Jump to content

t_kucyk

użytkownik
  • Content Count

    5637
  • Joined

  • Last visited

  • Time Online

    19h 53m 27s

Community Reputation

295 Przezacny kompan

6 Followers

About t_kucyk

  • Rank
    weteran

Profile Information

  • Płeć
    Male
  • Lokalizacja
    Toruń
  • Zainteresowania
    BHP'owiec
  • Car
    VW Passat B7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jesli chcesz to oddac na zlom po roku to kup cokolwiek. Jak chcesz sprzedac w sensownym czasie i pieniadzach to Golf zawsze sie sprzeda 😄
  2. Dokrecenie pneumatem na chama pierwszej sruby gdy felga byla jeszcze pod katem wzgledem piasty.
  3. Moj mechanik mierzy w ten sposob. Wykryl ze gumiarz wygial mi piaste, po wymianie piasty i tarcz jest idealnie.
  4. Potwierdzam Dunlopa Winter Sport 5, mam wersje XL i jest faktycznie cicho. 215/55/R16
  5. Chetnie zaplace pelna cene za swiezy produkt maksymalnie 1 roczny. Robia troche ponad 30kkm rocznie i o ile letnie opony scieram w 4 lata to zimowki wystarczaja mi na 6 lat.
  6. A nie bylo jakiejs wersji "premium" gdzie byly lepsze swiatla?
  7. Nie chca Ci zjezdzac na prawy pas na autostradzie czy co? Ja zostaje przy fabryce, H7 Osram Nightbreaker i wizyta u okulisty co dwa lata daja rade
  8. Zalozylem zestaw sprezyny Sportline i amortyzatory Bilstein B6. Jest fajnie i sztywno ale bez przesady. Fajnie sie prowadzi.
  9. t_kucyk

    Superb

    Octavia sprzedana przy 420kkm - silnik do konca bez problemow. Mam plan pojezdzic Passatem do 400kkm plus. Tyle ze mam go od przebiegu 77kkm i wiem co jest grane. Wchodzenie w auto z duzym przebiegiem... moze sie okazac ze poprzedni wlasciciel nie dbal i jezdzil az nie padnie. Wtedy robi sie grubo.
  10. t_kucyk

    Superb

    Nie. 400kkm to juz dosc duzo.
  11. Nie mam zadnego problemu zebys kupowal nowe auto. Moge potem kupic uzywane od Ciebie.
  12. Na okazjonalne wyjazdy gdzie możesz sobie pozwolić na dwa dni postoju na naprawę to stare auto nie jest żadnym problemem.
  13. Dziękuję za opinię Eibach Pro-kit to niestety trochę ryzyko, zjazd do garażu pod blokiem mam jakby projektowany pod Trabanta (minimalne zwisy, brak zderzaków, krótki rozstaw osi, wysoki prześwit) a i tak nie jest to najgorszy zjazd na osiedlu W B7 przedni zderzak mocno wystaje do przodu i mam jakieś 4cm luzu w najgorszym przypadku między krawędzią zderzaka a podłogą. Jest odczuwalne różnica między zwykłymi amortyzatorami i tymi od sportline? Myślę tutaj Sportline vs. coś w stylu Bilstein B6.
  14. Cześć, Po 4 latach jazdy Passatem doszedłem wreszcie do wniosku, że prowadzi się jak łódka Niestety obecny zjazd do garażu wyklucza najbardziej oczywiste rozwiązanie czyli gwint -30mm. Mogę bezpiecznie zejść 15mm - czyli tyle ile dawały opcjonalne sprężyny Sportline, opcja fabryczna. Pytania: 1) Czy są zawieszenia gwintowane, które pozwolą na obniżenie tylko -15mm? Pisałem email do KW (zawieszenie V1) ale minimalne obniżenie to -30mm. 2) Jeśli sprężyny Sportline to jakie amortyzatory - czy te dedykowane fabrycznie do Sportline dadzą pewne prowadzenie? Co będzie twardsze ale na tyle żeby autem dało się normalnie jeździć na codzień? Pozdrawiam, Tomek
  15. Kluczowe na jakich czesciach wymieniony i czy prawidlowo.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.