - chodzi) ale nie mogę k....wa zaplić. Pytanko co do tej masy na silniku krokowym - wydaje mi się że krokowy jest połączony z kolektorem bezpośrednio i co to da łączenie obudów jeszcze jednym przewodem- bardziej będzie zasadne wlpecenie się w przewód ( ale który jest masowy ). Poza tym na wolnych obrotach często się zadławi i zgasnie. ) poradźcie Cichy_don1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milky Napisano 16 Maja 2005 Udostępnij Napisano 16 Maja 2005 No wlasnie! Cichy_don1 - mam dokladnie to samo co Ty. Problem z odpalaniem i na zimnym i na cieplym. Ale zaraz po zgaszeniu pali od razu bez zajakniecia... Przypadlosc irytujaca jak nie wiem co. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.