Jump to content

Michal_O

użytkownik
  • Content Count

    1181
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

70 Normalny

1 Follower

About Michal_O

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Name
    Michal
  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    KRK
  • Zainteresowania
    Automotive
  • Car
    Arteon

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zgadza sie! Przy w/w przebiegu 100% racji!
  2. Zona sprawdzala u lokalnego gazownika...
  3. Witam, Polska jest krajem, gdzie ogromna popularnoscia ciesza sie instalacje gazowe do samochodow. Dochodzi rowniez do tego, ze sprzedaz samochodu, do ktorego nie da sie zalozyc instalacji gazowej, lub jest to bardzo drogie/trudne graniczy z cudem. Tu przyklad samochodu Zony - chciala sprzedac Audi A5 z silnikiem V6 (BKN) - pierwsze pytania od potencjalnych kupcow = Czy da sie zalozyc gaz??? Nistety nie, odpowiedziala - i tu rozmowy sie konczyly... Ciekawe, skad sie bierze tak ogromna popularnosc i chec posiadania takowych instalacji? Na swiecie do tej pory - kraje j
  4. Brawo dla RSA i Dacii!!!👏👏👏 Dacia, jak kiedys Skoda (z Octavia I, polski rynek), tak dzis robi to Dacia. Dacia to tansza alternarywa dla Renault jak Skoda dla VW. Ciekawe czy (a moze raczej - kiedy) Dacia bedzie nr. 1 sprzedazy w PL?🤔
  5. Silniki TSI maja wtrysk bezposredni. Umozliwia to dokladne dawkowanie paliwa i wtrysniecie jej bezposrednio do cylindra, a nie jak w przypadku wtrysku wielopunktowego, do kolektora ssacego / na zawor. Jezdzilem samochodami z oba rodzajami ukladow zasilania. Wtrysk bezposredni zmniejsza zuzycie paliwa poprzez precyzyjnie dobrana dawke paliwa. Mysle, ze wlasnie wtrysk bezposredni jest obecnie optymalnym dla silnikow benzynowych z doladowniem turbosprezarka, kompresorem czy elektryczna turbina.
  6. Samochod bardzo porownywalny do Passata czy Superb. Natomiast: Ma zwiekszony rozstaw osi, czyli wiecej miejsca dla osob na tylnich siedzeniach. Poza tym: To te same podzespoly co i w Passacie i Superbie: => te same zespoly napedowe, i.e. ten same silniki TSI lub TDI, te same skrzynie automatyczne z 2-tarczowym sprzeglem (oddzielne dla biegow parzystych i nieparzystych), ten sam uklad przesiesienia napedu na 4 kola, ze sprzeglem wieloplytkowym. => to same mulitmedia wewnatrz. => swiatla LED z przodu i z tylu. Natomiast, polityka cenowa Gru
  7. Juz jest! Robie miesiecznie male przebiegi (5km do pracy mam), stad pierwszy 1,000km dopiero po miesiacu...
  8. Jest. 82KM. Natomiast przy sredniej predkosci 40 km/h, moc max silnika nie jest tu wykorzystywana...
  9. Witam, Do tej pory jezdzilem samochodem z napedem 4x2. Miesiac temu, zmienilem na 4x4, ta sama marka (VW) ten sam model (Arteon) to samo nadwozie. Po przejechaniu pierwszego 1,000 km - spalanie w napedzie 4x4 w porownaniu do 4x2 to: +3L/100km. Skad taka roznica: Masa wlasna to o 200 kg wiecej, a wiec 1.7T vs 1.5T. I tu: => skrzynia rozdzielcza => wal napedowy => sprzeglo wieloplytkowe => tylny most To wszystko powoduje zwiekszenie masy wlasnej, a tym samym i spalania... 4x2
  10. Opisz swoją historię na onecie, załóż blog, rozwiń skrzydła. Tam jest masa osób, która chętnie o tym przeczyta i doceni, może jacyś sponsorzy się nawet znajdą. Dobry pomysl! Ale jednak zostane tu z Autokacikiem... 20 lat zobowiazuje!
  11. Poza tym Valeo wykonalo kawal dobrej roboty / Matrixy dla Arteona! Swieca kapitalnie, i nikt nie mruga mi z naprzeciwka...
  12. Ale poziomowanie reflektorow juz tak. Reszta to elektronika i soft...
  13. Dobrze kombinujecie... Ale rozwiazanie jest o wiele skuteczniejsze: sprawdzilem na stacji diagnostycznej!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.